Optimum Digital Planet, yüksek kaliteye sahip teknolojilerini sergilemeye hazırlanıyor

Optimum Digital Planet, 5-8 Aralık 2019 tarihleri arasında düzenlenecek Fespa Eurasia 2019 Fuarı’na katılıyor. Firma fuarda üretimini gerçekleştirdiği solvent, UV ve Tekstil baskı makinelerimizi sergileyecek. Fuarla ilgili olarak Taner Güven sorularımızı yanıtladı.

FESPA EURASIA 2019 Fuarı’nda yerinizi aldınız. Öncelikle fuara ilişkin beklentilerinizi öğrenebilir miyiz?

Taner Güven: Ekonominin toparlanma belirtileri gösterdiği bugünlerde bölgenin en büyük sektör fuarı olan Fespa Eurasia’nın katılımı yüksek bir fuar olacağını düşünüyorum. Hem Türkiye’den hem de komşu ülkelerden birçok misafirimiz olacak.

Ürün portföyünüz hakkında bilgi verir misiniz? Standınıza gelen ziyaretçilerle hangi ürünlerinizi buluşturmayı planlıyorsunuz?

Taner Güven: Türkiye’de ürettiğimiz solvent, UV ve Tekstil baskı makinelerimizi sergileyeceğiz.

Fuar süresince hangi ürünlerinize yoğunlaşacaksınız? Yenilik noktasındaki ürünleriniz neler olacak?

Taner Güven: Dünyanın en hızlı solvent baskı makinesini üretiyoruz. Tanınırlığı en yüksek olan modelimiz Maxima INNO S. Murekkep sarfiyatı çok düşük bir ürün. Atık boya problemi olmayan bir printer. Baskı kafalarının temizliği esnasında kullanılan boyaları tekrar sisteme iade eden bir boya geri dönüşüm sistemi mevcut. Bu hali ile de boya maliyetlerinde son kullanıcıya büyük bir avantaj oluşturuyor. Bunun yanında endüstriyel UV Hybrid makinemiz olan Nirvana Hybrid modelimizi de sergileyeceğiz. Bu modelimizde Kyocera baskı kafalarını kullandık. Tekstil sektörü ve Bayrak Firmaları için ürettiğimiz Picasso-Tex modelimizi de sergileyeceğiz.

Fuardaki müşteri hedef kitleniz hangi sektörler olacak? Bu anlamda yurt içi ve yurt dışından ziyaretçi beklediğiniz şehir ve ülkeler hangileridir?

Taner Güven: Müşteri hedef kitlemiz çok geniş. Açıkhava reklam firmaları, reklam ajansları, mobilya üreticileri, Cam Firmaları ve Tekstil firmaları hedef kitlemiz bu fuarda. Türkiye’nin hemen her yerinden ziyaretçilerimiz olacak. Bu fuarda basta Iran olmak üzere Yunanistan, Bulgaristan, Irak ve Azerbaycan’dan birçok ziyaretçimiz olacak.

2019 yılının son çeyreğine girdiğimiz şu günlerde, endüstriyel reklam sektörünün gelişimini nasıl görüyorsunuz?

Taner Can: Endüstriyel reklam sektörü ülke ekonomisi ve şartları ile çok iç içe durumda. Bu yüzden sektör, ülke ekonomisinin karşılaştığı sorunlarla baş etmeye çalışıyor. Ama reklamsız olmaz özellikle de ekonomi iyi gitmiyor.

Fuar süresince müşterilerinize sunacağınız özel kampanyalar olacak mı?

Taner Can: Evet fuar suresince kampanyalarımız olacak. Standımızı ziyaret edecek müşterilerimizle bunları paylaşacağız.

Print Friendly, PDF & Email