Met Etiket, geniş ürün portföyünü ziyaretçilerle buluşturmaya hazırlanıyor

Met Etiket, 19-22 Eylül tarihleri arasında düzenlenecek olan SIGN İstanbul 2019 Fuarı’na yerini aldı.

Met Etiket, 19-22 Eylül tarihleri arasında düzenlenecek olan SIGN İstanbul 2019 Fuarı’na yerini aldı. Geniş bir ürün portföyüne sahip olan Met Etiket, fuarda tüm çözümlerini sergilemeye hazırlanıyor. Met Etiket’ten Ersin Kibar sorularımızı yanıtladı.

SIGN İstanbul 2019 Fuarı’nda yerinizi aldınız. Öncelikle fuara ilişkin beklentilerinizi öğrenebilir miyiz?

Ersin Kibar: SIGN Fuarı’na tekrar katılmanın mutluluğunu yaşamaktayız. Günümüzde tüm sektörlerde yaşadığımız gelişmeler ve pazarda meydana gelen yeni oluşumlar rekabetin yoğun bir şekilde yaşadığı ortam doğurmuştur. Gelişim ve değişimlerin yaşandığı bir dönemde artık tüketicilerin zihninde farklı bir konum ve değer yaratabilen bir Met Etiket, fuar katılımıyla birlikte pazarda ilerleme kaydetmeyi beklentileri arasında görmektedir.

Standınıza gelen ziyaretçilerle hangi ürünlerinizi buluşturmayı planlıyorsunuz? Ürün portföyünüz hakkında bilgi verir misiniz?

Ersin Kibar: Kendinden yapışkanlı ürün grubunda; doğa dostu yapışkan özelliğine sahip ekonomik baskı folyolarında Portekiz menşeli DECAL ürünlerini, kesim folyolarında yıllardır distribütörlüğünü yaptığımız MACtac firmasının ürünlerini, ayrıca müşterilerimizin ihtiyaçlarını belirleyip Avrupa standartlarında üretim yapan bir firmanın daha önce Türkiye pazarına girmemiş ürünlerinden PRINTA ekonomik baskı folyosunu fuarda ilk defa sergileyeceğiz.

Kağıt grubunda; biliyorsunuz ki Türkiye’nin en iyi kâğıt tedarikçisi firmasıyız. Blueback, Citylight (J.ViILASECA) ve Megalight (LAHNPAPER) kâğıtları konusunda müşterilerimize fuar boyunca bilgiler vereceğiz.

Branda grubunda; 15 senedir STARFLEX firmasının distribütörlüğünü yapmaktayız. Müşterilerimiz, Tabela Vinilleri ve Oasis Brandalarını stoklarımızda devamlı bulabilirler.  Bunun dışında Uzakdogu’dan getirdiğimiz Avrupa(Dökme) ve Lamine Viniller, Mesh, Blockout, Backlit ürünleri standımızda görme fırsatını yakalayacaklar.

Makine Grubunda; Eco-Solvent Makinelerde EXPADA  düşük boya maliyeti ile müşterimizin memnuniyetlerini sağlamaya fuarda devam edeceğiz. Laminasyon makinelerinde, kesim makinelerinde stratejik ortaklıklarımız ve satışlarımız  fuar boyunca devam edecektir.

Diğer Ürün Gruplarında; OneWay Vision, Roll-Up Display Mekanizmaları gibi müşterimizin ihtiyaçlarını sağladığımız tüm ürünleri sergileyeceğiz.

Fuar süresince hangi ürünlerinize yoğunlaşacaksınız? Yenilik noktasındaki ürünleriniz neler olacak?

