Matset & HP Indigo, Ambalaj 2019 Fuarı’ndan memnun ayrıldı

Matset &HP Indigo, 250 metrekarelik standında 1 x HP Indigo 6900, 1 x HP Indigo 20000 ve 1 x Lombardi Flexo Baskı Makinası sergiledi.

Matset & HP Indigo, 23-26 Ekim 2019 tarihleri arasında düzenlenen Avrasya Ambalaj İstanbul, Uluslararası Ambalaj Endüstrisi Fuarı’na katıldı. Oldukça yoğun geçen fuarla ilgili olarak Matset Genel Müdürü Doğu Pabuççuoğlu sorularımızı yanıtladı.

Matset olarak Ambalaj 2019 Fuarı’na katılarak çözümlerinizi ziyaretçilerle buluşturdunuz. Genel olarak fuara ait bir değerlendirmenizi alabilir miyiz?

Doğu Pabuççuoğlu: Matset & HP Indigo olarak bu fuara üçüncü kez katılıyoruz. İlk sene gerek yer olmaması sebebi ile gerekse denemek amacı ile 100 metrekarelik bir standla katılmıştık. 2018 yılında ise Hp Indigo 6900 dijital ofset baskı makinasını sergiledik. İlgiden çok memnun kaldık ve bu sene daha büyük bir standla fuara katıldık. Ambalaj Fuarında olmaktan hem biz hemde HP Indigo çok memnunuz. HP Indigo’nun Genel Müdürü Sn. Alon Bar-Shany’de fuarı ziyaret etti ve çok memnun kaldı.

Fuarda hangi ürünlerinizi sergilediniz? Ziyaretçilerin genel olarak hangi ürünlere ilgisi yoğunlaştı?

Doğu Pabuççuoğlu: Bu sene 250 metrekarelik bir standla 1 x HP Indigo 6900, 1 x HP Indigo 20000 ve 1 x Lombardi Flexo Baskı Makinası sergiledik. Ziyaretçiler stand da sergilediğimiz tüm ürünlerle çok ilgilendiler ama tabi ki en büyük ilgiyi Çevikbaş Fiması/Konya’ya satılan Hp Indigo 20000 çekti. Bunun yanında HP Indigo’yu Sancak Etiket/Bursa’ya, Lombardi Syncroline’ı ise Etik Basım/İstanbul’a sattık.

2019 yılının sonuna geldik. Bu sene firmanız açısından nasıl bir yıl oldu? Artan rekabet ve daralan piyasalarda hangi özelliklerinizle ön plana çıktınız?

Doğu Pabuççuoğlu: 2019 yılı bizim için 2018 yılına göre daha iyi geçti diyebilirim. Özellikle Eylül ayında düzenlenen LabelExpo Fuarı’ndan beri artan bir ilgi ve büyüme var. Biz firma olarak rekabetten korkmuyoruz. Rekabet özellikle Dijital Ofset Baskı Makinası satan bir firma olarak bizim için bir avantaj. Daralan piyasalarda yine satmış olduğumuz teknolojinin avantajı sebebi ile pazarda büyümemizi sağlıyor.

Matset alanında öncü markaları başarıyla temsil ediyor. Buna bağlı olarak 2020 yılına ait hedefleriniz belirlenmiştir. Matset olarak 2020’ye ilişkin plan ve programınız hakkında okuyucularımıza bilgi verir misiniz?

Doğu Pabuççuoğlu: 2020 yılı özellikle Mayıs ayındaki İnterpak ve Haziran ayındaki Drupa ile birlikte çok özel bir yıl olacak. Matset olarak 2019 un ilk yarısında HP Scitex’in ikinci yarısında da Lombardi’nin Türkiye Distribitörlüğünü aldık. 2020’nin 2019 dan daha iyi gideceğini düşünüyorum ve hazırlıklarımızı da bu yönde yapıyoruz.

Son olarak endüstriyel reklam sektörüne vermek istediğiniz bir mesajınız var mı?

Doğu Pabuççuoğlu: Yanılıyorsam düzeltin ama Endüstriyel Reklam sektöründe durağanlığın devam ettiğini görüyorum ve bu sektörde yer alan firmalara şunu hatırlatmak istiyorum. Kriz dönemlerinde doğru yatırım yapanlar her zaman kazanan olmuştur.

Print Friendly, PDF & Email