“SIGN İstanbul’un etkileri 2019’un ilk çeyreğinde görülecek”

Taç Grup Reklam Koordinatörü Gökhan Sakallı, 20-23 Eylül ayında düzenlenecek olan SIGN İstanbul 2018 fuarına ilişkin açıklamalarında “Bu fuarın etkileri 2019’un ilk çeyreğinde görülecek” dedi.

Sektörde gerçekleştirdiği başarılı ve büyük atılımlar, ürün çeşitliliği,  ürünün en kalitelisi, reklam sektörünün en güçlü ve lider kuruluşlarından biri olan Taç Reklam, 20-23 Eylül tarihleri arasında gerçekleştirilecek olan SIGN İstanbul 2018 fuarı için hazırlıklarını tamamladı. Sektörün önde gelen isimlerinden olan Taç  Reklam, fuar çalışmalarıyla bu yıl da dikkatleri üzerine çekecek. Taç Grup Reklam Ürünleri Genel Koordinatörü Gökhan Sakallı, fuara ilişkin sorularımızı yanıtladı. Sakallı, “Bu fuarın etkileri 2019 ilk çeyreğinde yoğun olarak görülecektir” dedi.

SIGN İstanbul 2018 Fuarı’nda yerinizi aldınız. Öncelikle fuarla ilgili bu yılki düşünce ve beklentilerinizi öğrenebilir miyiz?

Taç Grup Reklam Koordinatörü Gökhan Sakallı: Öncelikle sizlere yapmış olduğunuz çalışmalar ve bizlere kendimizi ifade etme imkânı tanıdığınız için firmam adına teşekkür ederim. B u sene daha fazla ziyaretçiye : “Neden taç grup reklam” ı anlatma fırsatı bulmak istiyoruz.

Ziyaretçi noktasında katılım beklediğiniz ülke ve şehirler nereler olacak?

Gökhan Sakallı: Taç Grup olarak doğru zamanda doğru yerde tüm Türkiye ve komşu ülkelerden misafirlerimizi bekliyoruz.

SIGN İstanbul için ne tür hazırlıklar yapıyorsunuz? Sektöre hangi çözümlerinizi sunacaksınız?

Gökhan Sakallı: Daha fazla ön planda olacak ürün grupları hangileri olacak? Ergonomik ve ürünlerin lansmanını yapabileceğimiz bir stand hazırladık. Fuar öncesi tüm birimlerimiz ile toplantı yaparak önce ki yıllarda müşterilerden gelen bilgiler doğrultusunda neler yapabiliriz konusunda efektif çalışmalar yaptık. Türkiye mümessilliğini yaptığımız 3m-kemica folyo grupları ve ithalatını yaptığımız tüm ürünleri sergileyeceğiz.

Çok geniş bir yelpazede çözüm sunuyor. Bu çözümleriniz hakkında bilgi verir misiniz?

Gökhan Sakallı: Taç Grup Reklam olarak Yönetim Kurulu Başkanımız Numan İskit’in felsefesi, bir işi ya tam layık ile yapmak ya da yapmamaktan yana olmuştur. Bu yüzden genel olarak tüm ürün gruplarında hep ilk el olmayı tercih ediyoruz

Başlıca ürün gruplarımız:

 

Kemıca Dıjıtal baskı grubu

Tecmark renkli folyo grubu

3m folyo grupları

Vıva markamız ile  ;

Kumlama folyo –magnet – laminasyon – reflektif folyo – one way- vısıon  – carbon folyo – aynalı pleksi –dekota – roll –up – duratrans –barisol  , mesh , dökme – lamine vinil grupları –

Saraybond kompozit panel

Metalbond kompozit panel

Sistem alm kompozit panel

Ve bunlarla beraber bir çok reklam malzemesi ..

Sürekli gelişen, değişen ve yenilenen bir sektör içindeyiz. Bu durumda beklentiler de her geçen artıyor. Firma olarak nasıl bir yol izliyorsunuz?

Gökhan Sakallı: Taç Grup Reklam ürünlerinde inovasyon odaklı çalışmanın başarıyı getirdiğini düşünüyoruz. Şubeleşme çalışmalarımız hızla devam ediyor en son bu sene içerisinde taç grup Konya’yı müşterilerimize hizmet için faaliyete geçirdik. Yeni ürün, yeni sektörlere hizmet için sürekli ar-ge çalışmaları içerisindeyiz yurtdışı bağlantılarımız ile sürekli istişare ederek neler yapılabilir konusunda altyapı çalışmalarımız çok hızlı şekilde devam etmektedir. Daha önce de çok kriz gören bir ülke olarak bu kriz ortamının da yenilikçi ve girişimci firmalar için fırsata dönüşeceğini ön görmekteyiz.

SIGN İstanbul 2018 Fuarı ile birlikte sektörde yatırımların ve satışların artacağını düşünüyor musunuz?

Gökhan Sakallı: Piyasa dalgalanmaları bu seneyi biraz yavaşlatacaktır fakat teknolojik gelişmelerin ve yeni ürünlerin takibi ancak fuarlarda olabilmektedir. Anında satış veya yatırım beklenmekten ziyade bu fuarın etkileri 2019 ilk çeyreğinde yoğun olarak görülecektir. Bu yüzden Taç Grup

 

Yıllık bazda değerlendirdiğimizde sektörün performansına ait düşüncelerinizi öğrenebilir miyiz?

Gökhan Sakallı: Türkiye endüstriyel reklam pazarında Avrupa’nın ciddi tedarikçisi konumunda yer almaktadır. Aynı başarıyı teknoloji ve bilgi ihracatında da yakalayabilirsek reklam sektörü 2019 da çağ atlayabilir.2018’de düşme eğiliminde olan kar marjları ve herkesin aynı işlere yönelmesi ile farklı yatırımların önünün 2019 da açılacağını ön görmekteyiz.

Son olarak fuar vesilesiyle sektöre vermek istediğiniz bir mesajınız var mı?

Gökhan Sakallı: Firmam adına bizi tercih eden tüm müşterilerimize teşekkür ederiz.

 

 

 

Print Friendly, PDF & Email