Pigment Reklam; ‘FESPA 2015 Hedeflerimize Katkı Sundu’

Baskı dünyasını buluşturan FESPA 2015 Köln fuarına farklı segmentlere seslenen 3 markası ile katılan Pigment Reklam, temsil ettiği markalar ile baskı dünyasına yeni nesil UV gücünü gösterdi. Firma, swissQprint, HandTop ve MuchColours standlarında ziyaretçileriyle buluştu. 

18-22 Mayıs tarihleri arasında organize edilen FESPA 2015 Köln fuarında temsilcisi olduğu swissQprint, HandTop ve MuchColours markaları ile yer alan Pigment Reklam, fuardan önümüzdeki döneme dönük olumlu beklentilerle ayrıldı. Özellikle yeni nesil iki teknolojiyi ve numune baskıları sergileyen swissQprint standı uluslararası pazardan gelen ziyaretçilerden yoğun ilgi gördü. Tekstil baskısı için yeni UV makinalarını sunan HandTop standı ve nanografik mürekkeplerin tanıtıldığı MuchColours standı da beklentileri aşan bir ilgi yakaladı. Pigment Reklam firma sahibi Serkan Çağlıyan FESPA 2015 fuarı ve yeni teknolojilerle ilgili açıklamalarda bulundu. FESPA 2015 Köln fuarı ile son dönemin en başarılı FESPA etkinliğinin gerçekleştiğini söyleyen Serkan Çağlıyan, iş yapmak için gelen ziyaretçi sayısının artışından dolayı fuardan memnun kaldıklarını açıkladı. Ziyaretçi kalitesinin yüksekliğini ifade eden Çağlıyan, Pigment Reklam’ın temsilciliğini yürüttüğü swissQprint, HandTop ve MuchColours markalarının fuarda başarılı sonuçlar elde ettiğinin altını çizdi.

swissQprint 2. Nesil UV Modelleri Hıza Güç Kattı

FESPA 2015’teki swissQprint standında yeni nesil UV teknolojilerinin yanı sıra bu makinalarla gerçekleştirilmiş baskı örnekleri ve uygulamalara yer verildiğini belirten Serkan Çağlıyan, numunelerin baskı kalitesi ve parlaklığı ile ziyaretçileri etkilediğini kaydetti. Fuar boyunca sergilenen bütün makinaların hızlı modda baskı gerçekleştirerek üretim güçlerini gösterdiğini ifade eden Çağlıyan, fuarda her gün 500-1000 metrekare arasında baskı gerçekleştiğini açıkladı. swissQprint’in geçen sene tanıttığı Nyala 2’den sonra, FESPA 2015 Köln’de tanıttığı ikinci nesil modelleri Oryx 2 ve Impala 2 ile bu seriyi tamamladığını söyleyen Serkan Çağlıyan, yeni modellerin kalite, hız ve baskı alanı büyüklüğü ile müşterilerine avantaj sunduğunu belirtti. Çağlıyan şunları söyledi; “Oryx 2 ve Impala 2 modellerimizin 250x203cm, Nyala 2’nin ise 320x203cm baskı alanı bulunuyor. Tekstil, cam, ahşap, metal, pleksi gibi her türlü ürüne rulo ve flat baskı yapan bu yeni nesil modellerimizin hepsinde 9 renk seçeneği aktif olarak kullanılabiliyor. Oryx2 saatte 65m2, Impala2 180m2 ve Nyala2 206m2 baskı gücüne sahip Oryx 2 makinamız basic yani başlangıç seviyesi makinamız olarak, sektöre yeni girenler ve yatırım pgm-1bütçesini düşük tutan firmalara sesleniyor. Orta segment ve orta volümlü üretim için Impala 2 tasarlandı. En büyük avantajı müşterilerin artan üretimi çerçevesinde makinanın upgrade edilebilmesi. Örneğin başlangıçtı saatte 95 m2 basan daha düşük yatırım maliyetli olarak satın aldıktan sonra, işinin artmasıyla makinayı çok düşük maliyetle saatte 180 m2 baskı gücüne upgrade edilebiliyor. Nyala 2 makinamız ise tamamen üst segment, endüstriyel amaçlı bir makine. Hem kalite hem hız arayan, üretimde sürekliliği, yüksek hızlarda kalitenin bozulmamasını isteyen müşterilerimize yanıt veriyor.”

