PSC Tekstil, Future GT ile Fespa Berlin Fuarı’na katılıyor

PSC Tekstil, her şeyi ile yerli ve hem Türkiye’de hem de dünyada sınıfında bir ilk olan saatte 550 metrekare baskı yapan dijital baskı makinesi Future GT ile Fespa Berlin Fuarı’na katılıyor.

PSC Tekstil, her şeyi ile yerli ve hem Türkiye’de hem de dünyada sınıfında bir ilk olan saatte 550 metrekare baskı yapan dijital baskı makinesi Future GT ile Fespa Berlin Fuarı’na katılıyor. İstanbul’daki ITM Fuarı’nda Türk tekstil endüstrisine lanse edilen Future GT, bu kez Avrupa sahnesine çıkıyor. Konuyla ilgili olarak PSC Tekstil Genel Müdürü Selçuk Hazineci sorularımızı yanıtladı.

PSC Tekstil olarak Almanya’da düzenlenecek Fespa Berlin 2018 Fuarı’na katılım göstereceksiniz. Öncelikle fuarla ilgili ve beklenti ve hedeflerinizi öğrenebilir miyiz?

PSC Tekstil olarak Bursa’daki fabrikamıza büyük yatırım yaptık ve her şeyi ile yerli ve hem Türkiye de hem de dünya da sınıfında  bir ilk olan saatte 550 metre kare baskı yapan dijital baskı makinemiz Future GT’yi ürettik. Tüm amacımız bir dünya markası olmak. Ve Fespa Berlin’i bu doğrultuda dünyaya açılan kapımız olarak görüyoruz. Yeni makinemiz Future GT’nin şu anda Türkiye de müşterilerimizde çalışıyor olması ve bu müşterilerin bize aynı makineden yeni siparişler vermesi bizim Berlin e büyük umutlarla ve güven içinde gitmemize imkan tanıyor.

Fuarda odaklanacağınız konular neler olacak? Hangi ülkelere ulaşmayı hedefliyorsunuz?

Fuara dijital süblime kağıt baskı makinemiz Future GT ile katılıyoruz ve Fespa fuar müşteri profilini de düşündüğümüzde Future GT’nin en uygun makine olduğunu düşünüyoruz. Dünya markası olma yolunda hedefimiz dijital baskının yoğun olduğu tüm ülkeler.

PSC Tekstil, fuarda hangi çözümlerini sergileyecek? Sunduğunuz çözümlerin avantajları hakkında bilgi verir misiniz?

Bu fuarda alanında dünyada bir ilk olan 550 metre kare süratlere çok ekonomik bir yatırım maliyeti ile ulaşan Future GT makinesi ile katılacağız. Kaliteden hiç bir ödün vermediğimiz ve bu süratlere ulaşırken oldukça kompakt ve sade bir tasarım sunduğumuz bu modelimiz fuarda herkesin ilgisini çekecektir.

Yurt dışı pazara yönelik nasıl bir satış pazarlama ve servis hizmet ağınız var?

Zaten daha evvel yaptığımız işlerden ve sürekli yakın takip ettiğimiz dünya da yapılan dijital baskı ile ilgili fuarlardan dolayı yurt dışı pazarlara oldukça hakimiz. Avrupa pazarı için İsviçre de bir firma kurduk. Bu firmamıza konusunda uzman yabancı teknisyenler ve satış elemanları alıyoruz. Endonezya, Mısır, Pakistan, Rusya gibi pazarlara bayilerimiz üzerinden gitmeyi düşünüyoruz. Bayilerimizle ilgili ön koşulumuz tüm ekibini Bursa da ki eğitim merkezimiz de eğitmek. Çok hızlı büyüyeceğini düşündüğümüz İran için farklı bir çözüm var kafamızda. Asıl diğer enteresan bir Pazar olan Amerika için orada Amerika lı iş ortaklarımızla birlikte kendi firmamızı oluşturmak ve Amerika için üretimi oraya taşımayı planlıyoruz. Tüm aktif olacağımız pazarlarda en önem verdiğimiz  konu teknik servis ve yedek parça.

Dünya ve Avrupa pazarında gelmek istediğiniz nokta neresidir? Nasıl bir marka olmayı planlıyorsunuz?

Markalaşmak tabii ki çok kolay bir konu değil. Ama bunun için hem enerjimiz hem de sabrımız var. Uzun soluklu bir yolda olduğumuzu biliyoruz. Fespa Berlin’den sonra şimdiden yerimizi aldığımız ITMA Barselona fuarı da bizim için önemli. O fuarda 2 tane planladığımız yeniliğimizi sunmak istiyoruz. Orta vadede ön gördüğümüz tekstil ve non tekstilde dünyada konuşulan ilk 10 firmanın içinde olmak istiyoruz.

Bugün itibariyle hangi ülkelere satış ve kurulum gerçekleştirdiniz? Hedeflediğiniz ülkeler hangileridir?

Şu an da yurt dışında Mısır, Rusya, Portekiz ve Fas’ta çalışan makinelerimiz var. ITM 2018’de Pakistan, Özbekistan ve İran için bağlantılar yaptık. Fespa Berlin ile Avrupa’ya açılacağız. Amerika pazarı için oradaki bir fuarda yer almak istiyoruz. Ve en son ITMA Barselona ile tüm dünyaya açılacağız.

Son olarak sektöre vermek istediğiniz bir mesajınız var mı?

Globalleşen dünyamızda yerli bir üretici olarak sadece Türkiye ye mal satmaya çalışarak ayakta kalmak imkansız. Bu sebeple tüm hedefimiz bir dünya markası olmak. Bunun için kalite bizim için çok önemli. Kalitenin yanında çağdaş, sürdürülebilir, yenilikçi, inovatif ve müşteri odaklı bir firma olmak tüm hedefimiz.

Print Friendly, PDF & Email