Lidya Grup Başkanı Bekir Öz: “FESPA Global Print Expo 2019’da, teknoloji rüzgarı esti”

Avrupa’nın en büyük uluslararası geniş format profesyonel baskı fuarı olan FESPA Global Print Expo 2019’da, Lidya Grup Yönetim Kurulu Başkanı Bekir Öz, Lidya Grup Yönetim Kurulu Danışmanı Rıza Başoğlu, Lidya Grup Grafik Sanatlar Satış Direktörü Adem Öz, Lidya Grup Geniş Format Ürünler Satış Müdürü Mehmet Döner, Lidya Grup Grafik Sanatlar Satış Uzmanı Emre Soyucen ve Lidya Grup Grafik Sanatlar Satış Sorumlusu Batuhan Demirezen sektördeki en son yenilikleri ve ürünleri inceleme fırsatı buldu. 

Dijital baskı sektörünün lideri Lidya Grup, 14 ile 17 Mayıs 2019 tarihleri arasında Almanya Münih’te düzenlenen FESPA Global Print Expo 2019 fuarına katıldı. Avrupa’nın en büyük uluslararası geniş format profesyonel baskı fuarı olan FESPA Global Print Expo 2019’da, Lidya Grup Yönetim Kurulu Başkanı Bekir Öz, Lidya Grup Yönetim Kurulu Danışmanı Rıza Başoğlu, Lidya Grup Grafik Sanatlar Satış Direktörü Adem Öz, Lidya Grup Geniş Format Ürünler Satış Müdürü Mehmet Döner, Lidya Grup Grafik Sanatlar Satış Uzmanı Emre Soyucen ve Lidya Grup Grafik Sanatlar Satış Sorumlusu Batuhan Demirezen sektördeki en son yenilikleri ve ürünleri inceleme fırsatı buldu.

Fuara dünyanın dört bir yanından yoğun ziyaretçi katılımının olduğunu kaydeden Lidya Grup Yönetim Kurulu Başkanı Bekir Öz, şunları söyledi: “Avrupa’nın en büyük geniş format baskı sistemleri fuarı olan FESPA 2019’da, dijital ve tekstil baskısında, en yeni ürünler ve çözümler sergilendi. Endüstriyel ve tekstil uygulamalarındaki en son yenilikler tanıtıldı. Birçok ülkeden katılan ziyaretçiler, yepyeni iş fikirlerini ajandalarına alırken, iş anlaşmaları yaparak ayrıldı. Kısaca, 6 salonda yer alan fuarda, teknoloji rüzgarı esti diyebiliriz. Fuara bu yıl, Türkiye’nin ziyaretçi olarak katılımı geçtiğimiz yıla oranla biraz azalmış oldu. Geçtiğimiz yıllarda, ülke olarak fuara katılım yapan ziyaretçi açısından ilk üçte yer alırken, bu yıl sekizinci sırada yer aldık. Lidya Grup olarak üst yönetici kadromuz ile katıldığımız fuarda, hem ülkemizi, hem Türkiye distribütörlüğünü yaptığımız EFI ve Epson stantlarında markaları temsil ettik. Global fuarlara katılımı, ülkemizi ve distribütörlüğünü yapmakta olduğumuz markaları temsil etmek açısından önemli buluyoruz” dedi.

EFI ve Epson, yeni ürünlerini sergiledi, teknoloji şovu yaptı  

FESPA Global Print Expo 2019’da, EFI ve Epson stantlarında adeta teknoloji şovu yaşandı. Dijital baskı sektörünün global markaları arasında yer alan EFI markası ve Epson markası, mevcut ürün gamının yanı sıra, bu yılın ikinci yarısında pazara çıkaracakları yeni ürünlerinin tanıtımlarını yaptılar. Bilindiği üzere, ABD kökenli uluslararası bir teknoloji şirketi olan EFI, teknolojik üstünlüğün yanı sıra, toplam performansta en yüksek değeri veriyor. Reklamcılık sektöründe çalışan her 10 firmadan, 9’nun hayallerini süsleyen EFI, ileri teknolojiye sahiptir. Japon kökenli uluslararası bir teknoloji şirketi olan Epson, wide formatta kalitesiyle tanınan, en kaliteli baskıyı alabileceğiniz ve aynı zamanda daha ekonomik sahip olabilme maliyetine sahiptir. Sektördeki firmaların fiyatından dolayı daha hızlı satın alabildiği ve tüketicilerin de baskı beklentilerini üst düzeyde karşılayan Epson, yoğun talep almaya devam ediyor. Özetle, EFI markası ve Epson markası, Lidya Grup’un ülkemiz geneline yayılan servis yapısı, malzeme desteği ve yatırım kolaylıkları da eklenince, dijital baskıda rakipsiz konuma gelmektedirler.

