CMYK Reklam “Platinum” serisi çözümlerinin lansmanını yaptı

Oğuz Dinçer: CMYK Reklam firması olarak ana faaliyet konumuz dijital baskı makinalarıdır. Bu fuarda kendi dizaynımız olan “Platinum” serisinin galasını gerçekleştirdik.

 

CMYK Reklam, 7-10 Aralık tarihleri arasında düzenlene Fespa Eurasia Fuarı’nda “Platinum” serisi çözümlerinin lansmanını yaptı. Fuar sonrası CMYK Reklam’dan Oğuz Dinçer konuyla ilgili olarak sorularımızı yanıtladı.

CMYK Reklam olarak Fespa Eurasia Fuarı’na katıldınız. Fuara ilişkin bir değerlendirmenizi alabilir miyiz? Katılımcı, ziyaretçi ve ürün çeşitliliği noktasında fuarı nasıl buldunuz? Beklentilerinizi karşılayan bir fuar oldu mu?

Firmamız adına fuar çok başarılı geçti. Daha önce davet ettiğimiz yurtiçi ve yurtdışı misafirlerimizin tamamına yakını standımızı ziyaret etti. İlk günden başlayarak aşırı yoğunluk yaşadık. Genel değerlendirmek gerekirse fuara ziyaretçiler daha çok hafta sonu ilgi gösterdi. Görmeye alışkın olduğumuz firmaları bu fuarda da katılımcı olarak gördük. Ürün çeşitliliği açısından da dijital baskı işiyle ilgilenen bir kullanıcıyı tatmin edecek seviyedeydi.

Fuar süresince hangi çözümlerinizi sergilediniz? Sergilediğiniz çözümlere ilgi nasıldı? Buna ilave olarak hangi ürün grupları daha fazla ilgi çekti?

Bu fuar bizim açımızdan Platinum Serisi dijital baskı makinelerimizin lansmanı açısından önemliydi. Tamamen yeni dizayn edilmiş solvent, LED UV ve flatbed UV baskı makinelerimiz ilk kez kullanıcılara tanıtıldı. Lansman için İtalya, Almanya, İngiltere, İspanya, Macaristan ve Mısır’dan distribütörlerimizin tamamı teknik ekibiyle birlikte geldi. Beklediğimizden daha büyük bir ilgi ile karşılaştık. Bir kez daha anladık ki dijital baskı sektörü kaliteli ürünü takdir etmeyi biliyor.

Fuara gelen ziyaretçi sayısını ve niteliğini nasıl değerlendiriyorsunuz? Yurt içi ve yurt dışından ilgi düzeyi nasıldı?

Biraz önce bahsettiğim gibi fuar genel olarak hafta sonu yoğundu. Yurtdışından da beklentinin üzerinde katılımcı geldi.

Sektörün genel durumuna ilişkin görüşleriniz nelerdir? Sektör olarak daha iyi noktalara gelmek için ne tür adımlar atılmalı?

Dijital baskı sektörü çok dinamiktir. Talepler sürekli olarak yön değiştiriyor. Eğer doğru zamanda doğru çözümlerle müşterinizin karşısına çıkarsanız kesinlikle ödülünüzü alıyorsunuz. Sektöre yönelik Ar&Ge çalışmalarının daha çok artması gerektiğini düşünüyorum.

2017 yılının son günleri içindeyiz. 2017 yılına ait bir değerlendirmenizi alabilir miyiz? Buna ilave olarak 2018 yılına ilişkin öngörüleriniz nelerdir? 2018 planlarınız hakkında biraz bilgi verir misiniz?

İçinde bulunduğumuz 2017 yılı bizim açımızdan başarılı bir yıl idi. Ancak 2018 yılı CMYK Reklam adına çok daha farklı bir yıl olacak. Bunun ilk sinyallerini de zaten Fespa Eurasia’da verdik. Daha çok bölgesel bir firma hüviyetindeki organizasyonumuz 2018 yılında tüm Türkiye’yi kapsayacak. Bu sene temellerini attığımız bu proje seneye bizi Türkiye’de çok iyi bilinir bir konuma getirecek diye düşünüyoruz. Bu sene solvent, LED UV ve flatbed UV segmentlerinde gerçekleştirdiğimiz yeniliklerin bir benzerini 2018 yılında tekstil için de yapmayı düşünüyoruz. Sonuç olarak 2018 yılında yeni nesil Platinum Serisi’nin tüm sektör tarafından takdir edileceğini ve her firmanın bu seriden en az bir baskı makinesini bünyesinde bulunduracağını düşünüyorum.

Son olarak sektöre vermek istediğiniz bir mesajınız var mı?

Dijital baskı sektörünü bir değişim içinde görüyoruz. Uygulama yaptığı malzemelerden kullandığı makine özelliklerine kadar bir çok yenilikle karşı karşıya. Sektörde kendine yer edinmek isteyen yada mevcut konumunu korumak isteyen aktörlerin yeni çözümlere odaklanması gerektiğini düşünüyorum. Tüm meslek arkadaşlarımıza yeni yılda başarılar dilerim.

Print Friendly, PDF & Email

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir