Saatçıoğlu Deneyim Merkezi Hizmete Girdi

Tarihi yarımada İstanbul Sirkeci’de 8 kat ve 3 bin 200 metrekareden oluşan Saatçıoğlu Deneyim Merkezi, hem multimedya hem de Durst baskı çözümlerinin merkezi olacak.

Dijital baskı çözümleri ve multimedya olarak faaliyetlerini iki alanda yürüten Saatçıoğlu, faaliyetlerini tek çatı altında toplama noktasında yeni bir yapılanma içine girdi. Tarihi yarımada İstanbul Sirkeci’de 8 kat ve 2 bin metrekareden oluşan Saatçıoğlu Deneyim Merkezi, hem multimedya hem de Durst baskı çözümlerinin merkezi olacak. Konuyla ilgili olarak Yaman Saatçıoğlu ile bir söyleşi gerçekleştirdik.

Saatçıoğlu olarak tarihi yarımada İstanbul Sirkeci’de 8 kattan oluşan merkezi yönetim binasına geçiş yaptınız. Bu geçiş süreci ve yeni yapılanma ile ilgili neler söylemek istersiniz?

Yaman Saatçıoğlu: Saatçıoğlu olarak her geçen gün büyüyen ve genişleyen ürün portföyümüz yeni bir lokasyon arayışı içindeydik. Bununla birlikte hem dijital baskı hemde multimedya çözümlerimizi tek çatı altında toplama noktasında yeni bir yapılanma gerçekleştirdik. Bu çerçevede İstanbul Sirkeci’de 8 katlı ve 2 bin metrekareden oluşan binamıza büyük oranda geçiş sağladık. Binanın ön tarafı Ayasofya Cami, arka tarafı ise İstanbul boğaz manzarası ile muazzam bir atmosfer sunmaktadır. Bilindiği gibi İkitelli’deki ofisimiz dijital baskı teknolojileri olarak hizmet vermekte. Bu ofisimiz faaliyetlerine yine oradan devam edecek. Ancak Durst grubuna ait çalışmalar yeni deneyim merkezimizden yürütülecek.

Dijital baskı çözümlerinde Durst ve Challenger markalarıyla ilerliyorsunuz. Bu alanda yoğunlaştığınız makine grupları hangileridir?

Yaman Saatçıoğlu: Durst ürün grubunda ağırlıklı olarak oluklu mukavva ve ahşap grubu ağırlıklı olarak çalışmalarımızı yürütmekteyiz. Bununla birlikte softsignage pazarına yönelik Durst Rhotex makinemizde yine müşterilerin ilgisini çeken teknolojilerimiz arasında yer alıyor. Ayrıca bu modelin 5 metresi de pazara sunuldu. Durst ile uzun yıllara varan bir işbirliğini başarılı bir noktaya getirdik. Özellikle Serdar Saatçıoğlu ve Arif Saatçıoğlu’nun gayretleriyle Durst’un Türkiye’de çok sayıda makinesinin kurulumu yapıldı ve üst düzey müşteri memnuniyetiyle hizmet veriyor. Durst’un hem sahipleri hem de yöneticileriyle bir aile gibi olduk. Türkiye pazarındaki bu performansımızdan Durst yönetimi de oldukça memnun. Bunu her görüşmemizle bizlere iletiyorlar. Bu durum bizleri ayrıca memnun etmektedir. İşbirliğimizin artarak devam edeceğine de inanıyoruz. Diğer taraftan Challenger markasını da uzun yıllardır başarıyla temsil etmekteyiz. Challenger markasıyla müşterilere ürün çeşitliliğin noktasında alternatif çözümler sunmaktayız.

Sektörümüzle ilgili iki fuarla ilgili olarak erteleme kararı alındı. Sizin bu noktalar görüşmeleriniz nelerdir?

Fuarlar tüm firmalar için hem mevcut müşterilerle hemde yeni müşterilerle buluşma platformudur. Bu anlamda fuarların varlığını ve gücüne inanıyoruz. Yaşanan pandemi sürecinde birçok fuarla birlikte sektörümüzle ilgili fuarlarda erteleme kararı aldı. Bizler bu karara saygı duyuyoruz. Sağlıktan önemli hiçbir şeyin olmadığına inanıyoruz. En kısa zamanda yaşanan salgın sürecinin sonlanmasını ve yine eski günlerdeki gibi müşterilerimizle bir araya gelmek için sabırsızlanıyoruz.

Saatçıoğlu olarak müşterilerinizi Durst’un deneyim merkezinde ağırlayarak hem makineleri yerinde görme hem de demolarını yapma noktasında seyahat programları organize ediyorsunuz. Bu tanıtım turları devam edecek mi?

Yaman Saatçıoğlu: Saatçıoğlu olarak son yıllarda gerçekleştirdiğimiz tanıtım programları çerçevesinde misafirlerimiz Durst’un tesislerinde ağırlıyoruz. Buradaki programımızda müşterilerimize ürünlerle ilgili demolar yapıyoruz. Yatırımcının kafasında oluşabilecek tüm sorularını böylece çözümlemiş oluyoruz. Pandemi sürecine ait gelişmeleri yakından takip ediyoruz. Koşulların uygun hale gelmesinin ardından bu tarz seyahat programlarımıza kaldığımız yerden devam edeceğinin bilgisini de şimdiden paylaşmak isterim.

Pandemi sürecinin etkileri ve bugün geldiğimiz noktadaki koşullarla ilgili neler söylemek istersiniz?

Yaman Saatçıoğlu: Mart ayında ülkemizde görülmeye başlayan vakalarla birlikte panik havası içinde bir dönem geçirildi. Bu dönemde uzaktan çalışma metodu ile müşterilerle temas halinde olmaya çalıştık. İhtiyaçlar noktasında oluşturduğumuz ekiplerle hizmetimizi vermeye devam ettik. Haziran ayındaki normalleşme adımlarıyla ofis çalışmalarına başladık. Haziran ayı ile birlikte piyasalarda bir miktar hareketlilik yaşandı. Şu an için baktığımızda dalgalı bir grafik gözlemliyoruz. Ekonomik olarak pandeminin izleri bir süre daha devam edeceğe benziyor. Bizlerde bu süreçte mevcut faaliyetlerimizi yürütmenin yanında daha çok pazarımızı geliştirmeye yönelik konuları araştırma içinde olacağız.

Print Friendly, PDF & Email