Folpa sektör buluşmalarının ikincisi Antalya’da gerçekleştirildi

Folpa, Akdeniz Bölge Bayisi Alfa Reklam tarafından düzenlenen “Dijital Baskı Günleri” etkinliğine sponsor oldu.

Folpa, bu yılın ikinci sektör buluşmaları etkinliğini Antalya’da gerçekleştirdi. Folpa, Akdeniz Bölge Bayisi Alfa Reklam tarafından düzenlenen “Dijital Baskı Günleri” etkinliğine sponsor oldu. 100’ün üzerinde davetlinin katıldığı etkinlikte Folpa’nın satış ve pazarlamasını yürüttüğü ürünler ziyaretçilerle buluşturuldu. Folpa Genel Koordinatörü Recep Işığıbol etkinliğe ilişkin sorularımızı yanıtladı.

DSCF6790Recep Bey, Folpa olarak sektör buluşmalarına devam ediyorsunuz. Bu ayki buluşmanın adresi Antalya oldu. Konunun detaylarını sizden öğrenebilir miyiz?

Recep Işığıbol: Geçtiğimiz yıl sektör buluşmaları adı altında bölge bazlı etkinlikler gerçekleştirmeye başladık. Bu etkinliklerde katılımcıların oldukça memnun ayrıldıklarını gözlemledik. Yılda bir kez müşterilerimizi fuardaki standımızda ağırlıyoruz. Ancak Türkiye’nin dört bir yanından gelen tüm misafirlere aynı zamanı ayırmakta zorlanıyoruz. Müşterilerde yoğun fuar ortamında kısa zamanda tüm fuarı gezip dönme telaşı içinde oluyor. Bu noktada geçtiğimiz yıl DSCF6763

bölgesel etkinlikler gerçekleştirme kararı aldık. Böylece gerçekten ilgili kişilerle, müşteri taleplerini dinleyerek, ortak çözüm arayışında bulunma fırsatımız daha fazla olmaktadır. Gelen müşterilerde istediği zaman gelip, makineleri görüp, deneme baskısı yapıp bizlerden gerekli bilgileri alabiliyorlar. Bu hem bizler için hem de etkinliğimize katılanlar için çok verimli olmaktadır. Böylece çok daha güzel geri dönüşler alıyoruz.

Çok sayıda yeni çözümü burada müşterilerle buluşturdunuz. Sergilediğiniz ürünler hakkında bilgi verir misiniz?

DSCF6783Recep Işığıbol: Alfa Reklam daha çok reklam sektörüne yönelik çalıştığı için burada Mutoh 1624X DX7 tek kafa baskı makinesi en çok ilgi gören modelimiz oldu. Yine hızlı ve kompakt bir makine arayanların tercihi olan 130 cm’lik tek kafa DX7 Mutoh 1324 tercih edilen modellerden bir diğeriydi. Birçok ödüle sahip olan Mutoh 1638WX yine kendini kanıtlamış ve yoğun ilgi gören modellerimizden biriydi. Daha çok promosyon sektörünün ilgi gösterdiği 426UF UV A2 boyutlu makinemiz dikkat çekti. Yine kesim plotterları her zamanki gibi talebin ve ilginin yoğunlaştığı ürün gruplarımız içinde yer aldı. Ayrıca kendi markamız olan 160×100, 150 wattlık Cuteng lazer kesim makinesini sergiledik.

Türkiye’nin tüm bölgelerinde bayiler aracılığıyla hizmet veriyorsunuz. Akdeniz bölgesi olarak değerlendirecek olursanız bölgenin potansiyelini nasıl görüyorsunuz?

Recep Işığıbol: Akdeniz bölgesi sadece turizme bağlı kalmayan sürekli iş potansiyeline sahip bir bölge olarak dikkat çekmektedir. Bu noktada devamlı yatırım alan bir bölge. Yatırımcı sayısıyla birlikte yeni firma sayısında da bir artış yaşanıyor. Bu da bölgeyi cazip kılıyor. Yine Alfa Reklam’dan Bülent beyin bölgeyi çok iyi tanıyor olması sayesinde güzel bir müşteri kitlesiyle karşılaşıyoruz. Bu noktada Akdeniz bölgesini önemsiyoruz. Bu bölgedeki müşterilere daha yakın olmak için böyle bir etkinlik gerçekleştirdik.

Son olarak sektöre vermek istediğiniz bir mesajınız var mı?

Recep Işığıbol: Buraya katılım sağlayan tüm misafirlere teşekkür ediyorum. Bu organizasyonun düzenlenmesinde emeği geçen başta Alfa Reklam Bülent Bey ve ekibine teşekkür ediyorum. Yine bu programda tüm ziyaretçilerin sorularını yanıtlayan ve ilgilenen Folpa ekibine teşekkür ediyorum. Ayrıca yine sponsor olarak bu etkinliğe destek sağlayan OTS Dijital Genel Müdürü Onur Öz beye teşekkürlerimi sunuyorum. Yine Summa Türkiye bizim bu etkinliklerimizde her zaman yanımızda oldular. Aslında bu durum, rekabeti nasıl düzgün ve kaliteli bir şekilde yapabildiğimizi gösterdiğimiz bir etkinlik olmuştur. Önümüzdeki dönemde bu tarz etkinliklerle yatırımcı ve kullanıcılara ulaşmayı hedefliyoruz.

Print Friendly, PDF & Email