FESPA Global Print Expo 2019’da, EFI ve Epson markalarının yeni ürünlerini sergilediğini anlatan Lidya Grup Başkanı Bekir Öz, konuşmasına şöyle devam etti: “EFI, fuarda yeni olan flad pad ürününü ilk kez tanıttı. Dünya pazarlarına Eylül 2019’da satışa sunulacak olan bu yeni ürünü, Lidya Grup olarak SIGN İstanbul 2019’da tanıtmayı planlıyoruz. Bu yeni ürün, sabit malzeme üzerine baskı yapmayı isteyen müşterilere yeni bir çözüm sunuyor. Özellikle, ahşap, metal, cam gibi sert malzeme üzerine baskı yapacak olan firmalara hitap edecek. Fuarda Epson markası da yeni ürün ailesini tanıttı. Yeni ürün ailesinin bu yılın son çeyreğinde pazara çıkması planlanıyor. Epson’un yeni ürün ailesindeki en önemli özelliklerden birisi, bu ürünlerde mürekkep haznesini ciddi anlamda büyüdü ve bu da baskı maliyetlerinin daha ekonomik olması anlamına geliyor. Epson’un pazara sunacağı 3 yeni ürün, yüksek kalitedeki baskıyı, yaklaşık %40 daha düşük maliyet ile elde edilmesini sağlayacaktır. Özellikle reklamcılar için ciddi fırsat oluşturacağından, reklamcılık sektöründeki firmaların yoğun ilgisini çekeceğini öngörüyoruz” diye konuştu.

 

Yılın ikinci yarısında, ticaret yukarı yönlü ivme kazanacak

Geçtiğimiz yıldan itibaren ekonomideki durgunluk ve dövizdeki dalgalanmalar nedeniyle pazarda iş yapma hızının önceki yıllara oranla düşmüş olduğunu ifade eden Lidya Grup Başkanı Bekir Öz, bu yılın ikinci yarısından itibaren ticaretin yukarı yönlü bir ivme kazanabileceğini söyledi. Uzun süre beklemede olan iş dünyasında iş yapma istediğinin yoğunlaştığını gözlemlediklerini anlatan Bekir Öz, dijital baskı sektöründe olumlu yönde kıpırdanmaların başladığını ve özellikle yılın son çeyreğinin daha yoğun geçebileceğini belirtti. Bugünün ve geleceğin dünyasında güçlü sermayeye ve organizasyon yapısına sahip olan işletmelerin yoluna devam edeceğini anlatan Bekir Öz, şunları söyledi: “Güçlü sermaye, güçlü organizasyonlar, verimli ve nitelikli insan kaynağı, müşterilere rehberlik etmek, pazar dinamiklerini yakından takip etmek, geçmiş alışkanlıkları terk edip yeni iş modelleri üzerinde çalışmak, teknolojideki değişimi ve dönüşümü yakından izlemek gibi konular, iş dünyasının ajandasına girdi. Lidya Grup olarak, güçlü sermayeye ve organizasyon yapısına sahibiz. Avrupa ve Ortadoğu ülkeleri dahil bulunduğumuz coğrafyanın en güçlü firmalarından birisiyiz. Lidya Grup, uluslararası katıldığı tüm toplantılarda popüler bir organizasyondur. Önümüze birçok teklif ve fırsat çıkıyor, gelen bu tekliflerden bazılarını değerlendirmekteyiz” şeklinde sözlerini tamamladı.

 

Print Friendly, PDF & Email