Pass Dijital, SIGN İstanbul’u birçok anlaşmayla tamamladı

Pass Dijital, 19-22 Eylül 2019 tarihleri arasında düzenlenen SIGN İstanbul Fuarı’na katıldı.

Pass Dijital, 19-22 Eylül 2019 tarihleri arasında düzenlenen SIGN İstanbul Fuarı’na katıldı. Fuarın ardından Pass Dijtal Genel Müdürü Hüseyin Çetin sorularımızı yanıtladı.

Bu sene de SIGN İstanbul Fuarı’nın ardından sizlerle birlikteyiz. Bizim gözlemlediğimiz kadarıyla fuarda standınız oldukça yoğundu. Siz fuarı nasıl buldunuz? Bu noktada fuar beklentilerinizi karşıladı mı?

Hüseyin Çetin: Pass Dijital olarak SIGN İstanbul Fuarı’na aralıksız 12 yıldır katılım göstermekteyiz. Bu senede geleneğimizi bozmayarak bu fuarda yerimizi aldık. Geçtiğimiz yılki fuar ekonomik krizin etkileri doğrultusunda daha zayıf geçmişti. Bu yılki fuar ise beklentilerimizi geçerek çok başarılı bir şekilde tamamlandı. Hem mevcut müşteri grupları hem de geçen yıl fuarı ziyaret etmeyen kitle birleşince çok yoğun bir ziyaretçi trafiğiyle karşılaştık. Stand alanı itibariyle geçen yıl 190 metrekare bir alanla fuara katılım gösterirken, bu sene 320 metrekarelik bir alanda ürünlerimizi sergiledik.

Fuarda çok sayıda ürün sergilediniz. Bu sergilenen ürünler hakkında biraz bilgi verir misiniz? Bununla birlikte ziyaretçilerin daha fazla ilgilendiği ürünler oldu mu?

Hüseyin Çetin: Bilindiği üzere 6 yıldır Docan’ın Türkiye distribütörlüğünü yürütmekteyiz. Bu ürünlerin yanı sıra, solvent, eko solvent ve kesim makineleri konularında hizmet vermekteyiz. Starfire ve Aleron markaları ile sektörün ihtiyaçlarına yönelik makineler sunmaktayız. Fuarda daha çok UV modellere daha fazla ilgi vardı.

Mevcut piyasa koşullarında fuara gelen ziyaretçi sayısı oldukça başarı olduğunu düşünüyoruz. Gelen ziyaretçiyi analiz ettiğinizde daha çok hangi amaçla ziyaretler oldu? (Yenilik takip etme, ürün satınalma, yeni yatırımcı)

Hüseyin Çetin: Evet, fuar boyunca birçok firma ile anlaşma imzaladık. Fuar alanında sergilenen tüm makinelerin satışı gerçekleştirildi. Buna ilave yeni siparişler aldık. Dolayısıyla bu yılki fuar oldukça bereketli oldu.

Tanıtım noktasında yer alacağınız veya takip edeceğiniz başka fuarlar olacak mı?

Hüseyin Çetin: Pass Dijital olarak sektörümüzle ilgili organizasyonların içinde olmaya çalışıyoruz. Hem katılım hem de ziyaret noktasında yer takip ettiğimiz fuarlar var. SIGN İstanbul, Promoshow ve Promexpo fuarlarında yerimizi aldık. Mart 2020’de kendi markamız olan Aleron ile Polonya’da sign alanındaki en önemli fuarında katılımcı olarak yer alacağız.

Sonuç itibariyle fuarların amacı alıcı ve satıcıyı buluşturmaktır. Bundan sonrasında sizin ürünleriniz ön plana çıkmaktadır. Bu anlamda müşteri tercihinde, hem firma olarak hem de ürün bazında sizi ön plana çıkaran konular nelerdir?

Hüseyin Çetin: Pass Dijital olarak her zaman müşteri beklentilerini karşılamaya yönelik çözümler üzerinde çalışmaktayız. İçinde bulunduğumuz piyasa koşullarında yatırımcının satınalma gücü döviz kurlarındaki artış nedeniyle azaldı. Bu zorlu piyasa koşullarında müşterilere destek olmak amacıyla %20’ye varan indirimler sağladık. Sonuç itibariyle aynı geminin içindeyiz. Bugün para kazanmaktan ziyade müşterilere destek olma zamanı olduğunu düşünüyoruz. Kampanyalı ürünlerimize de müşteriler ilgi gösterdiler.

Print Friendly, PDF & Email