Antalis Açıkhava Reklamcılığında Coala Markası ile Büyüyecek

Antalis’in Görsel İletişim Destek Malzemelerindeki markası Coala pazara yeni bir heyecan getirecek. 

Çok uluslu bir marka olan Antalis, Matbaa Baskı Kağıtları, Ofis Kağıtları, Özel Kağıtlar,Dijital Kağıtlar, %100 Geri Dönüşümlü Kağıtlar, Ambalaj ve Görsel İletişim Malzemelerinin satış ve dağıtımı konusunda Avrupa’nın en büyük grubu konumunda bulunuyor. 44 ülkede bulunan 6000 çalışanı ve 230 binden fazla müşterisiyle, bulunduğu pazarlara öncülük eden Antalis, dünya pazarındaki bilgi birikimi ve tecrübesini, yaklaşık 5 yıl önce Türkiye pazarına da taşıdı. Türkiye pazarında bulunduğu süre boyunca müşterilerinin beğenisini kazanan Antalis, pazara her geçen gün yenilikler kazandırmaya devam ediyor.

Türkiye pazarında çalıştığı müşterilerle güzel bir sinerji oluşturan Antalis Türkiye, Ramazan ayı münasebetiyle geleneksel hale getirdiği iftar yemeğinde müşterini ağırladı. Son derece samimi ve güzel bir ortamda gerçekleşen iftar organizasyonuna, Antalis’in müşterileri yoğun ilgi gösterdi.

Antalis’in yeni ürün grupları ve geleceğe yönelik planlarıyla ilgili olarak Antalis Ürün Sorumlusu Erhan Peker, Satış Yetkilileri Samim Dalgalı ve Ali Alçam sorularımızı yanıtladı.

Sohbetimize öncelikle Ramazan ayında düzenlemiş olduğunuz ve yoğun bir katılımla gerçekleşen iftar program ile başlayalım. İftar organizasyonunuza sektörün birçok kesiminden yoğun bir katılım gerçekleştiğini gözlemledik. Antalis’in bu tarz sosyal etkinlikleri devam edecek mi?

Erhan Peker: Antalis, 5 yılı aşkın süredir açıkhava reklam sektöründe faaliyet göstermektedir. Bu çerçevede 4 yıldır da geleneksel hale gelen iftar yemeğimizi düzenliyoruz. Bu yılki organizasyona da sektörümüzün önde gelen firmalarının yanı sıra şirketimizden doğrudan tedarik hizmeti alan müşterilerimiz katıldı. Son derece samimi ve güzel bir ortamda gerçekleşen iftar yemeğinin ardından keyifli bir sohbet ortamı oluştu. Müşterilerimiz bu tarz organizasyonlarla birlikte olmaktan dolayı son derece memnun olduklarını ifade ettiler. Bu iftar yemeğinin yanı sıra önümüzdeki dönemde farklı aktivitelerle müşterilerimizle birlikte olmayı hedefliyoruz. Antalis’in diğer departmanlarında yıl içinde çok farklı etkinlik ve organizasyonlar düzenlenmektedir. Görsel İletişim Destek Malzemeleri Departmanı olarak, bizlerde müşterilerimizle bu tarz aktivitelerle bir araya gelmeyi planlıyoruz.

Antalis’in faaliyet alanları hakkında bilgi verir misiniz?

Erhan Peker: Antalis 44 ülkede faaliyet gösteren çok uluslu bir firmadır. Çok ciddi alım gücüne sahip olan Antalis, müşterilerine Özel Kağıtlar, Ofis Kağıtları, Matbaa Baskı Kağıtları, Ambalaj Malzemeleri ve Görsel İletişim Destek Malzemeleri gibi çok geniş bir yelpazede çözüm sunmaktadır. Antalis’in amacı ve stratejisi, müşteri istekleri doğrultusundadır. Müşterilerimizin ihtiyaç ve taleplerini hızlı, güvenli özenli bir şekilde karşılamak için çalışıyoruz.

Görsel İletişim Destek Malzemeleri alanında hangi ürünleri sunuyorsunuz?

Erhan Peker: Görsel İletişim Destek Malzemeleri Ürün Grubu’nda,vinil, cast folyo, outdoor materyaller, indoor materyaller, frontlit, canvas, bayrak bezi, citylight, banner, floor graphichs, translucent, blackout tekniklerinde kullanıcılara Antalis güvencesiyle sunulmaktadır.

Geçtiğimiz aylarda düzenlenen Fespa Barcelona Fuarı’nda Antalis tarafından dijital pazara yönelik Coala markasının lansmanı yapıldı. Bu yılın son çeyreğinde de Türkiye lansmanı gerçekleştirilecek. Avrupa’nın tanınmış markaları tarafından üretilen Coala ürünlerinin satışına yakın zamanda başlamayı planlıyoruz. Antalis’in Görsel İletişim Destek Malzemeleri markası olan Coala pazara yeni bir heyecan ve hareketlilik getirecektir.

