Fujifilm, Türkiye Pazarına Giriş Yaptı

Fujifilm, Türkiye’de Dijital kamera, Fotoğraf Baskı Ürünleri, Medikal ve Grafik Sistemleri alanındaki distribütörü Filmat Dış Ticaret A.Ş.’nin % 100 hissesi satın aldı. Fujifilm, yer aldığı pazarlardaki aktivitelerini iş ortaklarının ihtiyacına göre geliştirmektedir.

Türkiye‘de sunduğu çözümlerli iş kapasitesini geliştirmeyi amaçlayan Fujifilm, dijital kamera, fotoğraf kağıdı, teşhis amaçlı medikal sistemler, medikal network sistemleri ve matbaa sistemleri alanındaki dijital baskı sistemleri ile çevreye duyarlı baskı kalıplarını sunmaya devam edecek.

Mevcut Dağıtım Kanalları Korunacak

Fujifilm Başkanı Jun Higuchi tarafından yapılan açıklamada, “Fujifilm olarak hızlı bir şekilde büyüme kaydeden Türkiye pazarında, Pazar ihtiyaçları ile uyumlu ürünlerimizi ve çözümlerimizi aktif bir şekilde yer aldığımız endüstrilerin gelişimine ve ülke kültürüne katkı sağlamak için kullanacağız. Yer aldığımız tüm pazarlarda mevcut dağıtım kanallarımızı korurken, sizlerle birlikte yeni iş geliştirme çabasında olacağız. Bundan sonraki günlerde bu desteğimizi, yeni dönemin ve anlayışın sizlere getireceği katkıyı gözlemleme fırsatınız olacak” denildi.

Fujifilm Türkiye Dijital Baskı Pazarlama Müdürü Murat Özkıray, Drupa Fuarı’nı ve Fujifilm’de yaşanan gelişmeleri dergimize değerlendirdi.

Drupa Fuarı’nı nasıl buldunuz? Fuar Fujifilm açısından nasıl geçti?

Murat Özkıray: Geçtiğimiz Drupa Fuarı’na göre bu yıl daha fazla ziyaretçi fuarı takip etti. Inkjet baskıların matbaa pazarına yönelmesi bu ilgiyi daha da artırdı. Açık hava reklamcılığında oldukça ziyaretçi standımıza ilgi gösterdi. Fuarda Fujifilm’in tüm ürün portföyünü sergileme fırsatı bulduk. Sonuç olarak Fujifilm açısından son derece verimli geçmiştir. Yeni cihazımız Acuity LED 1600 modeli ziyaretçilerin ilgi odağı oldu. 160 cm’lik bu cihaz yüksek baskı kalitesi, beyaz boya ve lak opsiyonu gibi önemli avantajlara sahip. Yine Türkiye pazarında kurulumları gerçekleştirilen Acuity cihazları sergilendi. Öte yandan 5 metre ve 320 eninde rulodan ruloya hızlı baskı yapabilen cihazlarımız tanıtıldı. Birde üst grupta Onset serisi makinelerimiz var. O ürünlerde fuarda ilgi gören çözümler arasında yer aldı.

Fujifilm’in Filmat Dış Ticareti satın almasının ardından ne tür değişimler yaşandı? Bundan sonrası için ne tür hedefleriniz var?

Murat Özkıray: Türkiye, Fujifilm’in genişlemek istediği pazarlar arasında yer almaktaydı. Doğrudan pazara girmek yerine, distribütörü olduğu Filmat Dış Ticaret’i satın alarak girmeyi tercih etti. Fujifilm Türkiye olmanın avantajları kullanmayı planlıyoruz. Bununla birlikte Türkiye çapında bayilikler aracılığıyla büyümeyi amaçlıyoruz. Pazarda yeni açılım ve planlarımız olacak. Bunları da zaman içinde sizlerle paylaşacağız.

 

Print Friendly, PDF & Email