Yazım Reklam sektörle bir araya gelecek

Yazım Reklam, 5-8 Aralık tarihleri arasında düzenlenecek olan Fespa Eurasia Fuarı’nda misafirlerini ağırlayacak. Fuarlara büyük önem veren Yazım Reklam, sektörün içinde olduğu tüm etkinliklerde bulunmayı prensip haline getirdi. Yazım Reklam Genel Müdürü Muharrem Yıldırım, fuar katılımına ilişkin sorularımızı yanıtladı.

FESPA Eurasia 2019 Fuarı’nda yerinizi aldınız. Öncelikle fuara ilişkin beklentilerinizi öğrenebilir miyiz?

Muharrem Yıldırım: Biz Yazım Reklam olarak ülkemizde yapılan fuarlara çok önem vermekteyiz. Her şeyden önce hedefimiz her sene yapılan bu fuarlara iştirak etmek ve bu organizasyonlar sayesinde gerek kontak halinde olduğumuz müşteri kitlemizle gerekse daha önce bir araya gelme fırsat bulamadığımız sektör arkadaşlarımızla bir araya gelmektir.

Standınıza gelen ziyaretçilerle hangi ürünlerinizi buluşturmayı planlıyorsunuz? Ürün portföyünüz hakkında bilgi verir misiniz?

Muharrem Yıldırım: Standımızı ziyaret eden ziyaretçilere hali hazırda ithalatını yaptığımız LED, Trafo, Kumlama, Vinil, One Way Vision gibi ürünlerin yanı sıra fabrikalarla çalıştığımız pleksi, dekota, kompozit ve folyo gibi ürünleri sunmayı planlıyoruz. Amacımız kendi ithalatını yıllardır yaptığımız ve kalitesiyle ön plana çıkan ürünlerle fabrikadan tedarik ettiğimiz ürünleri harmanlayıp; müşteriye en iyi hizmeti sunmaya çalışmaktır.

Fuar süresince hangi ürünlerinize yoğunlaşacaksınız? Yenilik noktasındaki ürünleriniz ne olacak?

Muharrem Yıldırım: Fuar süresince önceliğimiz tabi ki kendi ithalatını yaptığımız ve her geçen gün kalitesiyle daha da öne çıkan ürünlerimizi ziyaretçilere sunmak ve onlara daha iyi hizmet etmek noktasında çalışmaktadır. Sektörümüz yeniliklere açık bir sektördür. Bizde ithal ettiğimiz ürünlerimizde daha yenilikçi ve ileri adımları atabilme adına elimizden geleni yapmaktayız.

Fuardaki müşteri hedef kitleniz hangi sektörler olacak? Bu anlamda yurt içi ve yurt dışından ziyaretçi beklediğiniz şehir ve ülkeler hangileridir?

Muharrem Yıldırım: Daha önceki fuar tecrübelerimizi de değerlendirirsek Fespa Eurasia fuarı yurtdışı ziyaretçi açısından oldukça verimli geçen bir organizasyon. O yüzden gerek yurtdışı ve gerekse yurtiçi ziyaretlerin hemen hemen her bölgeden olacağına inanıyoruz. Sattığımız ürünlerinde reklam sektörü dışında da birçok sektör için ilgi çekici olduğunu düşünüyoruz.

2019 yılının son çeyreğine girdiğimiz şu günlerde, endüstriyel reklam sektörünün gelişimini nasıl görünüyorsunuz?

Muharrem Yıldırım: Endüstriyel reklam sektörü ilk olarak tabela uygulamaları ile başlamıştır. Günümüzde çok daha gelişerek sektöre renk katmış ve tasarımcılar, grafikerler baskı atölyeleri, montaj elemanları gibi grupları tek bir çatı altında toplamıştır. Her geçen günde üzerine katarak; sektör endüstriyelleşmeye doğru hızla gitmekte ve artık anahtar teslim projeler yapılmaktadır.

Fuar süresince müşterilerinize sunacağınız özel kampanyalarınız olacak mı?

Muharrem Yıldırım: Fuarda hedeflenen zaten standımıza gelerek bizi şereflendiren ziyaretçilerimize en iyi şartları sunmaktır.

Son olarak sektöre vermek istediğiniz bir mesajınız var mı?

Muharrem Yıldırım: Her zaman olduğu gibi söyleyeceğim şey sektörümüzün kıymetini bilelim ve yeni projeler üretmekten hiçbir zaman kaçınmayalım.

Print Friendly, PDF & Email