ORAFOL Türkiye’den Satış Sonrası Hizmet Atılımı

Kullanıcıları ile yakın temas halinde bulunmayı başarının gereği olarak gören yeni ORAFOL Türkiye ekibi, 2014 yılında sosyal medyayı daha aktif kullanıp hem iletişim kanallarını çeşitlendirecek hem de sektöre kattığı tüm yenilikleri Facebook’tan hızlı bir şekilde duyuracak. 

Açıkhava Reklamcılık Sektörünün duayenlerinden ORAFOL Türkiye; her geçen gün bir gelişmeye daha imza atıyor. 2014 yılı itibariyle satış sonrası hizmet vermeye başlayan şirket, müşterilerinin sadakat ve memnuniyetini en üst seviyede tutmayı hedefliyor. Kullanıcıları ile yakın temas halinde bulunmayı başarının gereği olarak gören yeni ORAFOL Türkiye ekibi, 2014 yılında sosyal medyayı daha aktif kullanıp hem iletişim kanallarını çeşitlendirecek hem de sektöre kattığı tüm yenilikleri Facebook’tan hızlı bir şekilde duyuracak. 

Satış sonrası hizmet ile bir adım önde

Satış sonrası hizmet ayağı ile rakiplerinden ayrılan ORAFOL Türkiye, müşteri memnuniyetini artırmak için şirket bünyesinde Teknik Müdür Turan Metin liderliğinde bir test odası oluşturdu. ORAFOL Türkiye Teknik Müdürü Turan Metin, şu anda özellikle dijital baskı folyoları konusunda yaşanmakta olan ve yaşanması muhtemel çeşitli sorunları ele alıyor. Nem, ısı, baskı makinesinin kalitesi, kullanılan baskı kafasının cinsi, mürekkebin kalitesi gibi yüzde 90 oranında baskı koşullarıyla ilgili sorunların yanı sıra, bu kombinasyonlara uygun ICC profilleri ile ilgili konularda çeşitli folyo türlerinde denemeler gerçekleştiren Turan Metin, sonuçları ve gözlemlerini müşteriler ile birebir ve bültenler yardımıyla paylaşıyor. Bu noktada kullanıcıları bilinçlendirmeyi kendine düstur edinen ORAFOL Türkiye, sadece folyo satıcısı olarak değil aynı zamanda satış sonrası hizmet veren bir firma olarak tüm bu faktörlerin olabilecek en iyi seviyeye gelmesine ve böylelikle en iyi sonucun alınmasına yardımcı olmayı hedefliyor. ORAFOL Türkiye kullanıcılara yönelik doğrudan değil, bayiler aracılığıyla satış yapan bir firma olması sebebiyle bu süreci de normal şartlarda bayiler aracılığıyla yürüteceğini, müşterinin ihtiyacı doğrultusunda sorunu çözmek adına ORAFOL Türkiye olarak birebir gereken desteği verebileceğini açıkladı.

Facebook hesabını takip et, kampanyalardan geri kalma

ORAFOL Türkiye müşterilerine destek vermeyi hedeflerken buna paralel olarak iletişim kanallarını kuvvetlendiriyor. Facebook ve Twitter gibi sosyal medya kanallarını daha aktif bir şekilde kullanmaya başlayan şirket, aylık e-bültenleri aracılığıyla da müşterilerine direkt ulaşıyor. Yenilikleri, kampanyaları ve ürün bilgilerini Facebook hesaplarından ve e-bültenleri aracılığıyla duyuran şirket, ilgiden oldukça memnun. Facebook’tan takip etmek için arama butonuna ORAFOL TURKEY yazmanız yeterli olacak.

2014 yılında daha aktif bir Orafol

2014 yılında, eskiye nazaran daha aktif bir şekilde müşterileri ile birebir iletişim kuran, çok daha dinamik, gerek bayileri gerekse kullanıcıları ile dirsek temasında olan bir ORAFOL Türkiye yapısı oluşturuldu.

 

Print Friendly, PDF & Email