İstanbul Reklam için eğitim bir şirket felsefesi

Yenilik ve eğitim denilince ilk akla gelen firmalardan olan İstanbul Reklam, şirket içi eğitimlerine tüm hızıyla devam ediyor.

İstanbul Reklam, şirket çalışanlarına yönelik satış pazarlama ve ekip başarısı konularında eğitim verdi. Eğitimi bir şirket felsefesi olarak belirleyen İstanbul Reklam, şirket içi eğitim çalışmalarını tüm hızıyla sürdürüyor. Profesyonel bir şirketten bu konuda destek alan İstanbul Reklam, son olarak satış ve ekip başarısı konularında personele eğitim programı düzenledi. Eğitim programının ardından İstanbul Reklam Genel Müdürü Şaban Beyler ve eğitim şirketi yöneticisi İlker beyle bir söyleşi gerçekleştirdik.

İstanbul Reklam olarak eğitim konusuna ne kadar önem verdiğinizi biliyoruz. Bu semineri amaç ve hedeflerine ilişkin neler söylemek istersiniz?

Şaban Beyler: İstanbul Reklam olarak eğitimlerimiz yoğun bir şekilde devam ediyor. Firma olarak müşterilere daha iyi hizmet vermeyi, onları daha iyi anlamayı, daha kaliteli çözümler sunabilmeyi hedeflemekteyiz. Kendi iç eğitim ve stratejilerimizin dışında dışarıdan da böyle bir destek alarak sektöre tam anlamıyla profesyonel bir hizmet vermeye çalışıyoruz. Özellikle sektörümüzün dışında farklı bir gözün bize ait izlenimlerini ve önerilerini paylaşması gerçekten çok güzel ve farklı oluyor. İlk olarak satış pazarlama ekibimize yönelik bir eğitim aldık. Hemen ardından tüm ekibimize yönelik satış ve ekip uyumu konularında bir eğitim verdi. Bu anlamda İlker beyin şirketimize yönelik analizleri doğrultusunda yeni eğitim programları da organize etmeyi planlıyoruz.

Eğitim neden önemlidir?

Şaban Beyler: Bu eğitimlerimiz çalışanlarımızın ve firmamızın geleceği açısından son derece önemlidir. Bu eğitim konuları çalışanlarımızın her zaman yaşadığı güncel sorunlara yöneliktir. Bilen insan kendisine daha çok güvenen insandır. Çalışanlarımızın, kendilerine olan güven duygusunu aşılamaya çalışıyoruz. Bilen insan, doğru yerde doğru zamanda doğru hareket eden kişidir. Bilginin sonu yoktur. Bizde her zaman bir adım daha ilerisini hedefleyerek çalışmalarımızı sürdürüyoruz.

İlker Bey, İstanbul Reklam’da gerçekleşen eğitim programının detaylarını sizden öğrenebilir miyiz?

İlker Bey: Seminerimiz 2 bölümden oluştu. Birinci bölümde ikna konularından oluştu. Bilindiği gibi ikna duygulara dayalı bir durumdur. Bu bölümde, satışa yönelik olarak “potansiyel müşterileri nasıl ikna edebiliriz” sorularının cevabını verdik. İkinci bölümde ise “uyumlu bir ekip çalışması nasıl yürütülür” konusunu ele aldık. Ekibi başarıya ve başarısızlığa götüren etkenler nelerdir gibi konular hakkında çalışanları bilgilendirdik. Yoğun bir katılımla gerçekleştirdik. Bunun yanında çalışan arkadaşlar da oldukça meraklı bir şekilde semineri takip ettiler. Bunun yanında bizim anlattıklarımıza katılan veya katılmayan çalışanların fikirlerini özgürce ifade etmeleri oldu.

Verdiğiniz eğitimler ve sonuçlarına ilişkin neler söylemek istersiniz?

İlker Bey: Biz “İletişim” başlığı altında farklı konularda eğitimler vermekteyiz. Bu iletişimin başlığının altında, satış pazarlama, algı yönetimi, kurumu içi iletişim, takım çalışması, yeni kuşak yönetimi, beden dili gibi 40’ın üzerinde eğitim başlığı yer alıyor. Eğitimlerin ardından 1-3-6-12 aylık dilimlerde verdiğimizin eğitimin sonuçlarına dair ölçümler yapmaktayız. Buna ilave olarak firma yöneticilerinin de geri dönüşlerini almaktayız. Bunun yanında ilk eğitim verdiğimizin firmanın 3 ve 4’ncü eğitimi de bizden istemesi oluyor. Bu da verdiğimiz eğitimin firmaya olan katkısının bir göstergesi olmaktadır.

Son olarak bir mesajınız var mı?

Şaban Beyler: Sektördeki meslektaşlarımdan şunu rica ediyorum; yeniliğe ve eğitime her zamana açık olsunlar. Böyle davrandıkları sürece çok önemli kazançlar elde ederler.

İlker Bey: Dijital Teknik Dergisi olarak endüstriyel reklam sektörünün gelişimine ışık tutan böyle güzel bir yayın hazırladığınız için sizleri tebrik ediyorum.

Print Friendly, PDF & Email