Ankara Eray Reklam güzel bir fuar geçirdi

2Aynur Çakır: Fuar genel anlamda verimliydi. Sektörün, fuar için alıştıkları bir tarih. Tarihin uygun ve başarılı olduğunu düşünüyorum.

Ankara Eray Reklam, Fespa Avrasya Fuarı’ndan memnun ayrıldı. Fuarın ardından Ankara Eray Reklam’dan Aynur Çakır sorularımızı yanıtladı.

FESPA Avrasya Fuarı’na katıldınız. Fuar nasıl geçti? Beklentilerinizi karşıladı mı?

Aynur Çakır: Fuar bizim beklentimizden güzel geçti. Standımızda herhangi bir ürün teşhirinde bulunmamamıza rağmen sipariş alabildik.

Hangi çözümlerinizi sergilediniz? Ziyaretçiler daha çok hangi ürünlerinize ilgi gösterdi?

Aynur Çakır: Biz standımızda, son zamanlarda herkesin ilgilendiği LED ürünlerini sergiledik ve ziyaretçilerin de ilgi odağı oldu. 

Genel olarak FESPA Avrasya Fuarı’nı verimli buldunuz mu? Fuar bu sene Aralık ayında düzenlendi. Bu tarihi nasıl değerlendiriyorsunuz?

Aynur Çakır: Fuar genelde verimliydi. Sektörün, fuar için alıştıkları bir tarih. Tarihin uygun ve başarılı olduğunu düşünüyorum.

Fuara gelen ziyaretçi yeterli miydi? Bununla birlikte yurt içi ve yurt dışından gelen ziyaretçi profilini nasıl buldunuz?

Aynur Çakır: Bilinçli ve verimli bir ziyaretçi kitlesi vardı. Yurt dışından gelen ziyaretçi sayısı da oldukça fazlaydı. Tabii FESPA verileri açıklayacaktır ama neredeyse yurtiçi ziyaretçi sayısı kadar vardı diyebilirim.

Önümüzdeki senede fuarda yer almayı planlıyor musunuz?

Aynur Çakır: Evet, kesinlikle katılacağız.

2014 yılını tamamlıyoruz. Firmanız açısından nasıl bir 2014 yılı geçti? Belirlediğiniz hedeflere ulaştınız mı?

Aynur Çakır: 2014 yılı seçimlerin olduğu bir yıl olarak oldukça yoğun bir yıl geçti. Hedeflerimize ulaştığımız söylenebilir.

Son olarak sektörümüze bir mesajınız var mı?

Aynur Çakır: Sektörde, her konuda bilgi paylaşımında bulunsak ne güzel olur. Dijital Teknik ve ekibine teşekkür ederiz.

Print Friendly, PDF & Email