Küp Reklam Sign İstanbul Fuarı’na katıldı

Hasan Aktuğ: Önümüzdeki dönem displayde çeşitliliğimizi biraz daha arttırmayı ve ithalatı biraz daha sıklaştırmayı planlıyoruz.

Küp Reklam üretimine başladığı display ürünlerini Sign İstanbul Fuarı’nda sergiledi. Display ürünleriyle birlikte ithalatını yaptığı ayna pleksi ürünleri de fuarda ziyaretçilerin ilgisini çekti. Fuarın ardından Küp Reklam Genel Müdürü Hasan Aktuğ sorularımızı yanıtladı.

Sign İstanbul 2014 Fuarı’na katıldınız. Yeni tarihi ve yeni salonlarında gerçekleştirilen fuarı nasıl buldunuz? Fuar beklentilerinizi karşıladı mı?

Fuarın Eylül ayına alınması isabetli bir karar. Ancak bize göre atlanmış detaylar fuarın istenilen yoğunlukta geçmesini engelledi. Öncelikle okulların açılış tarihine denk gelmesi uzak şehirlerden gelecek misafirlerimizin bir kısmının gelememesine neden oldu. İstanbul’dan gelen misafirlerimiz fuarı bir gün ziyaret edebildiler. Anadolu yakasından gelen misafirler okul öncesi trafiğin çok yoğun olması nedeniyle tekrar gelmek istemediler. Bizce fuar Eylül ayı sonuna denk getirilebilirse daha çok katılım ve ziyaret olacaktır. Bu olumsuzluklar fuarın istediğimiz verimlilikte geçmemesine neden oldu. Dolayısıyla beklentilerimizi karşılamadı.

Fuara gelen yurt içi ve yurt dışı ziyaretçi kitlesi nasıldı? Yatırım için gelenlerin ağırlıklı olduğunu söyleyebilir miyiz?

Fuara gelen ziyaretçiler çoğunlukla tanıdık yüzlerdi. Yeni ziyaretçilerin özellikle yurt dışından fazla olmadığını söyleyebilirim.

Hangi çözümlerinizi ziyaretçilerle buluşturdunuz? Ürünlerinize genel olarak ilgi nasıldı? Ağırlıklı olarak hangi kup2çözümleriniz dikkat çekti ve ilgi gördü?

Bizim bu fuara katılmamızın en önemli nedeni display imalatına başladığımız ürünleri tanıtmak ve yani ithalatına başladığımız ayna pleksileri sergilemekti. Bunun dışında ithal ettiğimiz ürünler hakkında ziyaretçileri bilgilendirmeye çalıştık. Display ürünlerimiz ve ayna pleksilerimiz daha çok dikkat çekti.

Sign İstanbul Fuarı sektörümüzün önümüzdeki dönemine ilişkin ipuçları verdi mi? Sektörün önümüzdeki dönem nasıl bir performans göstereceğini düşünüyorsunuz?

Sektörümüz gerçekten çok iyi ancak rekabetin günden güne artması dolandırıcı firmaların fazlalığı sektörümüzün gelişimini olumsuz etkilemekte. gerekli tedbirlerin en kısa sürede alınacağını ümid ediyoruz aksi taktirde sektörümüz gelecekde ciddi yaralar alacaktır.

Size göre endüstriyel reklam sektöründe doğru ve bilinçli yatırımlar yapılıyor mu? Doğru ve bilinçli yatırım için hangi konular ön plana alınmalı?

Doğru ve bilinçli yatırımlar yapılıyor ancak sektörümüzde fazla talep gören ürünlerde yatırımcı sayısı gereksiz fazla olabiliyor buda müteşebbis arkadaşlarımızın kar marjında olumsuz etkiliyor. Dekotada olduğu gibi üretici imal ettiği üründe hedeflediği parayı kazanamazsa yeni imalatlara başlamak istemeyecektir. Buda ülkemizin dışa bağımlı olmasına neden olacaktır.

Sezon açılışıyla birlikte firmanızda ne tür yenilikler ve çalışmalar olacak? Önümüzdeki döneme ilişkin proje ve hedefleriniz hakkında bilgi verir misiniz?

Önümüzdeki dönem displayde çeşitliliğimizi biraz daha arttırmayı ve ithalatı biraz daha sıklaştırmayı planlıyoruz.

kup3Son olarak sektöre vermek istediğiniz bir mesajınız var mı?

Sektörümüzün kıymetini bilelim. Sahip çıkalım, sektöre zarar verenlere mani olalım.

Son olarak sektörle ilgili nekadar olumsuzludan bahsetmiş olsakda bu sektör sayesinde bugün buralara geldik sadece sektörümüzün olumsuz gelişmerden zarar görmesini istemeyişimizdendir haykırışımız.

 

Print Friendly, PDF & Email