Yazım Reklam verimli bir fuar geçirdi

11Muharrem Yıldırım: 2014’de odaklanacağımız ürünleri ve ürün segmentini belirlemiştik. Sadece fiyat odaklı değil çözüme yönelik garantili, sorunsuz, sertifikalı ürünlerdi. Sonuçta “memnun müşteri” sayımız artmaya devam etti.

Yazım Reklam, Fespa Avrasya Fuarı’nda reklam ürünlerinin yanı sıra 3 ve 5 yıl garantili yeni nesil lensli LED modellerini sergiledi. Bunun yanında yine ithalatını yaptığı kesici plotterları ve yeni kablosuz modelini ziyaretçilerin beğenisine sundu. Fuarın ardından Yazım Reklam’dan Muharrem Yıldırım sorularımızı yanıtladı.

FESPA Avrasya Fuarı’na katıldınız. Fuar nasıl geçti? Beklentilerinizi karşıladı mı?

Fuarın nasıl geçtiği tamamen önceden belirlediğimiz beklentimize bağlı, doğrusu büyük bir beklentimiz yoktu. İyi geçti diyebilirim.

Hangi çözümlerinizi sergilediniz? Ziyaretçiler daha çok hangi ürünlerinize ilgi gösterdi?

Bu fuarda reklam ürünlerinin yanında özellikle 3-5 yıl garantili yeni nesil lensli LED modüllerimizi sergiledik. Bir kısmını uygulamalı örneklerle tanıttık.

​Yine ithalatını yaptığımız kesici plotterları bilhassa yeni ve ilk olan kablosuz modelini teşhir ettik. ​Hangi fuar olursa olsun biz firma olarak katıldığımız fuarlarda yaşanan sorunları bildiğimizden çözüme odaklı ürünleri uygulamalı örneklerle anlatıp teknik bilgilerde veriyoruz. Böyle olunca dolayısı ile ilgi hep yoğun oluyor. Ziyaretçiler ziyareti esnasında her yerde bulamadıkları veya daha verimli daha yeni daha başarılı ürünlerle ilgileniyorlar.

 

Genel olarak FESPA Avrasya Fuarı’nı verimli buldunuz mu? Fuar bu sene Aralık ayında düzenlendi. Bu tarihi nasıl değerlendiriyorsunuz?

Bu sene fuar malum 15 yıldır sektörün alışık olduğu fuar tarihinde idi tarih alışkanlık açısından iyi olabilir. Ama iki fuarın tarih aralığı çok yakın ve bununda ziyaretçi açısından dezavantaj olduğunu gördük.

 

Fuara gelen ziyaretçi yeterli miydi? Bununla birlikte yurt içi ve yurt dışından gelen ziyaretçi profilini nasıl buldunuz?

Ziyaretçi sayısında geçen yıla göre artış olabilir. Fakat söylediğim gibi sektörde iki fuarın tarihleri birbirine çok yakın halbuki bu kadar büyük bir sektörde ziyaretçi sayısı daha fazla olmalı, yurtdışı ve diğer şehirlerden ziyaretçi vardı. Göze çarpan ise İstanbul’dan ziyaretçi sayısı çok azdı. Sanıyorum artık ziyaretçi profili iş yapmak isteyen, işiyle ilgili trendi takip edenler olarak değişiyor.

 

Önümüzdeki senede fuarda yer almayı planlıyor musunuz?

Biz çok da erken plan yapan bir firma değiliz, bu nedenle değerlendirip karar vereceğiz.

 

2014 yılını tamamlıyoruz. Firmanız açısından nasıl bir 2014 yılı geçti? Belirlediğiniz hedeflere ulaştınız mı?

2014’de odaklanacağımız ürünleri ve ürün segmentini belirlemiştik. Sadece fiyat odaklı değil çözüme yönelik garantili, sorunsuz, sertifikalı ürünlerdi. Sonuçta “memnun müşteri” sayımız artmaya devam etti.

 

Son olarak sektörümüze bir mesajınız var mı?

Son yıllarda sektörümüzde bilinçlenmenin artması memnuniyet verici. Ama yeterli değil. Bu manada ister tedarikçi olsun ister üretici hepimize sektörün gelişmesi, büyümesi ve eğitilmesi için görevler düşmektedir. Sektörden kazanç sağlayan herkesin daha duyarlı olmasını diliyorum. Tüm meslektaşlarımızın yeni yılını kutlar iyi işler dilerim.

Print Friendly, PDF & Email