Lotus Dijital büyük hedeflerle yola çıktı

Muharrem Işığıbol ve Hakan Şenkal ortaklığında kurulan Lotus Dijital, süblime transfer kağıtlarının ithalatı ve satışına başladı.

Sektörümüzün yakından tanıdığı isimlerden Folpa’dan Muharrem Işığıbol ve Arten Reklam’dan Hakan Şenkal güçlerini Lotus Dijital firmasında birleştirdi. 1 Mart 2014 resmi faaliyetlerini başlayan Lotus Dijital, tekstil sektörüne yönelik süblime transfer kağıtlarını yurt dışından getirerek sektörün hizmetine sunmaktadır. Bursa Demirtaş Organize Sanayi Bölgesi’nde 1000 metrekareden oluşan tesiste faaliyetlerine başlayan Lotus Dijital’i yerinde ziyaret ederek Muharrem Işığıbol ve Hakan Şenkal ile bir söyleşi gerçekleştirdik.

Öncelikle ortaklığınızın sektörümüze ve sizlere hayırlı olmasını temenni ederek söyleşimize başlayalım. Lotus Dijital ortaklığı nasıl doğdu? Firmanızın hedefi nedir? Lotus Dijital sektöre neler sunmayı planlıyor?

Muharrem Işığıbol: Lotus Dijital, 1 Mart 2014 tarihi itibariyle Hakan Şenkal ağabeyimizle birlikte faaliyete geçirdik. Firmamızın merkezi Bursa Demirtaş Organize Sanayi Bölgesi’ndedir. Burada 1.000 metrekareden oluşan bir tesise sahibiz. Üretim, satış ve pazarlama olmak üzere 10 kişilik bir ekiple faaliyetlerimize başladık. Lotus Dijital, tekstil sektörüne yönelik süblime transfer kağıtlarını getirerek Türkiye pazarına sunmaktadır. Ürünlerimizin satış ve pazarlamasını ağırlıklı İstanbul ve Bursa bölgesi planladık. Pazara sunduğumuz transfer kağıtları, piyasadaki bütün ürünlerle rekabet edebilecek üst düzey kaliteye sahip. Ürünlerimizin 50 ve 60 gr olmak üzere iki çeşidi var. 160 ebatlı olan bu ürünleri müşteri ihtiyaç ve talebine göre farklı ebatlarda da sunabilmekteyiz. Tekstil transfer kağıdı pazarında dikkat edilmesi gereken önemli konular vardır. Bunların başında aynı kalitedeki ürünü sürekli stoklarınızda bulundurmanız gerekir. Çünkü kullanıcı bir defa bu ürünü kullandıktan sonra bütün renk ayarlarını, profil ayarlarını ve desenlerini bu kağıda göre ayarlamaktadır. Bir gün farklı bir kağıt, başka bir gün farklı bir kağıt ile müşterinin karşısına çıkarsanız pazarda başarılı olma şansınız yoktur. Lotus Dijital olarak devamı olan sürekli aynı kalitede sunabileceğimiz ürünleri getirmekteyiz. 2 gün sonrada 2 ay sonrada 2 yıl sonrada aynı ürünü stoklarımızda bulabilecektir. Şu an stoklarımızdan 300 tondan fazla kağıdımız hazır tutulmaktadır. Müşterimize “x kağıdı bitti diğer kağıt verelim” şeklinde bir söylemde bulunmamaktayız. Şu anda tek marka ile çalışmaktayız.

Bu noktada kağıt denildiği zaman makine ve boyada bu kapsam içine giriyor. Müşteriden makine ve boya konusunda gelecek taleplere karşı nasıl bir çözüm sunuyorsunuz?

Muharrem Işığıbol: Makine ve boya konusunda Folpa ile çalışmaktayız. Folpa Türkiye distribütörü olduğu Mutoh’un her zaman ve her daim satıcısı konumundayız. Folpa’dan makineyi temin ederek müşterimize satışını gerçekleştirebilmekteyiz.

Lotus Dijital için nasıl bir satış ve pazarlama ağı planladınız? Önümüzdeki dönemde ürün yelpazenize yeni ürünler eklenecek mi?

Hakan Şenkal: Muharrem Işığıbol kardeşimiz ile birlikte Lotus Dijital’i kurduk. Açıkçası biz bir gönül birlikteliği yaptık. Bugün Lotus Dijital firmasını daha iyi noktalar getirmek için çaba göstermekteyiz. Faaliyetlerimize Bursa merkezli olarak başladık. Kısa bir süre sonra İstanbul şubesi ile müşterilerimize daha yakın olmayı planlıyoruz. Pazarlama ağımızı lotus2genişleterek Bursa, İstanbul ve Anadolu’daki müşterilerimize daha hızlı ve kaliteli hizmet sunmayı amaçlıyoruz. Umutluyuz. Değişen pazar şartlarına uyum sağlayan, her zaman güncel bir firma olmayı hedefliyoruz. Bütün altyapı çalışmalarını bu hedefe uygun dizayn etmekteyiz. Çalışmalarımızda ekonomik, sektörel ve gelişmeleri yakından analiz ediyoruz. Pazar koşullarına yönelik çözümler sunan bir firma anlayışına sahibiz. Dolayısıyla Lotus Dijital’i sektörde ilk sıralara taşımanın sevincini ve gururunu yaşamak istiyoruz. Görev paylaşımı olarak Bursa bölgesini Muharrem Işığıbol kardeşim İstanbul bölgesini de ben yürüteceğim. İlerleyen dönemde pazarın ihtiyaç ve talepleri doğrultusunda yeni ürün gruplarını da bünyemize katabiliriz. Bu noktada yurt dışında birkaç firma ile görüşme halindeyiz. Gerçekten sektörümüze ve hizmet verdiğimiz müşteri kitlesine faydalı olabilecek ürünler tespit ettiğimiz zaman en kısa sürede Türkiye pazarına sunabilecek tecrübe, bilgi birikimi ve finansal güce sahibiz. Kısa, orta ve uzun vadeli hedefler belirledik. Bunun yanında değişen ve gelişen pazar oluşumlarına yönelik planlarımız hazır. Ortaklığımızın sektörümüze ve bizlere hayırlı olmasını temenni ediyorum.

 

 

Print Friendly, PDF & Email