Folpa, fuarı iyi değerlendirdi

DSCF7736Recep Işığıbol: “Standımızda en çok ilgiyi Mutoh 1938X 190 cmlik eco solvent modeli ve 1948 WX yeni 4 kafa modellerimiz gördü”

Folpa, SIGN İstanbul Fuarı’nda, sign, tekstil, lazer ve UV makinelerden oluşan geniş ürün porftöyünü ziyaretçilerin beğenisine sundu. Fuarla ilgili olarak Folpa Genel Koordinatörü Recep Işığıbol sorularımızı yanıtladı.

SIGN İstanbul Fuarı’na katıldınız. Hangi beklenti ve hedefler doğrultusunda fuara katıldınız. Bu noktada hedeflerinize ulaştığınızı söyleyebilir misiniz?

Ekonomideki çalkantılı dönemi ve piyasa da meydana gelen durgunluğu, bu fuar sayesinde lehimize çevirip hareketlenmesini umarak katıldık. Sektörel açıdan meydana gelen teknolojik gelişmeleri ve değişimleri yakından takip etmenin en iyi yolu fuarlardır ve biz, bu anlamda istediğimiz hedeflere / kitlelere ulaştığımızı düşünüyoruz.

Yurt içi ve yurt dışı ziyaretçi bazında baktığınızda nasıl bir fuar oldu?

Beklediğiniz müşteri ve ziyaretçi kitlesine ulaştınız mı? Ağırlıklı olarak yurt içinde hangi illerden, yurt dışından hangi ülkelerden ziyaretçi ağırladınız?

Yurt içinde şehir bazında değerlendirme yapmamız çok da mümkün değil aslında. Ülkenin her ilinden ziyaretçilerimiz mevcuttu. Yurt dışı Balkanlar ağırlıklı olmak üzere birçok ziyaretçiyi ağırladık. Katılım beklentilerimizi büyük ölçüde karşıladı. Ancak bunda firmamızın bilinirliği de büyük rol oynadı diyebiliriz.

Fuar süresince hangi çözümlerinizi ziyaretçilerle buluşturdunuz?Ziyaretçilerin ilgisini çeken hangi ürünleriniz oldu?

Standımızda en çok ilgiyi Mutoh 1938X 190 cmlik eco solvent modeli ve 1948 WX yeni 4 kafa modellerimiz ilgi gördü. Bunun yanında bizim en çok önem verdiğimiz noktalar güvenilirlik ve satış sonrası sunduğumuz destektir. Teknolojideki yeniliklerin  yanı sıra baskı / tekstil / lazer /uv ..gibi makinelerimizin kurulumu , teknik ekibimizle sunduğumuz eğitimler  gibi bir çok alanda çözümlerimizi dile getirdik.

DSCF7692Endüstriyel reklam sektöründeki ilgi ve talebin her geçen gün arttığını bu fuarda bir kez daha gördük. Sektörün geleceğine dair görüşleriniz nelerdir?

Sektörümüzün avantajı belli kesimlere/kurumlara hitap eden bir alan olmamasından kaynaklanıyor aslında. Teknolojide meydana gelen yenilenme / büyüme/gelişme , sadece reklam sektörüne değil birçok sektörle iç içe çalışmamıza vesile olmakta. Bu anlama geleceği çok parlak ve dinamik bir alanda yer almaktayız.

Yaptığınız müşteri görüşmelerinde kullanıcı ve yatırımcıların bilinç düzeyinin daha fazla arttığını düşünüyor musunuz?

Geçmiş yıllar göz önüne alındığında kullanıcı ve yatırımcıların oldukça bilinçlendiğini söyleyebiliriz.

Genel olarak fuar katılımınızın karşılığını aldığınızı veya alacağınızı düşünüyor musunuz? Buna ilave olarak gelecek yılda fuarda yer almayı planlıyor musunuz?

Fuarlar firmaların var olunan piyasada kalıcılığını ve sağlamlığını kanıtladığı bir alan olarak düşünüyoruz. Fuarlar hem kendinizi hatırlatmanızı hem de portföyünüzü genişletmenizi sağlar. Biz her yıl daha da güçlenerek fuarlarda ve sektörde yerimizi korumaya devam edeceğiz.

Fuar vesilesiyle sektöre vermek istediğiniz bir mesajınız var mı?

Fuarda da görüldüğü üzere çok dinamik bir sektöre sahibiz bu yüzden de bizim önerimiz bu dinamiği yakalayabilmek adına teknolojiyi takip etmeleridir.

Print Friendly, PDF & Email