Ersin Kibar: Geçen sene satışına başladığımız ve hızlı bir ivme kazandıran dijital baskıya uyumlu tekstil ürünlerin sergilenmesine fuarda devam edeceğiz. DUOTEX, dijital tekstil baskı kumaşları, arkadan aydınlatmalı büyük ışıklı kutular (lightboxes) için homojen dağılım sağlar ve renkli yoğun baskılarda mükemmel canlılık özelliğine sahiptir. 135 ve 195 gr seçeneği,  5,05 metre genişliği ile pazarın en kaliteli ürünü olarak UV, Latex, Solvent, Eco-Solvent baskılı uygulamalarda yüksek performans göstermektedir. Dış mekân hava koşullarına uygun olarak kolaylıkla katlanabilen, kırışıklık yapmayan, B1 yanmazlık sertifikasına sahip, su geçirmeyen, PVC içermeyen üstün özellikli bir üründür. Bununla birlikte farklı diğer tekstil gruplarının ve fitillerinin satışlarını yapmaktayız.

Avrupa standartlarında üretim yapan bir firmanın daha önce Türkiye pazarına girmemiş ürünlerinden ekonomik baskı folyosu, OWV ve laminasyon ürünlerinin satışlarını gerçekleştirmeye başladık. Deneme için gelen ürünlerin kullanımından olumlu referanslar aldığımız müşterilerimiz sayesinde satışlarımızı fuarda bu ürünler üzerinden yoğunlaştırmaya başlayacağız.

Ayrıca optik göz okuyuculu plotter kesim makineleri A3 ebadında, 61 cm ve 127 cm ebatlarında fuarda sergileyeceğimiz ürünler arasındadır.

Fuardaki müşteri hedef kitleniz hangi sektörler olacak? Bu anlamda yurt içi ve yurt dışından ziyaretçi beklediğiniz şehir ve ülkeler hangileridir?

Ersin Kibar: Met Etiket fuar boyunca başarılı bir pazarlama kampanyasının öncüleri arasında doğru müşteriyi belirleme ve hedefleme yer almaktadır. Yaşatacağımız interaktif deneyim ile tüm sektörlere hitap edeceğimizi tahmin ediyorum. Her zamanki gibi Türkiye’nin dört bir yanından bu fuara ilgi gösterecek ziyaretçi beklemekteyiz. Yurtdışından ziyaretçi beklediğimiz bölgeler ise Balkan ve Ortadoğu ülkeleri olarak düşünüyorum.

2019 yılının son çeyreğine girdiğimiz şu günlerde, endüstriyel reklam sektörünün gelişimini nasıl görüyorsunuz?

Ersin Kibar: Endüstriyel Reklam sektörü tüm alanlara yayıldığını son yıllarda görmek mümkün, bu açıdan baktığınız zaman sektörün önünün açık olduğunu ve büyüme potansiyelinin güçlü olduğunu görüyoruz. Fakat son yıllarda Türkiye’de yaşanan ekonomik sorunlar, piyasanın daralması gibi birçok sorun, sektörün oyuncuları olarak bizlerin biraz daha akıllı hareket etmesi gerektiğini düşündürüyor. Sektöre fayda yaratan çözüm ve hizmetlere odaklanmamız lazım. Bunu başardığımız zaman Türkiye’deki iş yapma tarzını da daha verimli, rekabetçi hale getireceğiz. Bu da sektörün gelişimini etkileyeceğini düşünüyoruz.

Fuar süresince müşterilerinize sunacağınız özel kampanyalar olacak mı?

Ersin Kibar: Bayilerimiz, iş ortaklarımız, fuarda bizleri ziyaret edecek herkes ile duygusal frekansımızın tutması bizim için son derece önemli. Çünkü değerlerimizin ve ilkelerimizin örtüşmesinin aynı duygu ve istekle çalışabilmemiz için zorunlu olduğuna inanıyorum. Tabii ki bu senede, kullanıcımızın yanında olabilmek, çözümlerine yardımcı olabilmek adına özel kampanyalarımız olacaktır.

Son olarak sektöre vermek istediğiniz bir mesajınız var mı?

Ersin Kibar: Sektörümüz uğraş, emek, eğitim gerektiren bir sektördür. Günlük düşünmeyerek uzun vadeli planlama yapmak ve doğru ürünlerle, piyasalara yönelmek gerektiğine inanıyoruz. Ayrıca fuarın herkes için verimli geçmesi dileğiyle.

Print Friendly, PDF & Email