Samim Dalgalı: Antalis, Türkiye’de geçen 5 yıllık sürecinde, tanınan ve güvenilen bir marka haline gelmiştir. Antalis’in en büyük avantajı, dijital baskıda kullanılan bütün materyalleri bir arada sunmasıdır. Bu noktada tam bir çözüm ortağı olarak faaliyet göstermektedir. Yapılan ziyaretlerde Antalis’in satış ve pazarlama politikası müşteriler tarafından takdirle karşılanmaktadır. Antalis’in yeni markası Coala ile ilgili tanıtım çalışmalarına başladık. Kısa zaman geçmesine rağmen oldukça güzel geri dönüşler almaktayız.

Coala markasının yanı sıra Ahlstrom’dan Blue Back ve City Light, LG’den baskı folyosu ve cam dekor ürünleri, Uzak  Doğu’dan Antalis markaları olan SMB Gold ve SMB Lam baskı folyolarını pazara sunmaktayız. Yine Uzakdoğu’dan branda lamine dökme 5 metreden 210, 160 ve 140’a kadar ebatlarda ürünlerimiz mevcuttur. Bütün ebatlar mat ve parlak olarak stoklarımızda yer almaktadır. PVC foam konusunda değişik ebatlarda ürünler sunmaktayız. One Way Vision, reflektif folyolar getirmekteyiz. Sonuç itibariyle, Antalis’in ürün çeşitliliği her geçen gün artmaktadır. Antalis Satınalma Departmanı sektörün ileri gelen üreticileri ile işbirliği yapmakta ve Avrupa, Asya tedrikçilerle stratejik alım anlaşmalarına imza atmaktadır.

Ali Bey, siz Antalis ekibine yeni katıldınız. Buradaki projeleriniz ve hedefleriniz nelerdir?

Ali Alçam: 2000 yılından bu yana açıkhava reklam sektöründe son kullanıcılara yönelik çalışmalar gerçekleştirdim. Antalis’in son kullanıcılara yönelik farklı proje ve hedeflerini gerçekleştirmek amacıyla ekibe katıldım. Pazara yeni sunacağımız ürünlerle, son kullanıcıların memnuniyetini sağlayan bir firma olmayı amaçlıyoruz. Antalis’in amacı, pazara en iyi ürünlerle en iyi hizmeti sunan firma olmaktır. Bu amaca ulaşmak için ürün yelpazemize her geçen gün güçlü markalar eklenmektedir.

Antalis’in açıkhava reklam sektörüne bakışı nasıl? Bu pazardan beklentileri nelerdir?

Erhan Peker: Antalis, bulunduğu pazarlarda Görsel İletişim Destek Malzemeleri Departmanı’na son derece önem vermektedir. Antalis Türkiye Orta ve Doğu Avrupa bölgesinin içinde yer alan 7 ülkeden biridir. Antalis Polonya’da yaklaşık 50 bin metrekarelik lojistik merkezinin 15 bin metrekaresi Görsel İletişim Destek Malzemeleri Departmanına ayrılmıştır. Antalis Yönetimi, Türkiye pazarında da kısa zamanda bu büyülüğe ulaşılmayı planlamaktadır. Şirketimiz, Türkiye’de 5.nci faaliyet yılı içindedir. Hadımköy ve Kartal olmak üzere 11 bin metrekare lojistik alanda hizmet vermekteyiz. Bu yıl itibariyle, Antalis Yönetimi’nin gösterdiği hedeflere ulaşmak için çaba göstereceğiz.

Açıkhava reklamcılığının genel yapısını nasıl değerlendiriyorsunuz? Sektörle ilgili düşünceleriniz nelerdir? Sektöre vermek istediğiniz bir mesajınız var mı?

Erhan Peker: Açıkhava reklamcılığı gelişmekte olan bir sektör konumundadır ve esnek iş yapış şekillerine hakimdir. Bizler gelişen ürün yelpazemiz ve hizmet kalitemiz ile Türkiye piyasasında koşulsuz müşteri memnuniyeti prensibimizle müşterilerimizin iş ortağı olmayı hedefliyoruz.

Samim Dalgalı: Antalis merkez yönetimi, Türkiye pazarına önem vermekte ve ciddi bir şekilde desteklemektedir. 2012 ve 2013 yılında çok farklı atılımlarımız olacak. Antalis’in gelişen ürün yelpazesiyle pazarda daha iyi noktalara ulaşacağımızı düşünüyorum.

Ali Alçam: 10 yılı aşkın süredir bu sektörün içindeyim. Bugüne kadar piyasada “ben” kelimesi ile başlayan cümleleri sıklıkla duyuyordum. Antalis’i Türkiye pazarında başarılı kılan en önemli özellik ekip çalışması yani “biz” düşüncesinden kaynaklanmaktadır. Ekip çalışmasına inanan bir şirkette olmaktan dolayı son derece mutluyum.

Print Friendly, PDF & Email