Maksa Reklam Malzemeleri beklentilerini karşıladı

Maksa Reklam Malzemeleri, 19-22 Eylül 2019 tarihleri arasında düzenlenen SIGN İstanbul 2019 Fuarı’na katılarak ürünlerini sergiledi.

Maksa Reklam Malzemeleri, 19-22 Eylül 2019 tarihleri arasında düzenlenen SIGN İstanbul 2019 Fuarı’na katılarak ürünlerini sergiledi. Yoğun geçen fuarın ardından Maksa Reklam Malzemeleri Genel Müdürü Nuh Avcı sorularımızı yanıtladı.

Bu sene de SIGN İstanbul Fuarı’nın ardından sizlerle birlikteyiz. Bizim gözlemlediğimiz kadarıyla fuarda standınız oldukça yoğundu. Siz fuarı nasıl buldunuz? Bu noktada fuar beklentilerinizi karşıladı mı?

Nuh Avcı: Son dönemlerde piyasanın olumsuzlukları, dalgalanma, ekonomik sıkıntılar ve sektörümüzde iki tane fuar yapılması nedeniyle fuarlar sıkıntılı geçiyordu. Bu sene bu ön yargılarla katıldık, ancak beklentimizin çok üstünde ziyaretçimiz oldu. Bu anlamda beklentimizi fazlasıyla karşıladı.

Fuarda çok sayıda ürün sergilediniz. Bu sergilenen ürünler hakkında biraz bilgi verir misiniz? Bununla birlikte ziyaretçilerin daha fazla ilgilendiği ürünler oldu mu?

Nuh Avcı: Reklam malzeme ithalatçısı olarak bir sürü ürün hakkında bilgi ve kampanyalarımızı müşterilerimize sunduk. Bazı ürünlerde çok cazip kampanyalar sunduk.

Yurt içi ve yurt dışından gelen ziyaretçi noktasında fuarı nasıl buldunuz? Beklentilerinizin dışındaki ülke ve şehirlerden ziyaretçi ağırladınız mı?

Nuh Avcı: Bizim standımızda daha çok yurt içi ziyaretçileri ağırladık. Ama bazı yurtdışı misafirlerde vardı.

Mevcut piyasa koşullarında fuara gelen ziyaretçi sayısı oldukça başarı olduğunu düşünüyoruz. Gelen ziyaretçiyi analiz ettiğinizde daha çok hangi amaçla ziyaretler oldu?

Nuh Avcı: Reklam sektörü ciddi rekabet içinde onun için ziyaretçiler cazip ve rekabetçi fiyatlarla ürün alma istekleri ve pazarlıkları oldu. Bu anlamda ziyaretçilerimiz oldukça fazla oldu.

Sonuç itibariyle fuarların amacı alıcı ve satıcıyı buluşturmaktır. Bundan sonrasında sizin ürünleriniz ön plana çıkmaktadır. Bu anlamda müşteri tercihinde, hem firma olarak hem de ürün bazında sizi ön plana çıkaran konular nelerdir?

Nuh Avcı: Bizim ilk fuarımız malzeme alım sürecinde artık rekabetçi fiyat isteyen müşterimizin elinde satışçı arkadaşlarımızın kartvizitleri var, bu anlamda süreç fuar sonrası çok daha iyi olacağını düşünüyoruz.

Fuarla birlikte sektörün daha fazla hareketleneceğini düşünüyor musunuz? Yıl sonuna kadar nasıl bir beklentiniz var?

Nuh Avcı: Eğer siyasi gündemimiz değişmezse ve kur dalgalanmaz ise işler son çeyrekte biraz daha olumlu gidebileceğiniz düşünüyoruz. Fuarla birlikte birçok insan yeni makina alımı yaptı. Bunların bize yansıması mutlaka olacaktır.

Tanıtım noktasında yer alacağınız veya takip edeceğiniz başka fuarlar olacak mı?

Nuh Avcı: Evet bundan sonra her sene 1 fuara düzenli bir şekilde katılacağız.

Son olarak endüstriyel reklam sektörüne vermek istediğiniz bir mesajınız var mı?

Nuh Avcı: Reklam sektörüne hizmet etmek yenilikçi hizmetler getirmek için gayretimiz sürüyor. Daha çok müşteriye ulaşmak için şubelerimiz açılıyor açılmaya da devam edecek. Cazip fiyatlar, stok, bol çeşit malzeme almak isteyen müşterilerin hizmetinde olmaya devam edeceğiz. Maksat işler yürüsün.

Print Friendly, PDF & Email