Remifol artan ürün çeşitliliğiyle SIGN İstanbul Fuarı’na katıldı

Remifol, 4-8 Ekim tarihleri arasında gerçekleştirilen SIGN İstanbul Fuarı’na katılarak, genişleyen ürün çeşitliliğini ziyaretçilerle buluşturdu.

Remifol, 4-8 Ekim tarihleri arasında gerçekleştirilen SIGN İstanbul Fuarı’na katılarak, genişleyen ürün çeşitliliğini ziyaretçilerle buluşturdu. Fuarla ilgili olarak Remifol’den Hasan Aktuğ ve Bülent Atamer sorularımızı yanıtladı.

Remifol olarak SIGN İstanbul Fuarı’na katılarak sektörle buluştunuz. Öncelikle bu yılki SIGN İstanbul Fuarı’na ilişkin görüş ve düşüncelerinizi öğrenebilir miyiz? Nasıl bir fuar oldu? Bu yıl ilk defa 5 gün olarak gerçekleşmesine ilişkin görüşlerinizi alabilir miyiz?

Hasan Aktuğ: Bu yılki SIGN İstanbul gerçekten her anlamda dolu bir fuar oldu. Hem katılımcı hem de ziyaretçi noktasında oldukça kalabalık bir fuar oldu. Çok olumlu ve güzel görüşmeler gerçekleştirdik. Remifol olarak 3. yılımıza girdik. Ürünlerimizi sektöre daha iyi tanıtmak için fuarlara önem veriyoruz. Yurt içinden ciddi bir ziyaretçi kitlesiyle karşılaştık, ancak yurt dışı ziyaretçi konusunda aynı şeyleri söylememiz zor. Organizatör firma mutlaka çalışma yapmıştır ama daha etkin bir çalışma yürütmesi gerekir diye düşünüyorum. Ziyaretçi oranları yerli ve yabancı olarak yarı yarıya olmalı. Remifol olarak yurt dışı pazara önem veriyoruz. Yurt içi piyasanın yanı sıra yurt dışı pazara yönelik de ciddi bir çalışma içindeyiz. Bu anlamda gelecek yıl yurt dışında bir fuar katılımı planlıyoruz.

Remifol üretim kapasitesi ne kadar? Yurt içi ve yurt dışı pazar oranları nasıl?

Bülent Atamer: Remifol ürünlerinin iç piyasadaki tanıtım çalışmaları tüm hızıyla sürüyor. Ürünlerimizin yurt dışı pazarlarda da ilgi göreceğini düşünerek bu anlamda da çalışmalar gerçekleştirmekteyiz. İhracat yaptığımız ülke sayısı kısa süre 15 ülkeye ulaştı. Bu kadar kısa zaman dilimde ulaştığımız ülke sayısı bizleri ayrıca memnun etmektedir. SIGN İstanbul yurt içi ziyaretçi açısından oldukça hareketliydi, ancak yurt dışı anlamda katılım daha düşük gerçekleşti. Bu anlamda organizatör firmanın yurt dışı tanıtıma biraz daha fazla ağırlık vermesini bekliyoruz.

Remifol ürün portföyünde hangi ürünler yer alıyor?
Bülent Atamer: Remifol olarak sürekli yenilik içindeyiz. Bu anlamda müşteri talep ve beklentileri doğrultusunda ürün portföyümüzü genişletmek amacındayız. Parkurumuza eklediğimiz yeni üretim hattı ile baskı folyolarında yeni enli folyolarımızı ürettik. Kesim folyolarındaki renk seçenekleri her geçen gün artış gösteriyor. Fuar sonrasında 5 farklı renk daha piyasaya sunulacak. Cam dekor ve araç kaplama için yeni ürünleri portföyümüze kattık. Ne kadar geniş bir ürün portföyü ile ulaşırsanız pazarınız o derece genişliyor. Bu anlamda Remifol olarak ürün çeşitliliğimizi artırmayı sürdüreceğiz. Üretim kapasitemiz aylık bir milyon metrekareleri bulmaktadır. Bu kapasiteyi hem yurt içi hem de yurt dışı Pazar yönelik olarak hazırladık.

Son olarak bir mesajınız var mı?

Bülent Atamer: Sonuç itibariyle üretim yapıyoruz. Burada ciddi bir yatırım ve emek var. Bunun yanında yurtdışına para çıkışı yerine ülkemize para girişi sağlıyoruz. Bu anlamda yerli üreticiler mutlaka desteklenmeli. Bu anlamda her yabancı müşteri hem bizler için hem de ülkemiz için son derece önemli.

Print Friendly, PDF & Email

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir