Orafol Türkiye atılımlarla dolu bir yılı geride bıraktı  

“Oracal Folyo Sökücü ürünümüzün bilinirliğini arttırarak folyo söküm aşamasında kullanıcılarımızın işlerini kolaylaştırmayı hedefliyoruz. Folyoya esneklik kazandırarak söküm işlemini en kolay hale getiren ürünümüz; kullanıcılarımız için  “zaman ve iş gücü” kaybının önüne geçmeleri için yardımcı olacak”

Fespa Avrasya Fuarı’na katılan Orafol Turkey, fuardan memnun ayrıldı. Fuarın ardından Orafol Turkey Satış & Pazarlama Müdürü Erdem Kıyak sorularımızı yanıtladı.

FESPA Avrasya Fuarı’na katıldınız. Fuar nasıl geçti? Beklentilerinizi karşıladı mı?

Erdem Kıyak: FESPA fuarı oldukça hareketli geçti. Yeni ürün lansmanımız ve araç kaplama yarışmamızın aldığı olumlu geri bildirimler doğrultusunda FESPA fuarı için beklentilerimizi karşıladı diyebilirim. 

Hangi çözümlerinizi sergilediniz? Ziyaretçiler daha çok hangi ürünlerinize ilgi gösterdi?

Erdem Kıyak: Fuarda, folyoyu esnetip yumuşatarak kolay söküm sağlayan ORACAL Folyo Sökücü ürünümüzün lansmanını yaptık. Lansmanda uygulamalı olarak ürünü ziyaretçilerimize tanıtma imkanımız oldu. Gerek yurtiçi gerek yurtdışı ziyaretçilerimizden ürün ile ilgili çok olumlu geri dönüşler aldık. Şu anda da ORACAL Folyo Sökücü ürünümüz tüm bayilerde satışa sunulmuş durumda. Sponsoru olduğumuz ve ARED ile ortaklaşa organize ettiğimiz araç kaplama yarışması ise fuarın en çok ziyaretçi çeken aktivitelerinden biri oldu. Yarışmada araç kaplama ürünlerimizi ön plana çıkarma fırsatı bulduk. Aynı zamanda ziyaretçilerden yoğun ilgi gören etkinliği sosyal medyadan eşzamanlı duyurarak interaktif bir etkinlik sürdürmüş olduk.

Genel olarak FESPA Avrasya Fuarı’nı verimli buldunuz mu? Fuar bu sene Aralık ayında düzenlendi. Bu tarihi nasıl değerlendiriyorsunuz?

Erdem Kıyak: FESPA fuarının yurtdışı ayağını avantaj olarak görüyorum. Özellikle bu yanıyla ön plana çıktığını ve verimli olduğunu düşünüyorum. Aralık ayı, fuar organizasyonu anlamında sektör insanının kafasına yer etmiş durumda. Yine de yurtdışından katılımın artması için fuar tarihlerinin kışa denk gelmemesi gerektiğini düşünüyorum.

Fuara gelen ziyaretçi yeterli miydi? Bununla birlikte yurt içi ve yurt dışından gelen ziyaretçi profilini nasıl buldunuz?

Erdem Kıyak: Ziyaretçi yoğunluğu oldukça iyiydi. Sektörde mevcut ziyaretçileri ile kontak kurmak isteyenler için FESPA oldukça iyi bir fırsattı. Yeni kontaklar arayanlar için ise gelişmeye açık bir alan olduğu düşüncesindeyim. Bir sene içinde aynı amaçlı iki farklı fuar; hem katılımcıları hem ziyaretçileri biraz zorlayan bir durum.

Önümüzdeki senede fuarda yer almayı planlıyor musunuz?

Erdem Kıyak: Sektörel fuarları yakından takip etmeye çalışıyoruz. Yeni yıl planlarımız arasında da fuar organizasyonlarımız devam edecek.  oral2

2014 yılını tamamlıyoruz. Firmanız açısından nasıl bir 2014 yılı geçti? Belirlediğiniz hedeflere ulaştınız mı?

Erdem Kıyak: Orafol Turkey için 2014 yılı atılımlarla dolu bir yıldı. Farklı birimler kurarak, farklı hedef kitlerine özel yaklaşımlar göstererek “her pazara yetebilme” yetkinliğine kavuştuk ve bunun reaksiyonunu hızlı bir şekilde aldık. 2014 aynı zamanda yeni pazarlara yatırım yaptığımız bir yıl oldu. Bu açıdan bizim için verimli bir yıl geçti diyebiliriz.

Son olarak sektörümüze bir mesajınız var mı?

Erdem Kıyak: Yeni yılın sektörümüz için bol kazançlı ve bereketli geçmesini diliyorum.

2015’de ORAFOL’da ne gibi gelişmeler olacak?

Erdem Kıyak: 2015 yılına başladığımız bu günlerde ORACAL Folyo Sökücü ürünümüzün tanıtımını en iyi şekilde yapabilmeyi umuyoruz. Bilinirliğini arttırarak folyo söküm aşamasında kullanıcılarımızın işlerini kolaylaştırmayı hedefliyoruz. Folyoya esneklik kazandırarak söküm işlemini en kolay hale getiren ürünümüz; kullanıcılarımız için  “zaman ve iş gücü” kaybının önüne geçmeleri için yardımcı olacak. Ürünün en büyük artısı, içinde tiner gibi agresif kimyasallar barındırmaması. Bu ürünün lansmanını takiben ultra şeffaf folyo, benzine dayanıklı folyo ve ekolojik folyo serilerinin lansmanını da yıl içinde gerçekleştireceğiz.

 

Print Friendly, PDF & Email