Remifol Fespa Global’de ayrıcalığını hissettirdi

Remifol Fespa Global’de ayrıcalığını hissettirdi

Ürün çeşitliliğini artıran Remifol, Fespa Global’de Avrupa pazarının ilgisiyle karşılaştı.

Yurt dışındaki ilk fuar katılımını Fespa Global Print Expo ile gerçekleştiren Remifol, fuarın sonuçlarından son derece memnun olarak ayrıldı. Polimerik araç folyo üretimini portföyüne eklemesiyle hem ürün çeşitliliği hem de renk çeşitliliğini artıran Remifol, Avrupa pazarının ilgisiyle karşılaştı. Fuarda birçok iş bağlantısı kuran Remifol’un yöneticilerin Hasan Aktuğ, Bülent Atamer ve Sümer beyle bir söyleşi gerçekleştirdik.

Hasan Bey, ilk fuar katılımınızı Fespa Global’de gerçekleştirdiniz. Fuar beklentilerinizi karşıladı mı?

Hasan Aktuğ: Hem Türkiye ve çevre ülkelerden hemde Avrupa’nın her noktasından ziyaretçilerin geldiği güzel ve başarılı bir fuar oldu. Dolayısıyla Remifol ailesi olarak her anlamda çok verimli geçti. Fespa Berlin, bizim yurt dışındaki ilk fuarımız oldu. Defalarca ziyaretçi olarak katıldığımız fuara bu yıl tecrübelerimiz ışığında katılımcı olarak yer aldık. Polimerik araç folyosunun üretimine başlamamız ve renk çeşitliliğinin artışıyla Avrupa sahnesine açılmamız bir zorunluluk haline geldi. Hedefimiz, önümüzdeki yılki fuara ürün portföyümüzü daha da genişleterek katılmak olacak. Piyasanın talep ve beklentilerini gözlemliyoruz, bunun neticesinde piyasanın gerçekten ihtiyaç duyduğu ürünlere ve renklere yoğunlaşıyoruz. İnanıyorum ki, Remifol ailesi olarak ürün portföyümüzü daha da artırıp gerçekten bir dünya markası niteliğinde fuarlara katılım sağlayacağız.

Bülent Bey, fuardaki ilgiden memnun musunuz?

Bülent Atamer: Remifol olarak ilk defa fuara katılıyor olmamıza rağmen gerçekten beklentilerimizin üzerinde bir ilgiyle karşılaştık. Açıkçası, kendi ekip arkadaşlarımızla dahi konuşacak, değerlendirme yapacak vakti bulamadık. Remifol müşteri memnuniyeti sağlayarak her anlamda kendini geliştiriyor, büyütüyor ve geleceğe hazırlıyor. Herkesin saygı duyduğu, tercih ettiği ve aradığı bir dünya markası olmak istiyoruz. Bu fuar bizim için bir başlangıç oldu. Başlangıcımızı çok güzel bir şekilde yaptık. Avrupa pazarına Remifol’ün de bu pazarda olduğunu gösterme fırsatı bulduk. Bundan sonrasında kurduğumuz bağlantıları daha da geliştirip daha iyi noktalara taşımak amacındayız. Burada bize gösterilen ilgi resmiyete yansıdığında çok daha güzel bir tablo karşımıza çıkacaktır.

Hasan bey, gelecek yıla ilişkin bu fuarlarda yer almayı düşünüyor musunuz?

Hasan Aktuğ: Avrupa pazarındaki müşteriler süreklilik beklentisi içindedir. O yüzden üst üste birkaç yıl bu fuarlara katılarak ziyaretçilere daha fazla güven vermeliyiz. Yine aynı zamanda ürünün numunesi ile seri üretiminden aynı sonuçları bekliyor. Allah’ın izniyle bu işide alnımızın akıyla başaracağımıza inanıyoruz.

Sümer bey, fuarda nasıl bir ziyaretçi kitlesiyle karşılaştınız?

Sümer Bey: Farklı sektörlerde birçok fuara katıldık. Bu fuarın ziyaretçisi gerçek anlamda profesyonel ne için geldiğini, ne yapmak istediğini ve almak istediği üründeki özellikleri çok iyi biliyor. Dolayısıyla bu ziyaretçi kitlesinin övgüsünü kazanmak, sonuç alabilmek çok derece önemlidir. Organizasyonda emeği geçenlere teşekkür ediyorum.

Son genel piyasaların durumu ve sektörümüze vermek istediğiniz bir mesaj varsa alabilir miyiz?

Hasan Aktuğ: Yurt içi piyasalardaki olumsuz hava bazen moral bozabiliyor. Ancak bizim Fespa Fuarı’ndan aldığımız enerji, daha fazla yatırım iştahı ve çalışma motivasyonu getirdi. Dolayısıyla üretim yapan herkesi ihracata yönelik çalışmaya davet ediyorum. İhracat pazarının gelişmesiyle yurt içinde daha fazla hareket ve hamle yapma şansımızı artıracaktır. Yurt içi piyasalardaki belirsizliğinde bir an önce son bulması hem iş dünyası hemde yatırımcılar için son derece önemlidir.

Bülent Atamer: Remifol olarak 15 ülkeye ihracat yapmaktayız. Ama bu sayıyı ve potansiyelimizi daha artırmalıyız. İhracat her firma için önemlidir. Özellikle üretimin içinde olan firmalar için olmazsa olmaz bir konudur.

Sümer Bey: Sektör olarak birlik ve beraberlik içinde hareket etmeliyiz. Aynı geminin içinde olduğumuzu hiçbir zaman unutmamalıyız. Bu sektörün başarılı olması sektördeki herkesin başarılı olması anlamına gelir. Bunun için birbirimizi her zaman destek olmalıyız.

Print Friendly, PDF & Email

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir