Folpa 2020’de yeniliklere öncülük edecek

Recep Işığıbol: “Folpa olarak bu sektöre yine destek olmaya bu sektör için çaba göstermeye devam edeceğiz. 2020 yılına ilişkin çeşitli plan ve projelerimiz var. Zamanı geldiğinde sizlerin aracılığıyla dergi okuyucularımız ve sektörümüzle paylaşmaktan mutluluk duyacağız”

 Folpa, Mutoh, Mohican, Fedar ve Cuteng ürünleriyle, 5-8 Aralık tarihleri arasında gerçekleştirilen Fespa Eurasia Fuarı’na katıldı. Fuarla ilgili olarak Folpa Genel Müdürü Recep Işığıbol sorularımızı yanıtladı.

Folpa olarak katıldığınız fuarla ilgili izlenimlerini öğrenebilir miyiz? Hangi amaçlarla fuarda yer aldınız? Bu noktada fuar beklentilerinizi karşıladı mı?

Recep Işığıbol: Yaklaşık iki ay önce katıldığımız SIGN İstanbul Fuarı’nın ardından bu fuara da ziyaretçilerle bir araya gelmek amacıyla katıldık. Kısa bir zaman önce katıldığımız fuardan ötürü açıkçası çok büyük bir beklentimiz yoktu. Aynı sektörle ilgili 2 ay içinde 2 fuarın olması hem firmalar hem de ziyaretçiler açısından çok olumlu karşılanabilir bir durum değildir. ARED’in yoğun emeklerini karşılıksız bırakmamak ve bizlerin de katkısını olduğunu göstermek adına fuarda yer aldık. İlk iki gün daha sakin, son iki gün daha hareketli bir fuar oldu. Müşterilerimize fuarla ilgili yaptığımız davete katılım göstererek standımızı ziyaret ettiler. Bununla birlikte SIGN İstanbul Fuarı’na katılamayıp bu fuara gelen bazı ziyaretçiler oldu. Bu anlamda bizlerde standımızda yer alan yeni ürünleri ve teknolojileri gelen misafirlerimizle paylaştık. Geçtiğimiz yıla göre fuar öncesinde ciddi bir ziyaretçi çalışması yapıldığını gözlemledik. Farklı şehir ve ülkelerden standımıza ziyaretler oldu. Kendi markamız olan Mohican ve Cuteng lazer kesim makineleriyle ilgili yurt dışına yönelik satış anlaşmalarımız oldu. Dolayısıyla yurtdışına yapılan satışlarla fuarın firmamıza pozitif katkı yaptığını söylemek isterim.

Fuarda standınızda sergilenen ürünler hakkında bilgi verir misiniz?

Recep Işığıbol: Folpa olarak standımızda hem reklam hem de tekstil sektörüne yönelik çözümlerimizi ziyaretçilerin beğenisine sunduk. Standımızda Mutoh, Mohican, Cuteng ve Fedar markalarının çok çeşitli ürünleri sergilendi. Mutoh grubunda 2 yeni ürünümüz vardı. Mutoh Xpertjet isimli 2 yeni modelin tanıtımlarını gerçekleştirdik. Yine Mutoh’un Performans Jet 122×244 flatbed UV makinesini sergiledik. Standımızda Tekstil grubuna yönelik Fedar markasının ürünleri yer aldı. Bununla birlikte kendi markamız olan Mohican 320 Konicai kafa teknolojisine sahip ürünümüz de ziyaretçilerin ilgisini çeken ürünlerimizden biri oldu. Yine kendi markalarımızdan Cuteng lazer çözümleri de ziyaretçilerin ilgisinin çok olduğu ürünlerimizden biriydi.

2019 yılına ilişkin görüşleriniz nelerdir? Firmanız açısından nasıl bir yıl geride kaldı?

Recep Işığıbol: Türkiye’de dijital baskı tarafından oldukça sıkışan bir piyasa var. Bu sıkışan piyasa mutlaka pozitif yönde bir sıçrama yaşayacaktır. Bu yukarı yönlü ivmenin başlayacağına inanıyorum. Folpa olarak bu sektöre yine destek olmaya bu sektör için çaba göstermeye devam edeceğiz. 2020 yılına ilişkin çeşitli plan ve projelerimiz var. Zamanı geldiğinde sizlerin aracılığıyla dergi okuyucularımız ve sektörümüzle paylaşmaktan mutluluk duyacağız. Folpa markası uzun yıllardır bu sektöre hizmet veriyor. İçinde bulunduğumuz sıkışan piyasalarda müşterilerimizi bir adım öne çıkaracak, yeni fırsat kapıları açacak projeler üzerinde çalışıyoruz. Bursa merkezli bir firma olarak İstanbul şubemizle birlikte oldukça yoğun bir tempo içinde çalışmalarımızı sürdürmekteyiz. Folpa olarak her zaman emin adımlarla büyümeyi tercih ettik. Hiçbir müşterimize mahcup olmadan Folpa ismini hep daha ileriye taşımak amacındayız. Babam Seyfettin Işığıbol’un bize öğrettikleri kültürü yaşatmaya ve geliştirmeye çalışıyoruz. Dolayısıyla Folpa olarak sektöre bundan önce olduğu gibi bundan sonra da değer katan ürünler sunmaya devam edeceğiz.

Print Friendly, PDF & Email