Pass Dijital, UV çözümleriyle ön plana çıkacak

2018 yılında sektörde 10. yılını kutlamaya hazırlanan Pass Dijital, genişleyen ürün portföyü ve yenilikleriyle SIGN İstanbul Fuarı’nda katılıyor.

Pass Dijital, 4-8 Ekim tarihleri arasında gerçekleştirilecek SIGN İstanbul Fuarı’na, UV ağırlıklı makinelerle katılıyor. Bunun dışında Kyocera baskı kafalı ve Ricoh baskı kafalı makinelerle müşterilerine alternatifler sunacak. Fuarla ilgili olarak Pass Dijital Genel Müdürü Hüseyin Çetin sorularımızı yanıtladı.

SIGN İstanbul Fuarı 2017 kapılarını açıyor. Bu yıl ilk defa Printtek Fuarı ile eş zamanlı olarak 5 gün sürecek. SIGN İstanbul Fuarı’na ilişkin düşüncelerinizi öğrenebilir miyiz?

SIGN İstanbul Fuarı her sene olduğu gibi bu senede sektörümüz için önemli bir deneyim yaşatacaktır. Printtek Fuarı ile aynı zamanda yapılıyor olması müşteri çeşitliliği açısından da daha verimli olacağı inancındayım.

Fuar süresince ziyaretçilere sergileyeceğiniz ürünler neler olacak? Özellikle ön plana çıkaracağınız bir ürün olacak mı?

Bu sene daha çok UV ağırlıklı makinelerimiz ile fuara çıkacağız. Özellikle üzerinde durduğumuz ürünümüz sert zemin ve rulodan ruloya baskı yapan makineler olacaktır. Aynı zamanda bu sene Kyocera baskı kafalı makinelerimiz ve Ricoh baskı kafalı makinelerimiz olacaktır.

Geçmişten günümüze baktığınız zaman SIGN İstanbul sektöre ve firmanıza ne tür kazançlar sağladı?

Tabiki sektörümüzde fuarların yeri önemli. Kuruluşumuzdan beri her fuara katılım sağlamaktayız. Ayrıca bu sene Almanya’da düzenlenen Fespa Fuarı’na da katılım sağladık. Öncelikli hedefimiz Avrupa olacaktır. Bu sene başında Türkiye Distribütörü olduğumuz Docan UV Baskı sistemlerinin Tüm Avrupa satışını bünyemize aldık ve tüm Avrupa ülkelerinin ihtiyacı olan stoklar Türkiye’de bizde tutulmaktadır. Ülkemizin bulunduğu avantajlı coğrafyayı kullanmak istiyoruz. Docan firmasının da bizi desteklemesi ile Türkiye’de de stok anlamında çok güçlüyüz hemen hemen elimizde tüm modellerimiz mevcuttur. Avrupa ülkelerine bir hafta içinde ürün yollayabiliyoruz. Tabiki olaya real bakmakta yarar var. Yurt dışındaki fuarlara katılan bir firma olduğumuzdan müşterileri bu anlamda analiz etme şansımız var. Müşteri profiline bakıldığında Avrupalı müşteriler fuara geldiğinde daha kararlı görmekteyiz. Ülkemizde ise her geçen gün satın alma gücünün azaldığını ve özellikler çok dalgalanan döviz kurlarının da olumsuz etki yarattığını biliyoruz bu bağlamda ziyaretçi sayısı yüksek olsa da bunun satışa yansımadığını söyleyebilirim.

Kalite ve hizmet noktasında rekabet her geçen gün artıyor. Bu durumda firmanızı farklı ve ayrıcalıklı kılan özellikler nelerdir?

2018 yılında firmamızın 10. yılını kutlayacağız. 10 yıllık tecrübemiz doğrultusunda kaliteli ürünler pazara sunmaktayız. Teknik altyapı ve personellerimizin eğitimine önem vermekteyiz. Ayrıca sektörde ilk olan 3 yıllık garantimiz bizi bu konuda bir adım ileriye taşıyor.

Endüstriyel reklam sektörünün gelişimini nasıl görüyorsunuz? Firmanız adına makine ve ürün noktasında hangi ürünler daha çok ilgi çekiyor?

Endüstriyel reklamcılık her geçen gün büyümeye devam ediyor. Artık reklamcılarımız sadece tabela dijital baskı değil anahtar teslim mağazalar marketler zinciri ve eskiden beri benzin istasyonları yapmaktalar. Hatta led üretimi yapan Ankara’da Konya’da İstanbul’da çok seçkin çok kaliteli firmalarımız dostlarımız var. Bizlerde her geçen gün büyüyen bu sektöre kendimizi ürünlerimizi hazırlamaktayız.

Son olarak SIGN İstanbul vesilesiyle sektöre bir mesajınız var mı?

Tüm dostlarımızı ve müşterilerimizi 4-8 Ekim tarihleri arasında gerçekleştirilecek olan SIGN İstanbul Fuarı’ndaki Salon 12/E42 nolu standımıza bekliyoruz.

Print Friendly, PDF & Email