Folpa Reklam 2017 Sektör Buluşmaları Başladı

FL 2Folpa’nın geçtiğimiz yıl başlattığı sektör buluşmaları etkinliklerinin üçüncüsü Gaziantep’de gerçekleştirildi. Folpa’nın sponsorluğunda Güneydoğu Anadolu Bölge Bayisi Lotus Digital Group tarafından gerçekleştirilen edilen etkinliği organize edenler de katılanlar da son derece memnun oldu.

Folpa Reklam, distribütörü olduğu Mutoh, Teckwin, Crystaljet, Cuteng markalarına ait yoğun bir tanıtım faaliyeti yürütüyor. Geçtiğimiz yıl Antalya ve Samsun’da gerçekleştirilen “Sektör Buluşmaları” etkinliğinin bu yılki ilk adresi Gaziantep oldu. Folpa, Güneydoğu Anadolu bayiliğini yürüten Lotus Digital Group firmasının gerçekleştirdiği “Sektör Buluşmaları” etkinliğine sponsor oldu. Doğu ve Güneydoğu Anadolu bölgesinde faaliyet gösteren firmaların yoğun ilgi gösterdiği etkinlikte Folpa Reklam’ın temsilcisi olduğu ürünler ziyaretçilerle buluşturuldu. Etkinliğe katılan firmalar, makinelerin özellikleri, performansı, kalitesi ve avantajlarının yanı sıra merak ettikleri tüm sorulara yanıt buldu. Verimli geçen organizasyonun ardından Folpa Reklam Genel Koordinatörü Recep Işığıbol sorularımızı yanıtladı.

FL 5Firmanızın Güneydoğu Anadolu Bayisi Lotus Digital Group tarafından gerçekleştirilen “Gaziantep Dijital Baskı Günleri” etkinliğine Folpa olarak sponsor oldunuz. Bu etkinliğin detaylarını sizden öğrenebilir miyiz?

Recep Işığıbol: Geçen yıl Antalya (Alfa Reklam) ve Samsun (Kosifler Reklam) ile başladığımız “Folpa Sektör Buluşmaları” etkinliğimizin 3.sünü Gaziantep’te Lotus Digital Group Güneydoğu Anadolu bölge bayimiz ile beraber gerçekleştirdik. Bizleri bu organizasyonlarımızda hiçbir zaman yalnız bırakmayan Orafol Türkiye ve Summa Türkiye’nin de katkılarını göz ardı etmememiz gerekir. Lotus Digital Group’un bayiliğini üstlendiği bir diğer firma Saatçioğlu A.Ş. ye de katılımlarından dolayı teşekkür ederiz.

Hangi amaçla böyle bir etkinlik gerçekleştirildi. Etkinlik nasıl geçti?

Recep Işığıbol: Bu etkinliklerimizdeki amacımız, Folpa Reklam olarak bayilerimizi bölgelerinde tanıtım, satış ve satış sonrası desteklerimiz ile her zaman yanlarında olduğumuzu göstermek. Mutoh başta olmak üzere, Cuteng Lazer kesim makinalarımızın da tanıtımlarını gerçekleştirip, bölgelerde fuarlara katılamayan müşterilerimizin ayağına hizmet götürüp onlara 2 günlük mini bir fuar havasında ürünleri tanıtmak.

Etkinlikte hangi ürünler ziyaretçilerle buluşturuldu? Misafirlerin daha çok ilgi gösterdiği modeller hangileri oldu? Buna ilave olarak satışa yönelik anlaşma oldu mu?

Recep Işığıbol: Etkinlikte Mutoh’un 1624X, 1638WX, 1324X ve VJ628 modellerinin yanı sıra, Cuteng Lazer kesim makinalarının 160×100, 100×60 modellerinin tanıtımını gerçekleştirdik. En çok ilgi gören Mutoh’un 1624X ve Cuteng’in 160×100 modelleri oldu. Etkinlikte bulunan bütün makinalarımızın satışlarını gerçekleştirdik ve yeni siparişlerimizi aldık. Bunun için ilk önce bizi ziyaret edenlere teşekkürler, makine alanlara hayırlı ve bereketli olmasını dilerim. Emekleri için Lotus Digital Group Genel Müdür’ü Uğur Karakan ve ekibine teşekkür ederiz.

FL 7Katılım ve ilgiden memnun musunuz? Kimler katıldı?  Etkinliğe katılanlar tüm soruların yanıtlarını buldu mu?  

Recep Işığıbol: Ziyaret eden bütün misafirlerimizin ilgisinden çok memnun kaldık. Gaziantep ve çevre illerden birçok misafiri ağırlama fırsatımız oldu. Makine yatırımını yapmış misafirlerin yanı sıra, İstanbul fuarlarına katılamayıp makine yatırımı yapmak isteyen misafirlerimiz de burada aradıkları cevapları bulup yatırımlarını gerçekleştirdiler.

Bundan sonra da bu tarz organizasyonlar düzenlemeyi düşünüyor musunuz? Eğer olacaksa hangi şehirlerde planlıyorsunuz?

Recep Işığıbol: Daha önce de yaptığımız gibi bundan sonra da bayilerimiz ile bölgelerinde bu etkinliklere devam edeceğiz. Hem bayilerimiz, hem bizim, hem de bölgedeki müşteriler açısından çok yararlı olduğunu fark ediyoruz.

Müşterilerle sürekli temas halindesiniz. Piyasanın genel durumuna ait izlenimleriniz nelerdir? Sektörde yatırım isteği hangi düzeyde?

Recep Işığıbol: 2016 yılında yaşadığımız malum olaylardan dolayı piyasada bir gerginlik ve çekingenlik vardı. Fakat 2017 ile birlikte son 2 aydır yatırımlarda bir artış görüyoruz. Bu artış daha önceki yıllara nazaran az gibi gözükse de, gelecek için olumlu sinyaller olduğunu düşünmekteyiz.

Print Friendly, PDF & Email