Fleks Media En Çok İlgi Gören Standlardan Biri Oldu

Distribütörü olduğu ürünleri Sign İstanbul Fuarı’nda ziyaretçilerin beğenisine sunan Fleks Media, fuar süresince çok sayıda makine siparişi aldı.

Fleks Media A.Ş, 6-9 Aralık 2012 tarihleri arasında düzenlenen Sign İstanbul Fuarı’na 200 metrekareden oluşan geniş bir stand alanı ile katıldı. Distribütörü olduğu ürünleri Sign İstanbul Fuarı’nda ziyaretçilerin beğenisine sunan Fleks Media, fuar süresince çok sayıda makine siparişi aldı. Fuarın ardından Fleks Media A.Ş. Genel Müdürü Ahmet Erben, sorularımızı yanıtladı.

14. Sign İstanbul Fuarı şirketiniz açısında nasıl geçti? Fuar beklentilerinizi karşıladı mı? Hangi ürünlerinizi sergilediniz?
Ahmet Erben: Fleks Media A.Ş. olarak bu yıl 14’ncüsü gerçekleştirilen Sign İstanbul Fuarı, 7’nci salonda 200 metrekarelik bir alanda ürünlerimizi sektör temsilcileriyle buluşturduk. Fuar organizatör şirketine stand alanımızı büyütmek için çeşitli talepler ilettik. Buradaki amacımız, endüstriyel çözümlerimizi ve yenilikçi ürünlerimizin tamamını ziyaretçilerle buluşturmak istiyoruz. Çünkü geçtiğimiz yıl bir ilke imza attık. Geçtiğimiz yıl fuarda sergilediğimiz 15 yeni teknoloji ürünle, sektörün dikkatini çekmeyi başardık. Bizim geçtiğimiz yıl yaptığımız bu yeniliği sektör firmalarının bu yıl devam ettirdiğini gözlemledik. Genel olarak 7’nci salonda ilginin yoğunlaştığı bazı standlar oldu. Fleks Media olarak bu ilginin yoğunlaştığı standlar arasında yer aldık. Bu yoğunluğun en önemli sebebi Fleks Media olarak, sektöre her zaman yenilikçi ürünler sunmamızdan kaynaklanmaktadır. Sektöre, 30×40 lazerden, 30×250 ebatlı lazere, eko solvent dijital baskı makinelerinden, solvent ve UV dijital baskı makinelerine, soğuk ve sıcak laminasyon çözümlerinden, her türlü dijital baskı uygulamalarına kadar çok geniş bir yelpazede çözüm sunmaktayız.

EFI alanında ne tür yenilikler vardı?
Ahmet Erben: Öte yandan distribütörü olduğumuz EFI, faaliyetlerini Geniş Format ve Süper Geniş Format olarak ikiye ayırdı. EFI’nin Geniş Format distribütörlüğümüzle birlikte fuarda 2 adet yeni ürünü tanıttık. Bu modellerden biri EFI R3225 320 mt rulodan ruloya geniş formatlı baskı makinesi, UV teknolojisine sahip, 6 pikolitre modeli oldukça ilgi gördü. Bu makineden 2 adet satış gerçekleştirdik. Bir diğer model ise, EFI H652 roll to roll ve flatbad özellikli bir UV baskı makinesi oldu. HIBRID özelliğine sahip bu modelde, 6 pikolitre Toshiba teknolojisi kullanılıyor. Bu modelden de fuarda 1 adet satışımız oldu. Bunun yanında görüşmelerin sürdüğü makinelerimiz var. İlk etapta EFI’den 6 adet makine aldık. Şu an ikinci grup makine siparişini görüşmekteyiz.

Flora’nın yeni modellerine ilgi nasıldı?
Ahmet Erben: Uzakdoğu’daki en iyi makineleri sunma hedefi doğrultusunda Flora marka satışlarımız devam etmektedir. Flora’nın Türkiye tek yetkili satıcısı Fleks Media A.Ş.’dir. Flora ile 4’ncü yılımızı başarıyla sürdürmekteyiz. Flora’nın geliştirdiği “Baskı Merkezlerinde Solvent Kokusuna Son” sloganı ile piyasaya sunduğumuz Konica Minolta 1024 14pl Titanium Serisi yoğun ilgi görmektedir. Bu yeni model, saatte 200 metrekareye kadar ulaşan hızı, kalitesi ve kokusuz özelliğiyle dikkat çekmektedir. Şu anda fuardaki talepleri yetiştirmekte zorlanıyoruz. İlk etapta 14 adet gelen ürünün satışları gerçekleştirildi.

Excitech ürünlerinde hangi modeller daha çok ilgi çekti?
Ahmet Erben: Türkiye pazarında CNC yatırımında fiyat odaklı bir piyasa oluştu. Excitech’in 200×300 ebatlı modelini sergiledik. Bizde ekonomik modelini sergiledik. Bu modele de ziyaretçilerin yoğun ilgisi oldu. Excitech’in en ekonomik serisi bile, muadillerine göre çok daha verimli ve avantajlı bir sisteme sahiptir. Makinede kesim yaparken iki uç noktasında herhangi bir fark olmamaktadır. 20 mm pleksiyi tek hamlede kesebilmektedir.

Fuardan memnun olduğunuzu söyleyebilir miyiz? Önümüzdeki yıl Sign İstanbul Fuarı’nın 15. Yılı gerçekleştirilecek.

Gelecek yıl düzenlenecek fuarda yer almayı düşünüyor musunuz?
Ahmet Erben: Fuar süresince, 30’a yakın makine siparişi aldık. Bu da bizi gayet memnun etti. Geçtiğimiz yılda buna benzer bir siparişle ayrılmıştık. Sign İstanbul Fuarı’nın büyüyerek güçlenerek yoluna devam edeceğine inanıyorum. Önümüzdeki yıl düzenlenecek olan 15. Sign İstanbul Fuarı için bir danışma komitesi oluşturuldu. Bu komitede bende yer almaktayım. Fleks Media A.Ş. olarak 15. yılında Sign İstanbul Fuarı’nı destekleyen ve katılan bir firma olmaya devam edeceğiz.

Önümüzdeki yıl ARED’in desteklediği FESPA Eurasia Fuarı düzenlenecek. Bu fuara ilişkin görüş ve düşüncelerinizi öğrenebilir miyiz?
Ahmet Erben: Evet, ARED’in destek vererek ortak olduğu FESPA 2013 yılında Eurasia adı altında bir fuar organize ediyor. Bu fuarın daha doğru bir tarihte olması şartıyla katılmayı düşünüyoruz.

Print Friendly, PDF & Email