Folpa SIGN İstanbul’daki hedeflerini belirledi  

“Pazarda yoğun bir rekabet olduğu doğrudur. Ancak Folpa olarak biz kendini kanıtlamış bir firmayız ve bu müşterilerimiz bizi tercih etmesindeki en büyük etkenlerden biri” 

1969 yılından günümüze kadar fırçadan son teknolojiye endüstriyel Reklam sektöründeki yenilikleri yakından ederek kullanıcılarla buluşturan Folpa, tüm yenilikleriyle SIGN İstanbul Fuarı’na katılıyor. Fuar katılımıyla ilgili olarak  Folpa Genel Koordinatörü Recep Işığıbol sorularımızı yanıtladı.

Öncelikle okuyucularımıza Folpa’nın sunduğu çözümler hakkında bilgi vererek başlayabilir miyiz?

Recep Işığıbol: Folpa 1969 yılından günümüze kadar fırçadan son teknolojiye açık hava reklamcılık sektöründeki yenilikleri ve teknolojiyi yakından takip ederek, tecrübeli ekibi ile müşteri memnuniyetini ilke edinen bir firmadır. Folpa adı altında faaliyetine 1993 yılında devam etmiştir. Çok çeşitli sektörlere hitap etmesi nedeniyle hizmet yelpazesi oldukça geniştir. Son yıllarda tekstil sektörünün kullanmaya başladığı digital baskı teknolojisi, Folpa’nın hizmet verdiği alanlardan sadece bir tanesidir.

2015 yılının ilk 6 aylık dilimi tamamlandı. Bu dilim sektörümüz ve firmanız açısından nasıl geçti?

Recep Işığıbol: 2015 yılının ilk yarısında durgun bir Pazar görünümü var aslına bakarsanız, yaşanılan ekonomik kriz nedeniyle, dövizin tavan yapması pazarı da oldukça olumsuz etkiledi. Ancak Pazarlama konusunda endişemiz veya herhangi bir sıkıntımız olmadı bugüne kadar. Çünkü biz pazarlama odaklı değil hizmet anlayışı içerisinde hareket eden bir firma olduk. Bu yaklaşımımızda bize avantaj sağladı.

Endüstriyel Reklam sektöründe rekabet her geçen gün artıyor. Folpa olarak markanızı ve hizmetlerinizi ön plana çıkarmak için ne folpa-fuartür çalışmalar yapıyorunuz?

Recep Işığıbol: Pazarda yoğun bir rekabet olduğu doğrudur. Ancak Folpa olarak biz kendini kanıtlamış bir firmayız ve bu müşterilerimiz bizi tercih etmesindeki en büyük etkenlerden biri. Ayrıca biz sadece baskı makinası satalım düşüncesiyle hareket etmedik hiçbir zaman.Dediğimiz gibi önce hizmet anlayışı güttük  ve bunun için satış sonrası desteklerimizle müşterilerimizin her daim yanında yer aldık.

Her yıl katılım gösterdiğiniz SIGN İstanbul Fuarı yaklaşıyor. Bu fuarda yine her zamanki gibi yerinizi aldınız. SIGN İstanbul Fuarı’ndan bu yılki beklentileriniz neler olacak?

Recep Işığıbol: FOLPA Reklam olarak SIGN İstanbul fuarına katılmak hem var olan müşteri portföyümüze yeni ürünlerin tanıtımında fayda sağlıyor hem de henüz ulaşmadığımız kişi/kurumlara kendimizi gösterme fırsatını sunuyor. Fuarlar varolan rekabet ortamında firmaların ayakta kalmasını sağlayan önemli faktörlerdir. Bir bakıma geleceğe yatırım gözüyle de bakabiliriz.

folpaUzun yıllardır katıldığınız SIGN İstanbul Fuarı size neler kazandırdı?

Recep Işığıbol: Fuarlar yatırım gibidir. Bizim için ve hem elde olan müşteri portföyünü sağlamlaştırmak hem de yeni kurumlara ulaşmak adına SIGN fuarları bize çok büyük yardım sağladı diyebiliriz. Tanınırlığın artmasında fuar katılımlarının çok büyük etkisi var.

SIGN İstanbul Fuarı’na katılımcıların ve ziyaretçilerin ilgisini nasıl değerlendiriyorsunuz?

Recep Işığıbol: Baskı teknoloji her gün kendini yenileyen dinamik bir sektördür. Bu yenilikleri çıplak gözle görmenin en verimli yolu fuar ziyaretidir. Ve kesinlikle ülkemizde bu konuda yavaş yavaş bilinçlenme söz konusu diye düşünüyoruz. İlginin bu kadar yoğun olması bizleri ziyadesiyle memnun ediyor.

Son olarak sektöre vermek istediğiniz bir mesajınız var mı?

Recep Işığıbol: Yenilikleri takip etmeleri gerektiğini düşünüyoruz. Her zaman söylediğimiz gibi çok dinamik bir sektördeyiz ve her geçen gün bambaşka yeni teknolojiler karşımıza çıkıyor. Ticaretten ziyade hizmet ve çözüm odaklı çalışıldığı sürece hem rekabet ortamı temiz ve keyifli hale getiririz hem de ekonomideki dalgalanmaları en aza indirebiliriz bu şekilde. Bizce ortada bir pasta varsa bundan herkes payını almalı.

Print Friendly, PDF & Email