Mimaki Eurasia hedef büyüttü

Reklam, tekstil ve endüstriyel pazardaki gelişimini sürdüren Mimaki Eurasia’nın önümüzdeki dönemdeki hedefleri arasında, isminden de anlaşılacağı üzere Avrasya bölgesinin tamamına hizmet veren bir yapıya bürünecek.

Mimaki Eurasia basın temsilcileriyle buluştu. Farklı sektörlere hitap eden editörler buluşmasında Mimaki yetkilileri, geçmişten günümüze Mimaki kültürü ve geleceğe ait hedeflerini paylaştı. Son derece sıcak ve samimi bir havada gerçekleşen buluşma Mimaki Eurasia Genel Müdürü Arjen Evertse konuşmasıyla başladı. Arjen Evertse, ilk olarak Mimaki’nin kuruluş hikayesinde bahsetti. Evertse, Mimaki Eurasia’nın tamamen Mimaki’nin bir kuruluşu olduğunu ve gelecekte bölgede çok daha etkin bir konuma geleceğini vurguladı. Mimaki Eurasia’nın 2016 yılı Nisan ayında Türkiye ofisini açtığını hatırlatan Evertse, sektörel satış paylarının yüzde 30 reklam, yüzde 33 endüstriyel ve yüzde 37 tekstil olduğunu söyledi.

Hedef Avrasya bölgesi

Mimaki Eurasia’nın geleceğe dair planlarını da paylaşan Arjen Evertse, Mimaki Deneyim Merkezleriyle Türkiye’de bölgesel bir ağ oluşturmak istediklerini bunun ilk adımını da Ankara’da gerçekleştirdiklerini söyledi. Yine Türkiye pazarındaki güçlü pozisyonlarını daha da pekiştirmek istediklerini anlatan Evertse, yine önemli hedeflerinden birinin Avrasya bölgesine verilen hizmetlerin Mimaki Europe’dan devralmak olduğunu açıkladı. Mevcut sektörlere yenilik sunmaya devam edeceklerini söyleyen Evertse, farklı sektörlere de ulaşarak pazarların geliştireceklerini vurguladı.

Mimaki deneyimine katılın

Ardından söz alan Mimaki Eurasia Pazarlama İletişim Direktörü Rana Seyyar “Deneyime Katılın” başlıklı bir sunum gerçekleştirdi. Mimaki makinesi almak, sadece makine sahibi olmak anlamına gelmediğini söyleyen Seyyar şunları söyledi: “Aslında biz bu işe Mimaki deneyim yaşamak olarak bakıyoruz. Çünkü Mimaki, doğru makine, doğru boya ve doğru iş entegrasyonuyla yatırımcısına tam destek sağlamaktadır. Mimaki olarak her zaman makine satmak yerine çözüm sunmayı hedefledik. Kullanıcıların yatırım öncesi ve sonrası tüm süreçleri bizler tarafından yakından takip ediliyor. Dolayısıyla Mimaki, kullanıcı odaklı yaklaşımla yeni ürünlerini tasarlamaya ve geliştirmeye devam ediyor. Kullanıcı adaylarının eşsiz Mimaki deneyimini yaşamaları için Deneyim Merkezleri kurma kararı aldık. Deneyim Merkezlerimizin ilki Ankara’da açıldı. Kısa bir süre sonra da İzmir’de açılması planlanıyor. Deneyim Merkezleri, “kullanıcı odaklı” uzman kadrolarıyla yetkili bayiler tarafından bölgesel olarak hizmet verecek. Böylece ihtiyaç belirleme, bilgilendirme ve yönlendirme noktasında daha etkin bir çalışmamız olacak.

Mimaki ile öncü ve tamamlayıcı çözümler

Mimaki Eurasia Bölge Satış Müdürü Burak Kaftanoğlu da “Öncü ve Tamamlayıcı Çözümlerimiz” başlıklı bir sunum gerçekleştirdi. Mimaki 3DUJ-553 3D yazıcısı ve tekstil çözümlerine ait bilgiler paylaştı. Kaftanoğlu, Mimaki’nin 10 milyondan fazla renkten oluşan tam renk kombinasyonuna sahip olan 3DUJ-553 yazıcı ile 3D alanına da öncülük ettiğini söyledi. Kaftanoğlu, Mimaki teknolojisi ile full renkli 3D baskılar elde etmenin mümkün olduğunu ifade etti. Mimaki’nin direkt ve süblime baskı yöntemleriyle kumaşa baskıda endüstriyel çözümler geliştirdiğini anlatan Kaftanoğlu, bu doğrultuda Mimaki’nin Le Meccanica firmasını satın almasıyla birlikte Tiger 1800B MkII modelinin üretim gamına katıldığı ve Türkiye’deki ilk kurulumun gerçekleştirildiğini söyledi. Kaftanoğlu tekstil baskı çözümlerinin yüksek baskı hızı ve kalitesiyle sektöre öncülük ettiğini vurguladı.

Kullanıcı odaklı teknolojik yaklaşım

Daha sonra söz alan Mimaki Eurasia Teknik Destek Sorumlusu Onur Çalhanoğlu, Mimaki’nin teknik yapılanmasıyla ilgili bilgiler verdi. Çalhanoğlu, 3 farklı segmentte 7 yetkili bayi çalışmaları sürdürdüklerini, Mimaki’nin 3 binden fazla kurulu makinesinin üretim devamlılığının sağlanması için Mimaki Eurasia’ya bağlı görev yapan 37 teknik servis personeliyle kesintisiz hizmet sunduklarını ifade etti.

Mimaki’ye doğrudan bağlı olmanın birçok avantajını yaşadıklarını anlatan Çalhanoğlu, kullanıcı odaklı yaklaşım doğrultusunda müşterilerine de birçok ayrıcalığı yaşatma fırsatı elde ettiklerini söyledi. Makinelere ve yazılıma uyguladıkları Türkçe dil desteğiyle kullanıcıları büyük bir rahatlığa kavuşturduklarını vurgulayan Çalhanoğlu, Mimaki’nin Boya Tedarik Sistemi, Boya Sirkülasyon Sistemi, Waveform Kontrol Teknolojisi, 3 Aşamalı Akıllı Isıtıcı Sistemi gibi konularla kullanıcıların işlerinde sorunsuz baskılar elde etme imkanı yakaladığını anlattı.

Print Friendly, PDF & Email