Durst, yeni nesil çözümleriyle ilgi odağı oldu

Durst standının en çok ilgi görün ürünleri arasında P5 ve Rhotex 325-350 yer aldı.

 

Durst, Fespa Global Print Expo’nun en çok dikkat çeken standlarından biri oldu. Durst’un kısa bir süre önce hizmete giren yeni tesisi ve yenilikçi yaklaşımının son ürünlerin ziyaretçilerle buluştu. Fuarla ilgili olarak Serdar Saatçıoğlu sorularımızı yanıtladı.

FESPA Global Fuarı’nı takip ettiniz. Öncelikle fuara ilişkin genel bir değerlendirmenizi alabilir miyiz? Fuar beklentilerinizi karşıladı mı?

Serdar Saatçıoğlu: Bu seneki Fespa Global Print Expo’da DURST standında çok hareketliydi. Özellikle P5 seri yeni sistemler çok ilgi gördü. Fuar süresince standda bir ekibimiz sürekli ziyaretçilere yenilikleri anlatırken, ben 3 gün boyunca yeni fabrikamıza ziyaretçileri gezdirdik. Ziyaretlerimizde Durst’un yeni sistemlerinin tanıtımlarını canlı olarak yapma fırsatı bulduk. Yorucu ama bir o kadarda güzel geçti. Özellikle endüstriyel baskı çözümlerinden Rhotex 350 ve P5 serisi yoğun ilgi gördü.

Fuarda Türkiye çözüm ortağı olduğunuz markalarda yaşanan gelişmeleri yerinde gözlemleme fırsatı buldunuz. Bu noktada ne tür yenilikler sergilendi? Türkiye’den fuara ilgi nasıldı.?

Serdar Saatçıoğlu: Fuar öncesi yaptığımız ziyaretlerde kimlerin gelebileceğini biliyorduk. Çok katılım olmadı ama ilgilenenlerin sayısı da bizi mutlu etti.

Fuarla birlikte yenilik noktasında Türkiye pazarına sunmayı planladığınız ürünler ve çözümler olacak mı?

Serdar Saatçıoğlu: Durst P5 seri ve Rhotex 350-325 yatırımcısı için inanılmaz avantajlar sunmaktadır. 2019 yılında bu ürünlerle ilgili çalışmalarımızı yoğunlaştırmayı planlıyoruz.

Fuarda yaşanan yeniliklerin Türkiye pazarına yansıması nasıl olacak? İçinde bulunduğumuz piyasa koşullarını göz önünde bulundurarak, nasıl bir satış ve pazarlama politakanız olacak?

Serdar Saatçıoğlu: Bu senenin geçmiş seneye göre daha hareketli geçeceğini tahmin ediyorum. Bu hareketliliğin satış rakımlarına yansımasını hep birlikte göreceğiz.

Dijital baskı dünyası çok hızlı bir değişim yaşıyor. Bunun yanında yatırımcı da kendisi için en doğru yatırımı gerçekleştirme arzusunda. Bu noktada yatırımcıya doğru ürüne ulaşma noktasında neler tavsiye edersiniz?

Serdar Saatçıoğlu: Sağlıklı yatırım kararı alabilmek için önemli kriter vardır. Bu kriterlerin birçoğunu bilinçli yatırımcılar zaten bilmektedir. Bana göre en önemlisi teknolojilerin üretildiği tesisler ziyaret edilmeli, karşılaştırmalar mutlaka yapılmalıdır.

2019 yılının ilk altı aylık dilimi tamamlanmak üzere. Geçtiğimiz yılın aynı dönemi ile kıyasladığınızda piyasaları ve yatırımcının iştahını nasıl buluyorsunuz?

Serdar Saatçıoğlu: Bizler bugüne kadar hiçbir zaman ümitsizliğine kapılmadık. Her şartta işimize sahip çıktık ve bugünlere geldik. Bundan sonrası için de her zamanki gibi umutluyuz. Planlarımız var, planlarımız doğrultusunda hareket etmeye ve Saatçıoğlu’nun asırlık tecrübesine yakışan çalışmalar imza atmayı sürdüreceğiz.

Son olarak endüstriyel reklam sektörüne vermek istediğiniz bir mesajınız var mı?

Serdar Saatçıoğlu: İşimizi iyi yapmak için yenilikleri takip etmek şart. Günümüzde teknolojinin gerisinde kaldığınız zaman bir daha yakalamak çok zor. Bu yüzden değişime direnmek yerine değişiminin içinde olmak gerekir. Aksi takdirde kaybolmaya mahkum olursunuz.

Print Friendly, PDF & Email