Dijital Teknik Fespa Hamburg Fuarı’nı takip etti

AHMET 3FP 2FP 4FP 6Uluslararası anlamda geniş format dijital baskı, serigrafi baskı, tekstil baskı ve endüstriyel reklamcılık sektörlerinin buluştuğu FESPA Hamburg Fuarı bu yıl, 8 – 12 Mayıs tarihlerinde Almanya, Hamburg Messe’de gerçekleştirildi.

Dijital Teknik Dergisi olarak 8-12 Mayıs tarihleri arasında gerçekleştirilen Fespa Hamburg 2017 Fuarı’nı takip ettik. Uluslararası anlamda geniş format dijital baskı, serigrafi baskı, tekstil baskı ve endüstriyel reklamcılık sektörlerine dair en kapsamlı fuar olan FESPA Hamburg Fuarı bu yıl, 8 – 12 Mayıs tarihlerinde Almanya, Hamburg Messe’de gerçekleştirildi.

FP 3Türkiye’den çok sayıda firma katılım gösterdi

Fuara Türkiye’den aralarında Pass Dijital, Future Digital, Canapa Paper Technologies, Frimpeks, Karya Tekstil San. Dış Tic. A.Ş. / Ledu, MT Reklam A. Ş., Serimak A.Ş., Solvetex, Unifol , FP 8

FP 5Tonguçlar Mekik Teknoloji Reklam Endüstri A.Ş. ve Turan Kimya San. ve Tic. A.Ş.olmak üzere çok sayıda firma katılım gösterdi.

Katılımcıların ve ziyaretçilerin değerlendirmelerine göre son yıllarda gerçekleştirilen en başarılı FP 14

FP 16Fespa organizasyonu olduğu ifade edildi. FESPA 2017’de, önceki FESPA etkinlikleri gibi serigraf, dijital geniş format ve tekstil baskısına ayrılmış üç farklı bölümde konumlandırıldı. Bu da matbaacıları, tabelacıları, endüstriyel baskı, tekstil ve promosyon malzemeleri, iç dekor, yüzey dekorasyonu ve araç giydirme dahil çeşitli uygulamaları bir arada bulabilme fırsatı sundu. FESPA 2017 ile aynı yerde ve zamanda, baskısız reklam sektörü için düzenlenen European Sign Expo düzenlendi. FP 15

FP 17Böylece temel iş alanları ister baskı, ister tabela olsun, tüm ziyaretçilerin yeni hizmet veya uygulama alanlarını ve bunlardaki mevcut potansiyeli keşfetmesi kolaylaştırıldı.

İç dekorasyon uygulamalarındaki büyüme potansiyeli ile ilgilenen ziyaretçiler aynı zamanda, otel temalı bir sergi olan ve yenilikçi tasarım konseptlerini hayata geçirmek için çeşitli teknolojiler, süreçler ve malzemeler kullanılarak baskılı iç dekorasyon öğelerine yer verilen Printeriors’a da ücretsiz erişim sağladı.

Ziyaretçilere tek bir çatı altında 700 civarında uluslararası katılımcıya ulaşma fırsatı sunuldu.  Ziyaretçiler fuardaki yeni ürünleri incelerken aynı zamanda yatırım planlamalarını destekleyecek ücretsiz eğitim programlarındaki çeşitli bağımsız uzmanların deneyimlerinden faydalanarak burada geçirdikleri süreyi en verimli hale getirme fırsatı elde etti.

Print Friendly, PDF & Email