Konica Minolta, Sunduğu Çözümlerle Dikkat Çekti

2.300 metrekarelik tarihinin en büyük standı ile Drupa 2012 de yer alan Konica Minolta, sade ancak etkileyici stand tasarımı, sunduğu ürünleri ve çözümleri ile dikkatleri üzerine çekti

Konica Minolta teknoloji harikası iki yeni dijital ürünü ile Drupa 2012’de büyük ilgi gördü. Prototip olarak ziyaretçilere tanıtılan KM-1 ve bizhub PRESS C1100 fuara damgasını vuran teknoloji harikası ürünler oldu. Konica Minolta Drupa 2012’de adından en çok söz ettiren markalar arasında yer almayı başardı. Bunun en güzel kanıtı da fuarın ilk yedi gününde standı ziyaret eden ziyaretçi sayısının Drupa 2008 ve IPEX 2010’daki toplam ziyaretçi sayısından %30 daha fazla ziyaretçi ağırlamış olması idi. 2.300 metrekarelik tarihinin en büyük standı ile Drupa 2012 de yer alan Konica Minolta, sade ancak etkileyici stand tasarımı, sunduğu ürünleri ve çözümleri ile dikkatleri üzerine çekti.

Yenilikçi Çözümlerini Sergilendi

Yalnızca bu fuara özel sunumu yapılan ve prototip olarak ziyaretçilere tanıtılan KM-1 ve bizhub PRESS C1100 fuarda kendinden en çok söz ettiren ve standta sürekli ilgilenilen dijital baskı sistemleri olarak öne çıktılar.

Konica Minolta ve Komori tarafından ortak olarak geliştirilen KM-1, B2 ebadında medya desteği, UV Inkjet baskı teknolojisi, dubleks baskı yeteneği, saatte 3200 tabaka baskı hızı ve 1200 x 1200 dpi baskı çözünürlüğü sayesinde sunduğu üstün görüntü kalitesi ile fuarın en çok söz edilen yeni ürünüydü. Bu ürünün pazara çıkış tarihi Konica Minolta tarafından henüz açıklanmamakla birlikte ziyaretçilerin bu makineyi elde etmek için büyük bir sabırsızlık ve heyecan içinde oldukları gözlemlendi.

Konica Minolta’nın prototip olarak tanıttığı ve ilgi çeken diğer ürünü olan bizhub PRESS C1100 ise; markanın SRA3 ebadında işlem yapan renkli sistemlerinde hızla yatırımlarına devam ettiğini kanıtlayan ve dikkatleri üzerine toplayan bir diğer ürünüydü.

Dakikada 100 sayfa A4 baskı hızına sahip olan sistem 350 gsm ağırlığına kadar kağıtları destekliyor ve tüm kağıt ağırlıklarında baskı hızını düşürmeden yüksek kalitede renkli çıktılar üretebiliyor.

“Baskı İşlerinize Beyin Gücü Katın”

Drupa 2012 de “Baskı İşlerinize Beyin Gücü Katın” (Brainpower Your Printing Business) sloganını kullanan Konica Minolta, sunduğu dijital baskı sistemlerinin matbaa sektörünün geleceğine yön veren bu iki yeni prototip ürünü dışında, büyük ve gösterişli standında özellikle vurguladığı ve konsept olarak sunduğu ana teması, renklide güncel olarak ürün portföyünde bulunan bizhub PRESS C8000, bizhub PRESS C6000/C7000 ve bizhub PRESS C70hc ve siyah&beyaz sistemlerde bizhub PRO 1051 ve 1200 sistemlerinin yanı sıra pazara bu yıl içerisinde süreceği yeni siyah&beyaz ürünleri bizhub PRO 951, bizhub PRESS 1052, PRESS 1250 ve gelecek yıl için planlanan bizhub PRESS 2500 ile matbaa sektörünün gelir kaynağını oluşturan sonlandırma uygulamalarıydı.

Bu noktada kartvizit üretimi, transpromo uygulamaları (fatura, vb.), kitap ve kitapçık üretimi (tel dikiş ve amerikan cilt), zarflama ve daha pek çok sonlandırma uygulamaları pratik örnekleri ile canlı olarak ziyaretçilere tanıtıldı. Standta, Konica Minolta sistemlerine ürünlerini entegre eden Otto Künnecke, Welltec, SDD, Ropi, Nagel, GBC ve Morgana gibi sektörün önde gelen ve alanlarında birer uzman olan sonlandırma üreticileri Konica Minolta çözüm ortakları olarak ziyaretçilere dijital baskılamanın ticaretlerine nasıl katma değer sağlayabileceğinin yollarını tanıttılar.

Profesyonel Baskılama Sektöründe Önemli Bir Oyuncu

Konica MinoltaTürkiye İş Teknolojileri Türkiye Başkanı Gürsel Ak, fuar ile ilgili “Drupa 2012 gösterdi ki dijital baskı artık matbaa sektörünün göz ardı edemeyeceği bir alan haline gelmiştir” diyerek sözlerine şunları ekledi; “Bu yıl ki fuar ofset dünyasının dijital baskılamayı benimsediğinin ve önemsediğinin bir belgesi niteliğindeydi. Konica Minolta da, önemli bir ticaret alanı olarak gördüğü Profesyonel Baskılama sektöründe önemli bir oyuncu olduğunu bu fuarda bir kez daha ortaya koymuştur. Türkiye’den fuarı ziyaret eden matbaa sektörünün önde gelen ve sektöre öncülük eden profesyonelleri Konica Minolta’nın bu alandaki gücüne şahitlik etmiştir ve şirketin bu alana ciddi yatırımlar yaptığı da anlaşılmıştır.

” Konica Minolta Türkiye olarak Türkiye’de de şirketin global stratejisine uygun olarak matbaa sektörüne yüksek kalitede çözüm ve hizmetlerini sunacaklarını söyleyen Gürsel Ak, böylelikle pazardaki profesyonellerin ticaretlerine katma değer sağlamalarında ve büyümelerinde yanlarında bulunan vazgeçilmez ve daimi iş ortakları olmak için tüm organizasyonlarıyla çaba sarf ettiklerini dile getirdi. Konica Minolta gelecek dönemde de Profesyonel Baskılama sektöründe ürün ve hizmetleri ile yenilikçi çözümler sunmaya devam edecek.

Print Friendly, PDF & Email