Folpa’dan 25. Yıla Özel Kampanyalar

Folpa, kuruluşunun 25. yılı sebebiyle SIGN İstanbul Fuarı ziyaretçilerine özel avantajlar sunacak.

Folpa, 20-20 Eylül 2019 tarihleri arasında TÜYAP’ta gerçekleştirilecek SIGN İstanbul 2019 Fuarı’na katılıyor. Firma Türkiye temsilcisi olduğu Mutoh ve aynı zamanda kendi markamız Mohican Solvent 3.20 baskı makineleri ve yine kendi markası olan Cut-Eng Lazer kesim makinalarını sergileyecek. Fuar çalışmalarıyla ilgili olarak Folpa Genel Müdürü Recep Işığıbol sorularımızı yanıtladı.

SIGN İstanbul 2019 Fuarı’nda yerinizi aldınız. Öncelikle fuara ilişkin beklentilerinizi öğrenebilir miyiz?

Recep Işığıbol: Herkes için zor bir senenin sonuna doğru gelirken, beklentilerimiz piyasa şartlarının çok da üstünde değil fakat fuarlar her zaman ziyaretçiler ve katılımcılar için fırsattır. Bu fırsatı iyi bir şekilde değerlendirmek istiyoruz. Fuarda yaptığımız indirimler ve kampanyalarla gelen ziyaretçileri teşvik ve mutlu etmek istiyoruz.

Standınıza gelen ziyaretçilerle hangi ürünlerinizi buluşturmayı planlıyorsunuz? Ürün portföyünüz hakkında bilgi verir misiniz?

Recep Işığıbol: Standımızda her zaman olduğu gibi Türkiye mümessilliğini yürüttüğümüz Mutoh ağırlıkta olacak. Mutoh ürünlerinde yeni üç model ziyaretçilerimizi bekliyor. Aynı zamanda kendi markamız Mohican Solvent 3.20 baskı makineleri ve yine kendi markamız olan Cut-Eng Lazer kesim makinalarını ziyaretçilerimize sunacağız.

Fuar süresince hangi ürünlerinize yoğunlaşacaksınız? Yenilik noktasındaki ürünleriniz neler olacak?

Recep Işığıbol: Her zaman olduğu gibi bütün ürün portföyümüzle fuarda olacağız. 25 senedir reklam sektörüne hizmet ettiğimiz reklam malzemeleri makinalar , tekstil ürünleri ve tekstil baskı makinaları ile dopdolu bir stand görecek ziyaretçiler. Yenilikler konusunda standımıza davet ediyorum herkesi, birkaç sürprizimiz olabilir.

Fuardaki müşteri hedef kitleniz hangi sektörler olacak? Bu anlamda yurt içi ve yurt dışından ziyaretçi beklediğiniz şehir ve ülkeler hangileridir?

Recep Işığıbol: Genel olarak ülkedeki bütün sektörlerde durgunluk ve daralma var ,bu dönemde hedef belirlemek çok sağlıklı değil maalesef , dediğim gibi biz bütün ürünlerimizde fuarda olacağız.

2019 yılının son çeyreğine girdiğimiz şu günlerde, endüstriyel reklam sektörünün gelişimini nasıl görüyorsunuz?

Recep Işığıbol: Bu dönemi hep beraber atlattıktan sonra hiç şüphesiz daha güzel günler bizi bekliyor olacaktır. Sektör bu daralma içinde gelişim açısından çok fazla adım atamadı ama yenilikler geldikçe insanlar değişimin bu daralmadan çıkmanın en iyi yol olduğunu görecektir. O yüzden fuarları sektördeki herkesin yakından takip etmesini tavsiye ederim.

Fuar süresince müşterilerinize sunacağınız özel kampanyalar olacak mı?

Recep Işığıbol: 25. yılımıza özel kampanyalar fuarda mutlaka olacak.

Print Friendly, PDF & Email