Ritrama Baskı Folyoları Uzer Serigrafi güvencesiyle Türkiye’de

Baskı folyolarında bir dünya markası olan Ritrama’nın Türkiye çözüm ortaklığını Uzer Serigrafi üstlendi.

2002 yılından bu yana serigrafi alanında faaliyet gösteren Uzer Serigrafi Malzemeleri, değişen teknolojiye farklı bir alternatif olmak için dijital alanda Ritrama’nın çözüm ortağı oldu. Uzer Serigrafi yöneticileri Ömer Yılmaz ve Hüseyin Çağlıyan sorularımızı yanıtladı.

Öncelikle okuyucularımız için Uzer Serigrafi’nin kuruluşundan bu yana geçen zamanı özetler misiniz? Ne zaman kuruldu? Amaçları ve hedefleri nelerdir?

Firmamız Uzer Serigrafi Malzemeleri olarak 2002 yılında serigrafi alanında faaliyete başlamıştır. Kuruluşumuzdan bu yana sektörün bilindik markalarıyla faaliyet gösterip bir çoğunda Türkiye temsilciliği elde etmiştir. Değişen teknoloji firmamızı dijital sektöre girmemizi kaçınılmaz hale getirmiştir.

Uzer Serigrafi, endüstriyel reklam sektörüne ne tür çözümler sunmaktadır? Sunduğunuz çözümler ve markaları hakkında bilgi verir misiniz?

Firmamız reklam sektöründe de serigrafide olduğu gibi kaliteli ürünler ve markalarla çözüm üretmeye devam edecektir. Firmamız bu sektörde Ritrama’yı partner seçmiştir. Ritrama kalite ve güvencesiyle sektörde yerimizi almayı hedefliyoruz. 

Müşteri hedef kitleniz nerelerden oluşmaktadır?

Müşteri kitlemiz daha çok endüstriyel alanda olacaktır. Bunun içinde yeterli kriterlere sahibiz.

Müşteri neden sizi seçmeli? Müşteriye sunduğunuz artı değerler ve avantajlar nelerdir?

Müşterilerin bizi tercih etme sebeplerinin başında kaliteli ve güvenilir ürünler olması ayrıca toptan ve perakende olarak hızlı ve sürekli servislerimizle hizmet vermemiz tercih edilme sebeplerimizdendir.

Endüstriyel reklam sektöründeki gelişmeleri nasıl değerlendiriyorsunuz? Türkiye’de dijital baskı hangi noktada? Kullanıcılar dijital baskı hakkında tam bir bilgi birikimine sahip mi? Makineler tam verimli şekilde kullanılabiliyor mu?

Dijital baskı daha önce serigrafinin hakim olduğu birçok alanda başarı göstermeye başlamıştır. Artık firmalar her iki tekniği de işin adedine göre seçim yaparak uygulayabiliyorlar. Türkiye dijitalin daha çok başında olmasına rağmen çok iyi adapte olup başarı göstermiştir. Personelin makine kullanım bilgisinin yeterli olmadığını düşünüyorum. Zamanla personelin eğitiminde gelişime önem verilirse çok daha iyi konumlara gelebiliriz.

Firma olarak sosyal medyayı yeterli düzeyde kullanabiliyor musunuz? Müşteriye ulaşma noktasında en çok tercih ettiğiniz sosyal ağlar hangileridir?

Müşteriye ulaşmak için çeşitli reklam mercilerini kullanmaktayız. Ama bizim en büyük reklamımızı müşterilerimiz yapmaktadır.

2015 yılı içinde hangi çözümlerinize yoğunlaşacaksınız? Bu noktada belirlediğiniz ürünler var mı?

2015 yılı için yeni baskı materyalleri ithalatını yapıp yenilikleri piyasaya sürmek amacındayız.

Fuarlara bakış açınız nasıl? Sektörel fuarlara katılmaya devam edecek misiniz?

Fuarlar bizim için olmazsa olmazların başında gelmektedir. Her yıl olduğu gibi bu yılda Sign İstanbul’da yer alacağız.

Son olarak sektörümüze bir mesajınız var mı?

Sektörümüze mesajımız B kalite (stoklot) ürünlere rağbet göstermemeleri yönünde olacaktır. Ucuz diye aldığımız ürünler bize çok pahalıya mal olacak ayrıca kalitemizi de düşürecektir.

Print Friendly, PDF & Email