Karya Tekstil, HTT Tekstil ve Lydia Reklam SIGN İstanbul’daki yenilikleriyle dikkat çekti

Karya Tekstil, HTT Tekstil ve Lydia Reklam, 19-22 Eylül 2019 tarihleri arasında düzenlenen SIGN İstanbul 2019 Fuarı’na katıldı.

Karya Tekstil, HTT Tekstil ve Lydia Reklam, 19-22 Eylül 2019 tarihleri arasında düzenlenen SIGN İstanbul 2019 Fuarı’na katıldı. Oldukça yoğun geçen fuarla ilgili olarak bir fuar değerlendirmesi aldık.

Bu sene de SIGN İstanbul Fuarı’nın ardından sizlerle birlikteyiz. Bizim gözlemlediğimiz kadarıyla fuarda standınız oldukça yoğundu. Siz fuarı nasıl buldunuz? Bu noktada fuar beklentilerinizi karşıladı mı?

SIGN İstanbul’da her yıl olduğu gibi bu yıl da yer almaktan ve ziyaretçilerimizle buluşmaktan mutluluk duyduk. Firmamız gibi sektöründe öncü ve lider markaların standlarının oldukça kalabalık ve ilgi çekici olduğunu görmek bizleri memnun etmiştir. Dolayısıyla bu noktada SIGN İstanbul 2019 beklentilerimizi karşılamış durumdadır.

Fuarda çok sayıda ürün sergilediniz. Bu sergilenen ürünler hakkında biraz bilgi verir misiniz? Bununla birlikte ziyaretçilerin daha fazla ilgilendiği ürünler oldu mu?

KARYA DİJİTAL standımızda, baskı kalitesi, hızı ve patentli sistemleriyle iki, üç ve dört kafalı Trujet dijital baskı makinelerimiz; Trujet M2, Trujet M3 ve Trujet M4 modellerimizi baskı yaparken canlı olarak gösterebilme imkânı sunduk. Ailenin yeni üyesi olarak yakın bir zamanda satışına başlayacağımız altı kafalı Trujet M6 modelinin de ön lansmanını gerçekleştirdik. Ayrıca üstün kaliteli, yüksek performansa sahip, çevreye duyarlı, insan sağlığına zararsız, gerekli tüm sertifikalara sahip olan ve aynı zamanda uygun maliyetli J-Teck, Kiian ve Trujet marka boyalarımızı müşterilerimizle buluşturduk.

LEDU standımızda, tekstil baskı ışıklı reklam panolarının üretimi için led, profil, kumaş ve tekstil baskı tedariği sağlayan markamızla, tekstil lightbox profilleri, birinci sınıf kalitesi ve Avrupa standartlarına uygun ürün çeşitliliği ve 5 metre dijital baskıya uygun kumaşımız Trutex dijital baskı kumaşları, ışıklı tekstil kasalarımız ve özellikle bu yıl tüm müşterilerimiz tarafından yoğun talep gören Dinamik Lightbox ürünümüz ile yer aldık.

SIGN IN TURKEY standımızda, sektörün zaruri ihtiyaç talebine sürekli stoğu ile cevap veren, tüm marka ve model dijital baskı makinelerinin; baskı kafaları, boya sistemleri, sensörler, motor-kayış, encoder sistemleri, elektronik kart-veri iletim elemanları orijinal ve muadil yedek parçalarının satışını gerçekleştirdiğimiz hızla büyümekte olan markamızla DX7 baskı kafaları için özel bir kampanya gerçekleştirdik.

TRUTAPE standımızda her çeşit konfeksiyon sektörüne hitap eden, plotter kesim filmleri tedarikçisi markamız geniş ürün çeşitliliği ile flex (PU/PVC), hologram, reflektör, flock tekstil folyoları gibi ürünlerin yanında distribütörlüğünü yaptığı Japon Graphtec firmasının en çok tercih edilen CE model kesici plotterı olan Graphtec CE6000 Plus ürününü ziyaretçilerle buluşturduk.

SIGN İstanbul 2019’da ayrıca senelerdir kullanıcıların şikayetçi oldukları kısa süreli kullanım sorası eğilip bükülen roll up banner ve örümcek standların yerini alan, teknik personele ihtiyaç duymadan, 5-10 dakikada montajını ve görsel değişimini kendinizin yapabileceği, baskısı ve renk kalitesi ile Trutex Elasto dijital baskı kumaşımız ve boru profillerin mükemmel uyumunun oluşturduğu en yeni ürünümüz Tekstil Display Sistemlerimiz de yoğun etkileşim alan ürünlerimizdendi.

