Met Etiket dijital grubunda yüzde 50 büyüme hedefliyor

Satış ekibinin başına Ersel Akbaş getirerek güçlendiren Met Etiket, dijital ürün grubunda hızlı bir büyüme yakalayacağına inanıyor. Bu noktada ürün portföyüne daha rekabetçi ürünler ekleyecek.

Distribütörü olduğu markaları başarıyla temsil eden Met Etiket, 2017 yılında dijital grubuna daha fazla ağırlık vermeyi hedefliyor. Firma, dijital gruptaki pazar payını artırmak için satış ekibinin başına Ersel Akbaş’ı getirdi. Satış Müdürü Ersel Akbaş, Met Etiket firmasındaki yeni proje ve hedeflerine ilişkin sorularımızı yanıtladı.

Öncelikle Met Etiket firmasındaki yeni göreviniz hayırlı olsun. Met Etiket, sunduğu çözümler ve güvenilirliğiyle sektörün takdirini kazanmış bir firma konumunda. Sizin Met Etiket’te gerçekleştirmeyi planladığınız çalışmalar ve projeler neler olacak?

Ersel Akbaş: Endüstriyel reklam sektörüne uzun yıllardır hizmet vermekteyim. Met Etiket gibi konusunda çok güçlü bir firmanın içinde hizmetimizi sürdürmekten dolayı son derece memnunum. Met Etiket, faaliyetlerini son derece başarılı bir şekilde sürdürüyor. Amacımız, Met Etiket’in geniş ürün yelpazesini, endüstriyel reklam sektöründe daha çok geniş kitlelere ulaşarak, pazar payını artırmayı hedefliyoruz. Dijital baskı grubuna yönelik olarak vinil ve folyo grubundaki satış grafiğimizi hızlı bir şekilde artırmayı amaçlıyoruz.

DSCF6129Dijital baskı grubuna yönelik folyo ve vinil grubunda nasıl bir stratejiniz olacak?

Ersel Akbaş: Vinil grubunda Starflex markamız, sektörün yakından tanıdığı ve tercih ettiği ürünümüzün başında gelmektedir. Buna ilave olarak Nisan ayında Uzakdoğu menşeili daha rekabetçi bir vinil grubu daha bünyemize eklenecek. Folyo grubunda Poli-Tape ve Mactac ile yolumuza devam ediyoruz.

2017 yılında daha aktif bir stratejiniz olacak. Bu yıla ilişkin düşünce ve beklentileriniz nelerdir?

Ersel Akbaş: Bence 2017 yılı çok daha güzel geçecek. İlk altı aylık dilimde dalgalanmanın süreceğini, ikinci altı aylık dilimde ise son derece hızlı bir çıkış ivmesi yakalanacağını tahmin ediyorum. Dijital grubunda 2017 yılında yüzde 50 oranında bir büyüme hedefi belirledik. Bu hedef doğrultusunda bir organizasyon oluşturuyoruz. Met Etiket satış ve pazarlama faaliyetlerini hem doğrudan hemde bayiler aracılığıyla sürdürüyor. Buradaki dengeyi de çok başarılı bir şekilde yürütüyor. Aynı şekilde bayilerimizi korumaya devam edip, sahada Met Etiket ve çözümlerini daha fazla duyurmayı planlıyoruz. Yapacağımız bu çalışma aslında bayilerimizin daha kolay bir şekilde müşteriye ürün satabilmesini sağlayacak.

Endüstriyel reklam sektörüne bir mesajınız var mı?

Ersel Akbaş: 2017 yılında tüm sektörümüze ve meslektaşlarımıza hayırlı ve güzel bir sene diliyorum. Rekabetin tadında ve güzel bir şekilde devam etmesini temenni ediyorum. Met Etiket olarak ilkelerimizden taviz vermeden, güçlü markalarla 2017 yılında da büyümeye devam edeceğiz.

Print Friendly, PDF & Email