MRT Dijital, yeniliklerini sergilemeye hazırlanıyor

MRT Dijital fuarda, Türkiye distrübütörü olduğu Qmjet serisinin 6090 UV modeli ile Signstar solvent, ecosolvent ve roll to roll uv modellerini sergileyecek.

MRT Dijital, Fespa Eurasia 2019 Fuarı’na katılarak ürünlerini sergilemeye hazırlanıyor. Firma fuarda Türkiye distrübütörü olduğu Qmjet serisinin 6090 UV modeli ile Signstar solvent, ecosolvent ve roll to roll uv modellerini sergileyecek. Fuarla ilgili olarak MRT Dijital’den Mert Çiçek sorularımızı yanıtladı.

 FESPA Eurasia 2019 Fuarı’nda yerinizi aldınız. Öncelikle fuara ilişkin beklentilerinizi öğrenebilir miyiz?

Bizler bugüne kadar katıldığımız her fuardan başarılı bir şekilde ayrıldık. Beklentilerimiz nitelikli ziyaretçilerin gelmesi ve ürünlerimizi doğru bir şekilde gösterebilmek olmuştur. Bunu senenin son fuarı olan Fespa Fuarı’nda da gerçekleştirmek düşüncesindeyiz.

 Standınıza gelen ziyaretçilerle hangi ürünlerinizi buluşturmayı planlıyorsunuz? Ürün portföyünüz hakkında bilgi verir misiniz?

Türkiye distrübütörü olduğumuz Qmjet serisinin 6090 UV modeli ile Signstar solvent, ecosolvent ve roll to roll uv modellerini sergileyeceğiz. Bu ürün yelpazemiz şu anda kendi kulvarında en hızlı baskı makinesi olması ile müşteriler tarafından tercih edilen bir makine durumunda.

Fuar süresince hangi ürünlerinize yoğunlaşacaksınız? Yenilik noktasındaki ürünleriniz neler olacak?

Standımız da sergilediğimiz her makinemiz çok başarılı. Ekonomik olmasının yanı sıra farklı özellikleri ile ön planda olacaklarını düşünüyoruz. Bu nedenle hepsine yoğunlaşacağız.

Fuardaki müşteri hedef kitleniz hangi sektörler olacak? Bu anlamda yurt içi ve yurt dışından ziyaretçi beklediğiniz şehir ve ülkeler hangileridir?

Bizim için asıl önemli olan pazar öncelikle iç piyasamız.20 yıla yakın bu sektörün içinde olmamın vermiş olduğu tecrübe ve dostluklarımızı devam ettirebilmek çok önemli. Şu anda MRT Dijital‘in satmış olduğu ürünler Açıkhava reklamcılığının yanı sıra promosyon sektörüne de hitap etmekte.

2019 yılının son çeyreğine girdiğimiz şu günlerde, endüstriyel reklam sektörünün gelişimini nasıl görüyorsunuz?

Maalesef ki gün geçtikçe gerileme içerisindeyiz. Piyasaların dengesizliğinin vermiş olduğu kırılganlık hem son kullanıcıyı hemde üreticiyi zor durumlar içerisine sokmaktadır. Fakat izlenimlerimiz bunun düzeleceği yönünde. İşini zamanın da doğru yapan fakat bugün yeniliklere ayak uyduramayıp işini doğru yapmayan, yıllardır sektörün içinde önemli roller almış firmalar sektörden çıkacaklar ve daha genç ve yenilikleri takip eden firmalar yerlerini alacaklardır. Rekabet ortamı daha başarılı, işletme mantığını bilen, birbirlerini rakip olarak değil meslekdaş olarak gören firma sayısı çoğaldıkça sektör daha ileri gideceğini düşünüyorum.

 

Fuar süresince müşterilerinize sunacağınız özel kampanyalar olacak mı?

Son zamanlarda fuarlarda değişik ve başarılı kampanyalar gerçekleştiren firmaları öncelikle tebrik ederim. Bizlerin böyle bir kampanya çalışması bu sene içerisinde olmayacaktır.

Print Friendly, PDF & Email