Yurt içi ve yurt dışından gelen ziyaretçi noktasında fuarı nasıl buldunuz? Beklentilerinizin dışındaki ülke ve şehirlerden ziyaretçi ağırladınız mı?

Fuara özellikle yurt dışı katılım, geçtiğimiz senelere oranla ülkemiz ve bölgemizdeki gelişmelere paralel olarak daha az olmasına rağmen standlarımızda; Almanya, Amerika, Arnavutluk, Azerbaycan, Bulgaristan, Cezayir, Ermenistan, Etiyopya, Fas, Filistin, Fransa, Gürcistan, Hollanda, Irak, İran, İsrail, KKTC, Kamerun, Katar, Kenya, Kolombiya, Kosova, Libya, Lübnan, Makedonya, Moldova, Rusya, Suriye, Suudi Arabistan, Tanzanya, Tunus, Türkmenistan, Ukrayna, Umman ve Yunanistan’dan ziyaretçileri ağırladık.

Mevcut piyasa koşullarında fuara gelen ziyaretçi sayısı oldukça başarı olduğunu düşünüyoruz. Gelen ziyaretçiyi analiz ettiğinizde daha çok hangi amaçla ziyaretler oldu? Piyasada yaşanan dalgalanmalar ve ekonomik olumsuzluklara rağmen geniş bir yelpazeye yayılmış katılımcı profili sektör açısından tam da bu zamanlarda daha çok önem kazanıyor. Ziyaretçilerimiz yeni ürünlerimize olan olumlu görüşlerini bizlere aktarırken elbette standlarımızda pek çok sıcak satış da dört gün boyunca devam etti. Bir araya geldiğimiz potansiyel müşterilerimizin geri dönüşlerini fuarın hemen ardındaki haftadan itibaren fazlasıyla hissetmekteyiz. Dövizdeki aşırı kur hareketliliğinin yarattığı olumsuzluklar yatırımcıların önlerini görmelerine engel oluştursa da yıllardır sektörde yer alan güçlü bir firma olarak adımlarımızı, kontrollü büyümeye yönelik atmaya devam etmekte ve yeni pazar kanallarını değerlendirmekteyiz.

Sonuç itibariyle fuarların amacı alıcı ve satıcıyı buluşturmaktır. Bundan sonrasında sizin ürünleriniz ön plana çıkmaktadır. Bu anlamda müşteri tercihinde, hem firma olarak hem de ürün bazında sizi ön plana çıkaran konular nelerdir?

  1. yılımıza az bir süre kala tüm faaliyetlerimizde gelişmiş teknolojilerin kullanımı, uluslararası standartlara uyum, çalışanlarımıza verdiğimiz değer, müşterilerimizin memnuniyetine öncelik veren yaklaşımımız, başarılı Ar-Ge çalışmalarımız, yeni baskı yöntemleri, yeni ürünlerle kalitemizi ve ürün yelpazemizi artırıp sektöre daha fazla katkı sağlama amacı ile her zaman mükemmeli hedefledik, hedeflemeye de devam ediyoruz.

Fuarla birlikte sektörün daha fazla hareketleneceğini düşünüyor musunuz? Yıl sonuna kadar nasıl bir beklentiniz var?

Fuarlar her zaman sektör için en yeni ile buluşma noktası olmuştur. Katılımcıların standlarımızda kaldığı süre ve etkileşimini gözlemlediğimizde gelişmelerden oldukça memnunuz. Kurulduğu günden bu yana, sektöre her zaman kalite, yenilik ve performans noktasında sunduğu hizmetlerle tanınan bir firma olarak çeşitli global markalar tarafından da kullanılmaya başlanan ürünlerimiz ile fark yaratmaya devam ediyoruz. Yıl sonuna kadar da bu ilginin daha da artacağını düşünüyoruz.

Tanıtım noktasında yer alacağınız veya takip edeceğiniz başka fuarlar olacak mı?

Fuarlarla birlikte gerçekleştirdiğimiz iletişim bizleri ihtiyaçlar, beklentiler ve hedef kitlemiz doğrultusunda yönlendirmektedir. Firmamız, senelerdir SIGN İstanbul, Fespa, ITM, Euro Shop, European Sign Expo, Rex, SGI Dubai gibi yurt içi ve yurt dışında, sektörün üst düzey birçok organizasyonunda yer almaktadır. Önümüzdeki yıllarda da hedef pazarlarımız arasında yer alan birçok fuarda yer alacağız.

Son olarak endüstriyel reklam sektörüne vermek istediğiniz bir mesajınız var mı? Fuarın sektördeki tüm katılımcılar için güzel sonuçlar getirmesini diler sektöre katkılarınızdan dolayı sizlere de ayrıca teşekkür ederiz.

Print Friendly, PDF & Email