Fujifilm için Inkjet drupa’sı oldu

Dijital değişimin yakından hissedildiği bu drupa’da Fujifilm de değişimin önemli mimarlarından biri oldu. 2.500 metrekarelik standın büyük bir bölümü inkjet uygulamalarına ayrıldı.

 

Fujifilm, drupa 2016 Fuarı’nda standını tamamen dijitale dönüştürdü. Standın büyük bir bölümünde inkjet uygulamaları sergilendi. Fujifilm Türkiye ekibi de fuarda Fujifilm standında Türkiye’den gelen misafirlerini ağırladı. Fuarda Fujifilm Türkiye Dijital Satış ve Pazarlama Müdürü Murat Özkiray sorularımızı yanıtladı.

Fujifilm drupa Fuarı’na çok büyük bir standla katılım gösterdi. Fujifilm Türkiye olarak fuara katıldınız. Sizin drupa’ya ait izlenimleriniz nelerdir?

Murat Özkiray: Bu drupa fuarı Fujifilm için Inkjet drupa’sı oldu. Fujifilm standından kalıp ve CTP yok. Sadece flekso bölümü var. Onun dışında tamamen inkjet uygulamaların olduğu bir Fujifilm standı oluşturuldu. 5 adet geniş format, 4 bobinden bobine tabaka dijital baskı makinesi sergilendi. Bizim açımızdan çok güzel ve başarılı bir drupa Fuarı oldu. Çok sayıda misafiri standımızda ağırlama ve ürünlerimizi tanıtma fırsatı bulduk. Fuar sonrasında ciddi şekilde takip edeceğimiz müşteri görüşmelerimiz olacak. Drupa sonrası yoğun bir tempoda çalışmalarımızı sürdüreceğiz. Fujifilm geniş format tarafında 2 yeni makine tanıtımı yaptı. Yine Onset3 modelini canlı bir şekilde görme imkanı buldu. Yeni Onset3 saatte 1.125 metrekare baskı yapabilmektedir.

Türkiye’den gelen ziyaretçi sayısı nasıldı?

Murat Özkiray: Türkiye’den çok kalabalık bir ziyaretçi grubu fuarı takip etti. Standımıza gelen tüm misafirlerle birebir ilgilendik. Birçoğu da yatırım için geldi. Ön anlaşmalarımız oldu. Türkiye’ye dönüşümüzle birlikte temaslarımız sürecek. Önümüzdeki ayla birlikte ciddi sayıda nihai anlaşmamız olacağını tahmin ediyorum. Özellikle yeni hibrid ve 320 rulo modeline yoğun bir talep oldu. Onset grubuna yönelik bazı potansiyel müşterilerimiz oluştu. Yine 50 70 bobinden bobine dijital ile ilgili talepler geldi. Dolayısıyla fuar sonrasında çok sayıda takip edeceğimiz görüşmemiz olacak.

Matbaa sektörü konvansiyonelden dijitale geçişe hazır mı?

Murat Özkiray: Matbaa sektörü için dijital kaçınılmaz hale geldi. Dijitalin de inkjet bölümü ciddi bir ağırlık kazanmaya başladı. Fujifilm’in yıllardır inkjet konusuna verdiği önem ve ortaya çıkardığı çözümlerle bir adım önde olduğunu söyleyebiliriz.

Son olarak söylemek istedikleriniz nelerdir?

Murat Özkiray: Fujifilm açısından güzel bir fuar geride kaldı. 2 bin 500 metrekarelik bir standda tüm ürünler bir araya sergilendi. Dolayısıyla Fujifilm ve Fujifilm Türkiye açısından güzel bir etkinlik oldu. Fuarla birlikte Türkiye pazarındaki gücümüzü ve satış grafiğimizi artıracağımıza inanıyoruz.

Print Friendly, PDF & Email