Doğan Reklam Malzemeleri 2017 yılına hızlı giriş yaptı

Doğan Reklam Malzemeleri, yaklaşık 5 bin metrekareden oluşan yeni ofisi sayesinde, müşterilerinin ürünlere, daha hızlı ve kolay bir şekilde ulaşmalarını sağlayacak.

A’dan Z’ye reklam malzemelerinde güçlü stok, hızlı teslimat ve müşteri memnuniyeti ilkeleriyle çalışmalarını sürdüren Doğan Reklam Malzemeleri, 2016 yılını yüzde 25 büyüme  ile kapattı. 2017 yılına yeni ofisi, geniş stok yelpazesi ve 25 kişiden oluşan kadrosuyla giriş yapan Doğan Reklam Malzemeleri’nin çalışmalarıyla ilgili olarak firmanın başarılı yöneticisi Adem Doğan sorularımızı yanıtladı.

DSCF5990Kapasite ve iş hacminizin büyümesi nedeniyle yeni bir ofise taşındınız. Öncelikle yeni yerinizin hayırlı olmasını temenni ederiz. Yeni ofisiniz hakkında bilgi verir misiniz?

Adem Doğan: Artan ihtiyaçlar doğrultusunda yeni bir ofise geçme kararı aldık. Bu doğrultuda yaklaşık 5 bin metrekareden oluşan yeni ofisimize geçtik. Ofisimizin en büyük özelliği; gelen müşterilerimizin tüm ürünleri bir arada görüp ulaşabileceği, inceleme fırsatı elde edeceği market tarzında bir tesis olmasıdır. Aramıza yeni katılan arkadaşlarla birlikte 25 kişilik bir kadroya ulaştık. Buna ilave olarak araç filomuza da yenileri eklendi.

Bu yıl firmanızı fuarlarda göremedik. Fuarlara bakışınız nasıl?

Adem Doğan: 2016 yılında fuarlarda yer almadık. Bunun birkaç sebebi var. Bu yıl Doğan Reklam Malzemeleri olarak farklı bir strateji uyguladık. 2016 yılı boyunca iç büyüme çalışmalarına ağırlık verdik. İstihdama son derece önem veren bir firmayız. Bu bağlamda yeni arkadaşlar aramıza katıldı. Müşterilere daha iyi hizmet verebilmek için araç filomuza yenileri eklendi. Stok kapasitemizi daha da artırdık. Bu ihtiyaçları giderirken yeni bir ofise ihtiyaç duyduk. Eski ofisimizin iki kat büyüklüğündeki buraya geçtik. Dolayısıyla Doğan Reklam olarak daha güçlü bir şekilde 2017 yılına giriş yapıyoruz. Bu sebeplerden dolayı 2016 yılında fuarlarda yer almadık. Ancak 2017 yılında TÜYAP’ta düzenlenecek olan SIGN İstanbul Fuarı’nda çok daha büyük ve görkemli bir standla yer almayı planlıyoruz. Doğan Reklam Malzemeleri olarak bütün plan ve programımızı kararlı ve emin adımlarla gerçekleştiriyoruz. 2017 yılı planlarımızda hazır. Zamanı geldikçe yeni plan ve projelerimizi de uygulamaya devam edeceğiz. Bu sebeple sektörümüz ve müşterilerimiz bizi izlemeye devam etsin.

2017 yılında sunduğunuz ürünlerde bir değişiklik olacak mı? Kompozit ağırlıklı çalışmalarınız devam edecek mi?

Adem Doğan: Doğan Reklam Malzemeleri, özellikle kompozit alanında çok güçlü ve tanınan bir marka haline geldi. Sektörümüz ve müşterilerimiz de bu gücümüzün farkında. Kompozit paneldeki yatırımlarımız artarak devam ediyor. Ürün gruplarımızda bir değişiklik yok. A’dan Z’ye reklam malzemeleri konusunda çözüm sunmaya devam ediyoruz. Yeni ofisimiz sayesinde müşteriler, istediklerini ürünleri bir markette gezer gibi görme ve temin etme şansı bulabilecekler.

DSCF59992016 yılı nasıl geçti? Geçen yıla ait bir değerlendirmenizi alabilir miyiz?

Adem Doğan: 2016 yılında, ülkemizin ekonomik ve siyasal durumları sebebiyle inişli-çıkışlı dönemler yaşadık. Firma olarak çok şükür, günlük, aylık ve yıllık hedeflerimize ulaştık. 2016 yılında yüzde 25’lik bir büyümemiz oldu. Bu büyümeyi topyekün gerçekleştirdik. Yani, istihdam, ciro, kapasite, stok, ofis vb. konuların hepsinde bir büyümemiz oldu.

Son olarak sektöre vermek istediğiniz bir mesajınız var mı?

Adem Doğan: 2017 yılının tüm meslektaşlarımız ve sektörümüz için hayırlı bir yıl olmasını temenni ediyorum. Sektörümüzün farklı sorunları var, bunlardan biri de güven sorunudur. Rızkımızı kazanmak için birçok ürünü bir araya getirdik. Yanımızda birçok arkadaşımızı istihdam ediyoruz. Birilerinin ortaya çıkıp bize veya meslektaşlarımıza zarar verdiğini görmek bizleri son derece üzmektedir. Allah hepimizin karşısına, kendisinden samimi manada korkan kullar çıkarsın. Tüm meslektaşlarımıza sağlıklı, huzurlu ve bol kazançlı bir yıl temenni eder, saygı ve sevgilerimi sunarım.

Print Friendly, PDF & Email