AIT, dijital tekstil baskıdaki yeniliklerini sergiledi

“Makina yelpazemize yüksek kapasiteli hızlı makinaları katarak, Ar-Ge ve Miracle yazılımlarında yeni ürünlerimizi devreye sokarak müşteri beklentilerini karşılamaya devam edeceğiz. Mevcut ve yeni boya gamlarımızla maliyet ve kalite avantajları sunmayı amaçlıyoruz”

AIT Dijital Baskı Sistemleri, Fespa Eurasia Fuarı’nda, temsilcisi olduğu Mimaki marka makinelerin yanı sıra satışını gerçekleştirdiği DGI firmasına ait üretim kapasitesi yüksek hızlı makineleri sergiledi. Ayrıca distribütörü olduğu Papi-jet boyalarını ve Mirace yazılım çözümlerini ziyaretçilerle buluşturdu. Fuarın ardından AIT Dijital Baskı Sistemleri Genel Müdürü Deniz Gürsoy sorularımızı yanıtladı.

Fespa Eurasia Fuarı’na katıldınız. Hangi beklentilerle katıldınız? Fuar nasıl geçti? Hem ziyaretçi hem de katılımcı gözüyle bir değerlendirme yapabilir misiniz?

Yeniliklerimizi müşterilerimizle paylaşmak, onlara katma değer sağlayacak çözümler sunmak amacıyla fuara katıldık. Temsilciliğini yaptığımız baskı makinelerimizi, boyalarımızı ve kendi geliştiridğimiz Miracle yazılımlarımızı tanıtma imkanı bulduk. Bizim açımızdan fuar olumlu geçti. Ancak ziyaretci sayısı önceki fuarlara göre biraz azdı.

Hangi çözümlerinizi ziyaretçilerle buluşturdunuz. Temsilcisi olduğunuz markalar ve çözümler hakkında bilgi verir misiniz?

Standımızda, temsilcisi olduğumuz Mimaki marka makinelerin yanı sıra satış anlaşmamız bulunan DGI firmasına ait üretim kapasitesi yüksek hızlı makinelerimizi de sergiledik. Ayrıca distribütörü olduğumuz Papi-jet boyalarımızı ziyaretçilerimize tanıtma ve avantajlarını anlatma imkanı bulduk. Bu arada kendi geliştirdiğimiz yüksek kapsiteli besleme ve sarma aparatımızı da fuarda çalışır vaziyette ziyaretçilerin incelemesine sunduk. Mirace yazılımlarımız da tanıttık.

Ağırlıklı olarak hangi ürünleriniz ziyaretçilerin ilgisini çekti? Standınızda daha çok hangi şehir ve ülkelerden misafir ağırladınız?

Fuarı ziyaretçiler açısından değerlendirirsek; yenilik ve yüksek kapasite arayışının ön planda  olduğu söylenebilir. Mimaki ürünleri kadar üretim kapasitesi yüksek olan DGI makinelerimiz  de oldukça ilgi gördü. Bununla birlikte müşterilerimizin büyük çoğunluğunun kalite ve maliyet açısından avantaj yaratma hedefine yönelmesinden dolayı, Papijet marka boyalarımız gerek rakiplerine oranla renk üstünlükleri ve gerek maliyet avantajları yönünden müşterilerimizin oldukça ilgisini çekti. Mirace yazılımlarımız da oldukça ilgi çekti. Türkiye’den daha çok İstanbul, Bursa, İzmir şehirlerinden Dünya’dan ise Suudi Arabistan ve İran Ülkelerinden ziyaretçilerimiz oldu.

Müşterileri ziyaretleri gerçekleştiriyorsunuz. Yaşanan genel sorunlar nelerdir? Bu sorunların çözümüne yönelik önerileriniz var mı?

Müşterilerimizde gözlemlediğimiz en genel sorun, global bir sıkıntı olan iş zayıflığı ve gerek iç piyasa gerekse ihracat pazarlarındaki zayıflama. Bu durumda da tabii ki maliyet ve kalite optimizasyonu ön plana çıkıyor. AIT olarak yetkin teknik servisimiz ve ar-ge departmanımız ile müşterilerimize her zaman çözüm ve geliştirme desteği vermekteyiz. Müşterilerimize mevcut ve yeni boya gamlarımızla maliyet ve kalite açısından optimum çözümler üretmeyi hedeflemekteyiz.

2016 yılını tamamlıyoruz. Nasıl bir yıl geride kaldı? Önümüzdeki yıla ilişkin beklenti ve hedefleriniz nelerdir?

2016’nın zor bir yıl olduğu kesin, fakat hizmet ve ürün kalitesi yüksek olan firmaların bu krizden daha az etkilendiğini düşünüyoruz. Biz hedeflerimizi yakaladık. Hizmetlerimizi aksatmadan, kalitemizden ödün vermeden çalışan bir firma olmaktan son derece gururluyuz. Zor geçen bu yılı kendimizi geliştirme, yazılım ve ar-ge çalışmaları ile iyi değerlendirdiğimizi düşünüyoruz. Diğer taraftan müşterilerimize yeni boya gamlarımızla maliyet ve kalite avantajları sunmayı hedefliyoruz. Önümüzdeki yılın ortalarından sonra yerel ve global piyasaların hızla düzelmesini bekliyoruz. Bu yükselişe hazır olmak için ilk çeyreğinin yatırım için uygun bir dönem olduğunu düşünüyoruz. Firma olarak da 2017 yılında yeni Ar-Ge ve Miracle yazılım ürünlerimizi müşterilerimizin kullanımına sunacağız. Ayrıca mevcut ve yeni boya gamlarımızla maliyet ve kalite avantajları sunmaya devam edeceğiz.

Günümüzde müşteriler sürekli yenilik beklentisi içinde. Bu noktada yeni satış ve pazarlama stratejileriniz olacak mı?

Makina yelpazemize yüksek kapasiteli hızlı makinaları katarak, Ar-Ge ve Miracle yazılımlarında yeni ürünlerimizi devreye sokarak müşteri beklentilerini karşılamaya devam edeceğiz. Mevcut ve yeni boya gamlarımızla maliyet ve kalite avantajları sunmayı amaçlıyoruz.

Sektöre vermek istediğiniz bir mesajınız var mı?

Piyasa şartlarının düzeleceği bir ortama hazır olabilmeleri için, yatırıma hazır olmalarını öneriyoruz. 2017 yılının ülkemiz ve tüm sektörler için huzurlu ve bereketli geçmesini dileriz.

Print Friendly, PDF & Email