Pass Dijital Genel Müdürü Hüseyin Çetin: “Sektördeki yatırım talebi artarak devam ediyor”

Hüseyin Çetin: 2019 yılında döviz kurlarındaki sabitlenme, faizlerin aşağı yönlü ivme almasıyla yatırıma yönelme başladı. Satınalma çalışmaları hız kazandı. Bu anlamda katıldığımız tüm fuarlarda yatırımcıların alım yönündeki eğilimleri bizleri memnun etti. Ertelenmiş birçok yatırım hayata geçirildi. Dolayısıyla 2019’da başlayan bu yukarı yönlü hareketin artarak devam edeceğine inanıyorum.

Pass Dijital Genel Müdürü Hüseyin Çetin, endüstriyel reklam sektöründe Eylül ayında başlayan hareketliliğin sürdüğünü, yatırım talebinin artarak devam ettiğini ifade etti. Fespa  Eurasia 2019 Fuarı’na katılan Pass Dijital fuarda yeniliklerini ziyaretçilerle buluşturdu. Fuarla ilgili olarak Hüseyin Çetin sorularımızı yanıtladı.

Pass Dijital olarak katıldığınız fuarı nasıl buldunuz? Bu noktada fuar beklentilerinizi karşıladı mı?

Hüseyin Çetin: Fuarda standımıza olan ilgiden memnunuz. Ancak fuara ait değerlendirmeyi yapabilmek için bir süre geçmesi gerekiyor. Fuarda standımızda yer alan makinelerimizin satışıyla ilgili anlaşmalarımızı yaptık. Bu sene Eylül ayındaki SIGN İstanbul Fuarı ve Aralık ayındaki Fespa Fuarı bizim açımızdan başarılı geçtiğini söyleyebilirim. Fespa Fuarı’nda ilk iki gün yabancı ziyaretçiler, son iki gün daha çok yurt içi misafirleri ağırladık.

Fuarda çok sayıda ürün sergilediniz. Bu sergilenen ürünler hakkında biraz bilgi verir misiniz? Bununla birlikte ziyaretçilerin daha fazla ilgilendiği ürünler oldu mu?

Hüseyin Çetin: Bu sene standımızda Docan marka 5 metre makinemiz vardı. Yine aleron marka 2×3 mt makinemizi tanıttık. Ayrıca 2 adet 90×60 ebatlı UV makineler standımızda yer aldı. Bunları yanısıra eko solvent grubuna yönelik makinelerimizde standımızda ziyaretçilerin beğenisine sunuldu. Son iki yıldır piyasada oluşan bir daralma neticesinde sektörün yatırım noktasında daha ilgili olduğunu gözlemledik.

2019 yılına ilişkin bir değerlendirmenizi alabilir miyiz?

Hüseyin Çetin: Bu sene katıldığımız SIGN İstanbul, Promosyon Show ve Fespa Fuarlarının geneline baktığımızda Pass Dijital açısından çok başarılı bir sene oldu. Geçtiğimiz yıl oldukça durağan olan bir sene geçirdik. 2019 yılında ise döviz kurlarındaki sabitlenme, faizlerin aşağı yönlü ivme almasıyla yatırıma yönelme başladı. Artık satınalma çalışmaları başladı. Bu anlamda katıldığımız tüm fuarlarda yatırımcıların alım yönündeki eğilimleri bizleri memnun etti. Ertelenmiş birçok yatırım hayata geçirildi. Dolayısıyla 2019’da başlayan bu yukarı yönlü hareketin artarak devam edeceğine inanıyorum. Mart ayındaki Çin’deki fuarda teknoloji noktasında ne gibi değişimler olacağını göreceğiz. Buradaki yenilikler sektörün gelişimine de yön verecektir. Testleri devam eden birçok kafa teknolojisi olduğunu biliyoruz. Buradaki gelişmelere göre bizlerde en doğru ürünü pazara sunarak bir adım öne çıkmayı hedefliyoruz.

2020 yılına ilişkin sektöre vermek istediğiniz bir mesajınız var mı?

Hüseyin Çetin: Ekonomik göstergelerin daha iyi olduğu, yatırımların hızlandığı bir yıl olmasını bekliyoruz. 2020 yılının sektörümüz için hayırlı olmasını temenni ederim.

Print Friendly, PDF & Email