Yazım Reklam, yurt içi ve yurt dışından misafirleri ağırladı

DSCF7613Muharrem Yıldırım: “İlk iki gün yurtdışı ve İstanbul dışı ziyaretçisi hissedildi yurtdışında Ortadoğu ziyaretçileri daha fazlaydı. Yurtiçinden hemen hemen her bölgeden ziyaretçileri vardı”

 

12 yıldır SIGN İstanbul Fuarı’nın kesintisiz katılımcısı olan Yazım Reklam, bu yıl da fuarda yerini aldı. Sektörle, müşterileriyle, ziyaretçilerle ve bayilerle buluşma fırsatı yakalayan Yazım Reklam Genel Müdürü Muharrem Yıldırım fuarla ilgili olarak sorularımızı cevaplandırdı.

SIGN İstanbul Fuarı’na katıldınız. Hangi beklenti ve hedefler doğrultusunda fuara katıldınız. Bu noktada hedeflerinize ulaştığınızı söyleyebilir misiniz?

Muharrem Yıldırım: SIGN İstanbul Fuarı’na 12 yıldır kesintisiz katılıyoruz. Bu fuarda da tekrardan müşterilerimizle sektörden diğer arkadaşlarımızla buluşalım, görüşme imkanı olsun tabiki de mevcut ürünleri hatırlatalım yeni ürünleri de ilk defa onlarla buluşturup tanıtmak hedeflerimizin arasındaydı. Bu anlamda Türkiye’nin pek çok şehrinden, yurt dışından da ziyaretçi aldık hedefimize ulaştık.

Yurt içi ve yurt dışı ziyaretçi bazında baktığınızda nasıl bir fuar oldu? Beklediğiniz müşteri ve ziyaretçi kitlesine ulaştınız mı? Ağırlıklı olarak yurt içinde hangi illerden, yurt dışından hangi ülkelerden ziyaretçi ağırladınız?

Muharrem Yıldırım: İlk iki gün yurtdışı ve İstanbul dışı ziyaretçisi hissedildi yurtdışında Ortadoğu ziyaretçileri daha fazlaydı. Yurtiçinden hemen hemen her bölgeden ziyaretçileri vardı.

Fuar süresince hangi çözümlerinizi ziyaretçilerle buluşturdunuz? Ziyaretçilerin ilgisini çeken hangi ürünleriniz oldu?

Muharrem Yıldırım: Belki de sürekli gelişip yenilendiği için yine LED ürünlerine ağırlık verirken birbirinin tamamlayıcısı alan akrilik levhalar, baskılı kumaş, viniller, folyolar, levhalarla beraber uygulamalı şekilde tanıtma imkanı oldu. Sadece bizim standımızda olan yeni yeni yüksek performanslı LED modüller fazlaca ilgi gördü.

DSCF7746Endüstriyel reklam sektöründeki ilgi ve talebin her geçen gün arttığını bu fuarda bir kez daha gördük. Sektörün geleceğine dair görüşleriniz nelerdir?

Muharrem Yıldırım: Her şarta rağmen sektörümüz dinamizmini kaybetmiyor. Bu fuarda da gördük ki yenilikleri yakından takip eden, işini geliştirmek isteyen yatırım yapmak isteyen insanlar oldukça sektörümüz büyüyerek gelişmeye devam edecektir.

Yaptığınız müşteri görüşmelerinde kullanıcı ve yatırımcıların bilinç düzeyinin daha fazla arttığını düşünüyor musunuz?

Muharrem Yıldırım: Kesinlikle bilinçlenmenin artacağına inanıyoruz. Bu günlerde ürünlerin sadece özelliklerini değil, farklı özelliklerini, avantajlarını hatta kıyaslamalı olarak açıklayıp bilgi verdiğini gördük.

Genel olarak fuar katılımınızın karşılığını aldığınızı veya alacağınızı düşünüyor musunuz? Buna ilave olarak gelecek yılda fuarda yer almayı planlıyor musunuz?

Muharrem Yıldırım: Ülkemiz ve komşu ülkelerinde içinde bulunduğu bir takım sorunları dikkate aldığımızda çok büyük beklentilerin alınmaması gerek ama her şeye rağmen memnun ayrılıyoruz. Fuar sonunda da geri dönüşümler alacağımızı umuyoruz.

Fuar vesilesiyle sektöre vermek istediğiniz bir mesajınız var mı?

Muharrem Yıldırım: Fuarın ilk gününden beri söylediğim gibi kötümser olmaya, negatif enerji vermeye hiç gerek yok. 33 yıllık bir firmayız bu sürede ne sorunlarla karşılaştık. Her zaman moralleri yüksek tutmalı işimize odaklanmalıyız. Her şeyin iyi olacağını düşünüyorum.

Print Friendly, PDF & Email