Pigment Reklam SIGN İstanbul 2018’e yeni markası Plamac ile katılıyor

Yenilikçi UV baskı teknolojilerini pazara sunma misyonunu sürdüren Pigment Reklam, Sign İstanbul 2018 fuarında Plamac markasının lansmanını gerçekleştirecek. Flatbed ve roll to roll birçok uygulama için cazip çözümler fuar boyunca ziyaretçilere sunulacak.

Pigment Reklam UV baskı alanında yenilikleriyle, 20-23 Eylül tarihleri arasında TÜYAP’ta gerçekleştirilecek olan Sign İstanbul 2018 fuarına katılıyor. Başta swissQprint ve bullmer olmak üzere birçok önemli uluslararası markanın temsilciliğini yürüten Pigment Reklam, yeni markası Plamac’ın ilk lansmanı için Sign İstanbul fuarını tercih etti. Flatbed ve roll to roll baskı modellerine sahip Plamac UV baskı çözümleri fuar boyunca endüstri profesyonellerini kendisine çekecek. Fuar ziyaretçileri Salon 12 No D20’de Pigment Reklam standında yenilikleri görebilecek.

Endüstriyel reklamcılık ve uygulamaları için bölgenin en önemli etkinliği kabul edilen Sign İstanbul fuarına, belli bir süre sonra tekrar katılma kararı aldıklarını söyleyen Pigment Reklam firma sahibi Serkan Çağlıyan, UV baskı çözümlerinin kullanıldığı her alana ulaşmak istediklerini söyledi. Çağlıyan; “Pigment Reklam olarak her fuarda geniş bir stand alanı ve ürünlere kolayca erişilebilecek bir konseptle yer alıyoruz. 160 m2’lik stant alanımızda ziyaretçiler rahatlıkla makinelerimizi çalışırken görebilecek ve basılı numuneleri inceleyebilecekler. Fuar alanında olduğu gibi, günlük iş planlamalarımızda da erişilebilir olduğumuzu vurgulamak istiyoruz” dedi.

Plamac lansmanı Sign İstanbul’da

Türkiye pazarına UV dijital baskı çözümleri sunduklarını ve pazarda güçlü bir konumda bulunduklarını hatırlatan Serkan Çağlıyan, ürün portföylerini sürekli geliştirdiklerinin altını çizdi. Çağlıyan şunları söyledi; “Türkiye pazarına şimdi Plamac markasını sunuyoruz. Birçok endüstri ve uygulama için gerekli flatbed ve roll to roll UV baskı çözümlerine sahip olan Plamac, rekabetçi bir fiyat ve kalite üstünlüğüyle geliyor. Fuarda Plamac’ın Pegasus, Morpho ve Starfire serisi makinelerini sergileyeceğiz. Bu çözümlerimiz özellikle reklamcılık, deri sanayi, cam, ahşap, gergi tavan ve tekstil baskı uygulamalarının kullanıldığı bütün işler için idealdir. Sign İstanbul’da bütün bu pazarlardan yatırımcılarla ve profesyonellerle buluşmayı hedefliyoruz.”

Endüstriyel baskı talebinin sürekli arttığını kaydeden Çağlıyan, Açıkhava işlerinde olduğu kadar iç mekan baskılarında da endüstriyel taleplerin öne çıktığını dile getirdi. Pigment Reklam’ın çevre ve insan sağlığı dostu UV baskı teknolojilerinde iddialı bir tedarikçi olduğunu söyleyen Çağlıyan, sundukları çözümlerle pazardan bekledikleri sonuçları aldıklarını da açıkladı. Sign İstanbul fuarında geniş bir ziyaretçi kitlesine hem çözümlerini hem de bunların onlara sağlayacağı avantajların anlatılacağını dile getiren Çağlıyan; “Pazarın daha kaliteli ve sürdürülebilir bir büyüme elde etmesi için çözümler geliştiriyoruz. Plamac bu amaca hizmet eden bir marka. Start-up seviyesinden en ileri gelişmişliğe kadar baskı işindeki bütün profesyonellere kaliteden ödün vermeden ulaşılabilecek teknolojik çözümleri sunmayı sürdüreceğiz. Anahtar kavram bizim için ulaşılabilirlik. Hem çözümlerimizle hem de Pigment Reklam olarak kurumsal yapımızla pazarda geniş ve sağlam bir ulaşılabilirliğe sahip olduğumuzu göstereceğiz” şeklinde konuştu.

Serkan Çağlıyan, stantlarında ayrıca swissQprint’in bu yıl FESPA fuarında ilk kez tanıttığı 3. nesil makinelerle (Oryx 3, Impala 3, Nyala 3, Impala 3S ve Nyala 3S) ilgili tanıtımların da yer alacağını açıkladı.

“Kurdaki dalgalanmaya piyasa alışacaktır”

Serkan Çağlıyan, Temmuz ve Ağustos aylarında hissedilen döviz kurlarındaki hareketliliğin ithalata dayalı endüstriler için sıkıntı verici olduğunu söyledi. Dijital baskı sektörünün neredeyse tümüyle ithalat odaklı bir sanayi olduğunu dile getiren Çağlıyan, kurda bir hareketliliğin zaten beklendiğini belirterek, “Dolar ve Euro’daki bu ani yükseliş aslında sinyal veriyordu. Ancak Türk ekonomisinin gerçekten inanılmaz bir özelliği var. Yeni gerçekliklere çabuk adapte olabiliyor. Ekonominin dibi bulduğu nokta dediğiniz yerden hızlı bir sıçramayla büyüme döngüsünü tekrar başlatabiliyor. Sağlam bir finansal sisteme sahip olan Türkiye bu sıkıntıları hızla aşacak güce sahiptir” dedi.

Kurdaki bu yeni seviyelere pazarın hızla adapte olacağını belirten Çağlıyan, ilk dönemde satış rakamlarında düşme yaşanmasının kaçınılmaz olduğunu ifade etti. Çağlıyan sözlerini şöyle sürdürdü; “Makroekonomik dengelerin oynadığı bir dönemde, bizler mevcut müşterilerimizle ilişkilerimizi korumaya, yeni döneme adapte olmaya çalışacağız. Yatırımcılar bekle-gör politikasını izliyor ve biz de onlara bu süreçte gerekli desteği sağlayacağız.”

“2018’in ilk yarısı çok hareketli geçti”

2018 yılının hızlı başladığını ve yılın tamamına ilişkin olumlu beklentilerin hakim olduğunu hatırlatan Serkan Çağlıyan, ilk aylarda pazarın oldukça hareketli olduğunun altını çizdi. Haziran ayındaki seçim sürecinin yatırımcıların beklemeye yönelttiğini söyleyen Çağlıyan, seçim sonuçlarının yatırımcıları tekrar hareketlendirdiğini ancak döviz kurundaki ani dalgalanmanın bu süreci tersine çevirdiğini belirtti.

Yılsonu hedeflerine ulaşmak için çalışmaya devam edeceklerini belirten Çağlıyan, sözlerini şöyle bitirdi; “Pigment Reklam olarak kriz döneminde geriye çekilmek istemiyoruz. Krizi fırsata çevirmenin en iyi yolu daha çok çalışmaktır. Bunun için Sign İstanbul fuarı faydalı olacaktır. Sunacağımız yeni markamız Plamac, beklemekte olan potansiyel alıcılar için cazip bir seçenek olacaktır. Pazarla birlikte büyüyeceğiz, pazarı büyüten çözümler sunacağız. Zengin ürün portföyümüz ve güçlü teknik desteğimizle biz buna hazırız.”

Print Friendly, PDF & Email

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir