OTS Dijital Baskı Çözümleri Genel Müdürü Onur Öz: Satış hedeflerimizi yakaladığımız bir yılı geride bıraktık

“Bu sene satışına başladığımız Roland makinelerde beklentilerimizin üzerinde bir performans sergiledik. Yine bizim için çok önemli bir ürün grubu olan Coldenhove sublimasyon kağıtlarında hedeflerin üzerinde satışlar yaptık”

OTS Dijital Baskı Çözümleri, Fespa Avrasya Fuarı’nda süblimasyon ve reklam malzemelerini ziyaretçilerin beğenisine sundu. Fuarın ardından OTS Dijital Baskı Çözümleri Genel Müdürü Onur Öz sorularımızı yanıtladı. 

FESPA Avrasya Fuarı’na katıldınız. Fuar nasıl geçti? Beklentilerinizi karşıladı mı?

Fuar bizim için oldukça iyi geçti. Ziyaretçi sayısı fazla değildi fakat alıcı müşteriler geldi. Bu nedenle bizi tatmin edici satışlar gerçekleşti ve önemli görüşmeler yapıldı. Fuarın beklentilerimizi karşıladığını söyleyebilirim. 

Hangi çözümlerinizi sergilediniz? Ziyaretçiler daha çok hangi ürünlerinize ilgi gösterdi?

Özellikle sublimasyon ve reklam malzemelerini sergiledik. Roland, Mutoh ve Mimaki makinler ile ilgili muadil boyamız olan Sioen ilk kez bu fuarda tanıtıldı.  Ayrıca endüstriyel sublimasyon yazıcılar olan MS ve Reggiani’ler için Coldenhove’nin geliştirdiği Extreme kağıtlar da fuarda tanıtıldı. Bunun yanı sıra yine satışına sadece birkaç ay önce başladığımız Olmark reklam kesim folyolarını tekrar müşterilerimize tanıtma fırsatı bulduk. Fuar’da Roland’a da ilginin yoğun olduğunu ve ciddi makine satışlarının yapıldığını söyleyebilirim.

Genel olarak FESPA Avrasya Fuarı’nı verimli buldunuz mu? Fuar bu sene Aralık ayında düzenlendi. Bu tarihi nasıl değerlendiriyorsunuz?

Bence fuarın yeni tarihi son derece olumlu oldu.

Fuara gelen ziyaretçi yeterli miydi? Bununla birlikte yurt içi ve yurt dışından gelen ziyaretçi profilini nasıl buldunuz?

Ziyaretçi sayısını az bulmakla beraber ciddi ve alıcı müşterilerin geldiğini düşünüyorum.  Türk ziyaretçi sayısının artması gerektiğini düşünüyorum.

Önümüzdeki senede fuarda yer almayı planlıyor musunuz?

Evet seneye de Fespa’da yer alacağız.

2014 yılını tamamlıyoruz. Firmanız açısından nasıl bir 2014 yılı geçti? Belirlediğiniz hedeflere ulaştınız mı?

2014’de satış beklentimizi ancak yakalayabildik. Bunun yanında bu sene başladığımız Roland makinelerde beklentilerimizin üzerinde bir performans sergiledik. Yine bizim için çok önemli bir ürün grubu olan Coldenhove sublimasyon kağıtlarında hedeflerin üzerinde satışlar yaptık. Genel olarak çok kötü olmamakla beraber 2014’ün çok da iyi geçtiğini söyleyemeyeceğim. Umarım 2015 yılı sektörümüz ve ülkemiz için daha iyi geçer. Bu vesile ile derginizin tüm çalışanlarının ve müşterilerimizin yeni yılını bir kez daha kutlarım.

Print Friendly, PDF & Email