3D’nin Yeni Teknolojisi droptix

swissQprint’in yeni nesil UV teknolojilerinin yanı sıra 3D teknolojisi droptix ile FESPA 2015’te büyük ilgi gördüğünü dile getiren Serkan Çağlıyan, bu teknoloji sayesinde maksimum 320×203 tabla boyutuna kadar tek parça 3D efektli baskıların yapılabildiğini kaydetti. Çağlıyan; “3D efektli, hologramik görsel baskılara olan talebin pazarda arttığını görüyoruz. Biz de bu talep için hazırlıklıyız. Yenilikçi lens teknolojimiz ile artık 3D baskıları küçük/numune ebatlarından gerçek ve ticari amaçlı ebatlara çıkarabiliyoruz. Lens oluşturarak derinlik efekti veren bu yeni teknoloji ile hareketli hologram etkisini 2mm-6mm kalınlığa kadar şeffaf pleksiye veya cama verilebiliyoruz.  İster tek parça büyük ebatlar veya parçalı droptix uygulamaları ile daha karmaşık 3D baskı uygulamaları artık mümkün. Müşterilerimiz makinalarımızı vernik (varnish) opsiyonu ile aldığı takdirde droptix standart olarak sunuluyor.” dedi.

Tekstil Baskıcıları HandTop Avantajlarını Keşfetti

Pigment Reklam’ın swissQprint’in yanı sıra HandTop standında da ziyaretçileriyle buluştuğunu dile getiren Serkan Çağlıyan şunları söyledi; “Kyocera’nın çift sıralı, 0-3 pikolitre çalışabilen, saatte 100m2 basabilen bir makinasının yanı sıra her türlü kumaşa baskı yapabilen 180cm geniş format bir tekstil baskı makinası tanıtıldı. Yenilen ve hızları arttırılan modeller ziyaretçilerle buluştu. Ricoh Gen 5 ve Kyocera ağırlıklı makinaların tanıtıldığı HandTop standında, ayrıca promosyonel işler için, 15 cm yükseklikte, 40x60cm baskı yapabilen masaüstü LED UV ile kurutma yapan baskı makinası yer aldı.”

Çağlıyan, HandTop’un baskı sektöründe giriş seviyesinde olan ve yatırım maliyetini daha dar bir çerçevede tutmak isteyenler için, saatte 10m2’den 100m2’ye kadar değişen hızlarda baskı makinaları sunduğunu ifade etti. Firmanın ürün gamı içinde tekstil, deri, cam, grafik segmentleri için 160cm’lik melez (hybrid) makinaların, 2,5’lik melez makinaların ve 3,20’lik melez makinaların yer aldığını kaydeden Çağlıyan, bu markanın bütün makinalarında Caldera RIP yazılımı kullanıldığını açıkladı. Türkiye’de 25 adet Handtop baskı makinasının kurulu olduğunu aktaran Çağlıyan, makinaların 3 yıl garanti ile satıldığını ve fazla servise ihtiyaç duymadan çalıştıklarını belirtti.

MuchColours’dan Nanografik Mürekkepler

pgm-fuarTemsilcisi oldukları MuchColours’un FESPA 2015 fuarında nanografik mürekkeplerini tanıttığını dile getiren Serkan Çağlıyan, bu boyaların her türlü malzemede fırınlanabildiğini, böylece malzemenin sadece yüzeyini kapatmadığını dokusuna işlediğini söyledi. Çağlıyan; “Nano mürekkeplerin en büyük özelliği çevreci olmasıdır. Green sertifikasına sahip bu boyalar, dış mekanda 10 yıl dayanım ömrüne sahip ve hiçbir şekilde toksit madde içermediği için insan sağlığına zarar vermez” şeklinde konuştu.

FESPA 2015 Köln’e Türkiye’den Ziyaretçiler Azalmadı

Türkiye’de FESPA Eurasia’yı organize edilmesinin FESPA Köln fuarını olumsuz etkilemediğini dile getiren Serkan Çağlıyan, Türkiye’den hem ziyaretçi hem de katılımcı sayısının yüksek olduğunu vurguladı. Çağlıyan bu konuda şunları söyledi; “Fuar alanlarının yetersizliği ve dar fuar takvimi nedeniyle bazı yüksek ve gelişmiş endüstriyel modeller Türkiye’deki fuarlara genelde getirilemiyor. Çalışır halde fuarda sergilenecek kompleks bir makinanın fuardan önce kurulumu ve fuardan sonra sökümü gibi konularda zaman sıkıntısı yaşanıyor. Bu nedenle Avrupa’da düzenlenen fuarlar bu modelleri ve yenilikleri direkt görmek isteyenlerin ilk tercih sebebi olmayı sürdürüyor. FESPA 2015 Köln fuarı bu anlamda teknolojilerin ‘kendi evinde’ görülebildiği bir platform oldu.”

 

Print Friendly, PDF & Email