Şahin Reklam endüstriyel reklam çözümlerini tanıttı

İ. Ömer Güngör: “2020 yılının bu seneden daha iyi geçeceğini düşünüyorum. 2019 yılının son çeyreğinde ciddi bir hareketlenme oldu. Bu çıkış trendinin süreceğine inanıyorum”

Şahin Reklam, 5-8 Aralık tarihleri arasında düzenlenen Fespa Eurasia fuarına katılarak ürünlerini sergiledi. Fuarın ardından Şahin Reklam Genel Müdürü İ. Ömer Güngör sorularımızı yanıtladı.

 Bizim gözlemlediğimiz kadarıyla fuarda standınız oldukça yoğundu. Siz fuarı nasıl buldunuz? Bu noktada fuar beklentilerinizi karşıladı mı?

İ. Ömer Güngör: Genel olarak fuarı başarılı bulduk. İlk iki gün daha çok yabancı ziyaretçiler, sonraki iki gün yurt içi ziyaretçiler standımıza geldi. Yatırım yapmayı düşünen nitelikli bir ziyaretçi kitlesiyle karşılaştık. Kısa ve orta vadede yatırım yapmayı düşünen çok sayıda firma yetkilisiyle görüştük. Dolasıyla bizler için verimli ve güzel bir fuar oldu.

Fuarda çok sayıda ürün sergilediniz. Bu sergilenen ürünler hakkında biraz bilgi verir misiniz? Bununla birlikte ziyaretçilerin daha fazla ilgilendiği ürünler oldu mu?

İ. Ömer Güngör: Standımızda temsilcisi olduğumuz Roland markasının eko solvent, UV, baskes, plotter modellerini sergiledik. Ziyaretçilerin ürünlerimizin tamamına ilgi gösterdi.

Yurt içi ve yurt dışından gelen ziyaretçi noktasında fuarı nasıl buldunuz? Beklentilerinizin dışındaki ülke ve şehirlerden ziyaretçi ağırladınız mı?

İ. Ömer Güngör: Fuarların ard arda olması hem katılımcı hem de ziyaretçiler için bir dezavantaj oluşturuyor. Daha profesyonel ve tam anlamıyla yeniliklerin sergilenmesi için fuarların iki yılda bir yapılmasının daha iyi olacağını düşünüyorum. İki yılda bir yapılması hem katılımcı hem de ziyaretçi için daha ilgi çekici ve cazip hale gelecektir.

2019 yılı genel olarak nasıl geçti? Yıllık performansınızdan memnun musunuz? Bununla birlikte 2020 yılından beklentileriniz nelerdir?

İ. Ömer Güngör: 2020 yılının bu seneden daha iyi geçeceğini düşünüyorum. 2019 yılının son çeyreğinde ciddi bir hareketlenme oldu. Bu çıkış trendinin süreceğine inanıyorum.

Son olarak endüstriyel reklam sektörüne vermek istediğiniz bir mesajınız var mı?

İ. Ömer Güngör: Sektöre katma değer katacak ürünlere yoğunlaşmasını tavsiye ediyorum.

Print Friendly, PDF & Email