Yazım Reklam amiral gemisi olan LED ürünlerine yoğunlaştı

Muharrem Yıldırım: “Bu süreçde “amiral gemimiz” olan LED ve LED destekleyici ürün guruplarına daha da ağırlık vermeye devam ediyoruz. Bunlar yıllardır denenmiş her bölgede, her koşulda kalitesi ispatlanmış garantili ürünlerdir. Böyle olunca da iş birliği yaptığımız müşterilerimizden çok iyi geri dönüşler oluyor”

Yazım Reklam Genel Müdürü Muharrem Yıldırım, yaşanan pandemi süreci ve piyasaların genel durumuna ilişkin sorularımızı yanıtladı.

Yaşanan pandemi sürecinin etkilerinin azaldığı bir dönem içine girdik. Piyasalardaki arz talep dengesi oluşmaya başladı. Piyasalara ait sizin izlenimleriniz nelerdir?

Muharrem Yıldırım: Şu günlerde vaka sayıları umduğumuz beklediğimiz düzeyde azalmasa da piyasalarda bir normalleşme görüntüsü oluştu. Bu belki ertelenen işlerin devreye alınmasıyla bir iş hareketliliği getirdi; üretim kanalları açıldı. Normale yakın görüntüler var bu da sektör adına sevindirici.

Son dönemde satışına yoğunlaştığınız ürün grupları hangileridir? Bu ürünlerin özellikleri ve kullanıcıya sağladığı avantajlar hakkında bilgi verir misiniz?

Muharrem Yıldırım: Bu süreçde “amiral gemimiz” olan LED ve ledi destekleyici ürün guruplarına daha da ağırlık vermeye devam ediyoruz. Bunlar yıllardır denenmiş her bölgede, her koşulda kalitesi ispatlanmış garantili ürünlerdir. Böyle olunca da iş birliği yaptığımız müşterilerimizden çok iyi geri dönüşler oluyor. Her geçen gün sadık müşterilerimiz oluşuyor. Led ürünlerinin yanında pandemiye rağmen ithalatını kesintisiz yapmaya devam ettiğimiz viniller, folyolar, kumlama folyolar, onewayvisionlar, laminasyon folyolar, uzak doğu folyoları stoğumuza almaya güçlü bir şekilde devam ediyoruz. Tabiki de bunların yanında Türkiye’de üretilen kompozit paneller, pvc levhalar, akrilik levhalar, polikarbon levhalar, folyolar vs. ürünleri de eksiksiz bulunduruyoruz. Yine dijital baskı sarf malzemelerinde stoklarımızda hep yer buluyor. Ürün çeşitliliği ve stok durumu ve de rekabetçi fiyatlarımızın olması bize avantajlar sağlıyor.

Pandemi nedeniyle bu sene sektörümüzle ilgili fuarlar gelecek yıla ertelendi. Bu kararı nasıl değerlendiriyorsunuz?

Muharrem Yıldırım: Fuarların ertelenmesi doğru bir karardı. Çünkü dünyanın her yerinde erteleniyor. Yapılanlarda duyumlarımıza göre verimli geçmiyor.

Fuarların olmadığı bu dönemde satış ve pazarlama politikanızda bir değişiklik olacak mı? Bu dönemde farklı bir çalışma yapmayı düşünüyor musunuz?

Muharrem Yıldırım: Bu dönemde de doğrusu var olan çizgimizi bozmadan güncel rekabetçi ürünlerle, ürün çeşitliliğine ve stok gücü ile müşterilerimizin yanında olmaya devam ediyoruz.

Bu dönemde ürün portföyünüzde yenilik noktasında değişiklik oldu mu? Bununla birlikte yeni ürün eklemeyi düşünüyor musunuz?

Muharrem Yıldırım: Her dönem koşulları piyasayı bir şekilde yönlendiriyor. Bizde bu dönem koşullarına göre her zaman olduğu gibi yeni ürünler ekliyoruz.

Son olarak sektöre vermek istediğiniz bir mesajınız var m?

Muharrem Yıldırım: Sonuç olarak hayat devam ediyor. Her şeye rağmen pes etmeden rehavete kapılmadan işimize yoğunlaşıp devam edeceğiz. Sağlıklı günler dileriz.

Print Friendly, PDF & Email