Doğan Reklam Malzemeleri Sign İstanbul Fuarı’na Katıldı

“Fuara gelen yatırımcıların çoğunluğu yurtiçi olaraktan yatırım için gelenlere pek rastlamadım. Doğan Reklam ailesi olarak ziyaretçilerimizin bizim hakkımızda duyduklarını fuar da kanıtlamış olduk güvenilir ve sağlam kadromuzla ziyaretçilerimizin bir kez yanında olmak bizim için onurdu”

Doğan Reklam Malzemeleri, 11-14 Eylül 2014 tarihleri düzenlenen Sign İstanbul Fuarı’na katıldı. Fuarın ardından Doğan Reklam Malzemeleri Genel Müdürü Adem Doğan sorularımızı yanıtladı.

Sign İstanbul 2014 Fuarı’na katıldınız. Yeni tarihi ve yeni salonlarında gerçekleştirilen fuarı nasıl buldunuz? Fuar beklentilerinizi karşıladı mı?

Sign İstanbul 2014 Fuarı beklentilerimizin çok altında kaldı. Yeni salonlar ile ilgili olumsuzluklar söz konusu değildi. Fuar yanılmıyorsam okulların açılışına denk geldiği için katılım az oldu diye düşünüyorum.

Fuara gelen yurt içi ve yurt dışı ziyaretçi kitlesi nasıldı? Yatırım için gelenlerin ağırlıklı olduğunu söyleyebilir miyiz? ad2Hangi çözümlerinizi ziyaretçilerle buluşturdunuz? Ürünlerinize genel olarak ilgi nasıldı?

Fuara gelen yatırımcıların çoğunluğu yurtiçi olaraktan yatırım için gelenlere pek rastlamadım. Doğan Reklam ailesi olarak ziyaretçilerimizin bizim hakkımızda duyduklarını fuar da kanıtlamış olduk güvenilir ve sağlam kadromuzla ziyaretçilerimizin bir kez yanında olmak bizim için onurdu. Sektörde pek sorun yaşamadığımız için gerek stok olsun gerek lojistik olsun her konuda elimizden gelenin en iyisini yapmak için büyük bir emek sarf ediyoruz ve başardığımıza inanıyorum. Fuar ve standımızı ziyaret eden misafirlerimize Doğan Reklam markasını iyi bir şekilde anlatıp çözümlerimizi ve avantajlarımızı ziyaretçilerle paylaştık.

Sezon açılışıyla birlikte firmanızda ne tür yenilikler ve çalışmalar olacak? Önümüzdeki döneme ilişkin proje ve hedefleriniz hakkında bilgi verir misiniz?

Geçen sayıda belirttiğimiz gibi yurtdışından dijital baskı malzemeleri ile alakalı ithalat hedefliyoruz.

Adobond markasıyla kompozit panel çözümleri sunmaktayız. Bu markaya ait patent başvurularını tamamladık. Bu ürünlerle ilgili çok olumlu ve güzel tepkiler almaktayız. Bizi en avantajlı kılan özelliğimiz Doğan Reklam bugün top yekün bir malzeme firmasıdır. Kompozit, dekota, pleksi, folyo, viniller gibi reklam sektörünün ihtiyaç duyduğu tüm çözümleri stoklarında bulunduran güçlü bir firma konumundadır. Hedef olarak bir ürünle Türkiye pazarında tanınmayı hedefledik. Bunu da kompozit panel markamız Adobond ile başardığımızı düşünüyorum. Güçlü stok yelpazemizle Türkiye’nin neresinde olursa olsun malzeme satıcısı meslektaşlarımız dahil tüm sektöre çözüm sunabilmekteyiz.

Dijital baskı konusunda bazı atılımlarımız olacak. Kompozit panelde yakalamış olduğumuz istikrarı ve başarıyı dijital baskı konusuna da taşımayı planlıyoruz. Baskı malzemeleri konusunda 2015 yılının ilk dönemine yönelik bir yurt dışı distribütörlüğü almayı hedefliyoruz. Bugün Doğan Reklam istediği ürünü yurtdışından getirip sektöre sunabilecek bilgi, tecrübe ve finansal güce sahip. Bu gücümüzü kullanarak, piyasanın ihtiyaç ve beklentilerini karşılayacak çözümleri sektöre sunmaya devam edeceğiz.

Son olarak sektöre vermek istediğiniz bir mesajınız var mı?ad3

İnsanlar anlık kazançlar için etik ve insani değerlerden vazgeçmemeli. Çünkü farkında olmadan kendi içinde bulundukları ortamı kirletirler bu onlara daha sonra zarar olarak döner.

 

Print Friendly, PDF & Email