Taç Grup Reklam Ürünleri Ekopan ile dikkat çekti

İbrahim Yılmaz: “Başta ithalatını yapmakta olduğumuz Vinil ve Folyolarımızın yanı sıra üretimini yapmakta olduğumuz Dekota ve sektörün yeni gözdesi olmaya aday EKOPAN oldukça ilgi gördü”

Taç Grup Reklam Ürünleri, yoğun geçen Sign İstanbul Fuarı’ndan memnun ayrıldı. Bu sene lansmanı yapılan Ekopan çözümleri ziyaretçilerin en çok dikkatini çeken konu oldu. Fuarla ilgili olarak Taç Grup Reklam Ürünleri Genel Koordinatörü İbrahim Yılmaz sorularımızı yanıtladı.

Sign İstanbul 2014 Fuarı’na katıldınız. Yeni tarihi ve yeni salonlarında gerçekleştirilen fuarı nasıl buldunuz? Fuar beklentilerinizi karşıladı mı?

İbrahim Yılmaz: Fuar standımız ve markalarımız açısından gayet olumluydu. Ancak yeni tarihin ve salonların biz de dahil olmak üzere çoğu katılımcı için pekte olumlu bir yanı görülmedi aksine geçen senelere nazaran fuar daha sakindi.

Fuara gelen yurt içi ve yurt dışı ziyaretçi kitlesi nasıldı? Yatırım için gelenlerin ağırlıklı olduğunu söyleyebilir miyiz?

İbrahim Yılmaz: Biz özellikle yurt dışı katılımcıların yoğunluğunu daha çok EKOPAN standımıza olan ilgiden farkettik. Yurt içi katılımcılar ise gerek Taç Grup standımıza gerekse Ekopan standımıza yoğun bir ilgi gösterdiler.

Hangi çözümlerinizi ziyaretçilerle buluşturdunuz? Ürünlerinize genel olarak ilgi nasıldı?tac2

İbrahim Yılmaz: Her seneki gibi ithalatını ve üretimini yapmakta olduğumuz ürünlerimize ilgi yoğundu. Ancak özellikle bu sene lanse ettiğimiz EKOPAN sektöre çok güçlü bir giriş yaptı.

Ağırlıklı olarak hangi çözümleriniz dikkat çekti ve ilgi gördü?

İbrahim Yılmaz: Başta ithalatını yapmakta olduğumuz Vinil ve Folyolarımızın yanı sıra üretimini yapmakta olduğumuz Dekota ve sektörün yeni gözdesi olmaya aday EKOPAN oldukça ilgi gördü.

Sign İstanbul Fuarı sektörümüzün önümüzdeki dönemine ilişkin ipuçları verdi mi? Sektörün önümüzdeki dönem nasıl bir performans göstereceğini düşünüyorsunuz?

İbrahim Yılmaz: 2014 yılının ilk 8 ayı sektör açısından beklentimin altındaydı. Fuar önümüzdeki döneme ilişkin çok fayda sağlayacak ipuçları vermedi. Umudumuz 2015 yılında sektörün daha iyi olması yönünde fakat ekonominin gidişatı bu durumu nasıl etkileyecek hep beraber yaşayıp göreceğiz.

Sezon açılışıyla birlikte firmanızda ne tür yenilikler ve çalışmalar olacak? Önümüzdeki döneme ilişkin proje ve hedefleriniz hakkında bilgi verir misiniz?

İbrahim Yılmaz: Yeni sezonda EKOPAN ürünümüz ile ilgili yeni Ar-Ge çalışmaları yapılacak. Reklam sektöründe ürününün yüzeyini daha rijit hale getirme konusunda ve diğer sektörlere daha iyi hizmet verebilmek için çalışmalar hız kazanacak. Bunun yanı sıra üretim ağını daha da artırmak amacıyla yeni bir makine yatırımı yapacağız.

Son olarak sektöre vermek istediğiniz bir mesajınız var mı?

İbrahim Yılmaz: Sirkülasyonu olan sürekli gelişen ve değişen bir sektörün içerisindeyiz. Bu da hem bizleri hem de üretici firmaları yeniliğe teşvik etmektedir. Bunun için gerek seminer gerek eğitim verilerek hem birbirimizden haberdar olmayı hem de birlikte daha da büyümeyi sağlayabiliriz.

Print Friendly, PDF & Email